En ymmärrä homofoobikkoja
En vain ymmärrä. Ainoat perustelut olen kuullut ihmisiltä, jotka perustelevat sitä Raamatulla, mutta en ymmärrä sitäkään. Raamattuhan nimenomaan sanoo, että vain Jumala voi tuomita ja ettei kukaan ihminen ole täysin synnitön.
Kommentit (57)
Ihan sama mitä mieltä kukin on, ei vois kiinnostaa pätkääkään. Eikä minustakaan tarvitse pitää. Life goes on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi homot käsitellään aina homoina, miksei ihmisinä? Hirveä homon mainonta tv:ssäkin... tässä tämä homo se ja se homo jne...
Tämäpä juuri jos homot eivät ratsastaisi homoudellaan vain pitäisivät yksityisasiansa yksityisinä niin heitä siedettäisiin paljon paremmin. Eräs tunnettu muusikko on ottanut tässä asiassa hyvän linjan.
Kuinkakohan moni heteroudellaan ratsastaa, isot rinnat ja törröhuulet jne.........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto homoseksuaali kuolee paljon nuorempana kuin keskiverto hetero ja homoseksuaalit omaavat heteroita suuremman mahdollisuuden syyllistyä seksuaalirikokseen suhteutettuna.
Ensimmäisestä väitteestä en ole kuulluktaan, mutta jälkimmäinen (useasti kiihkomielisten hysteerikkojen suusta) on täyttä paskaa. Samanlainen urbaanilegenda kuin, että useimmat sarjamurhaajat amerikassa ovat valkoisia. Tämähän ei pidä paikkaansa, vaan esim. mustia sarjamurhaajia on ihan yhtä paljon kuin valkoisiakin suhteutettuna väestömäärään. Homot on ihan yhtä ok/not kuin heterotkin. t. heteromies 40v.
Mutta homoja on sarjamurhaajissa poikkeuksellisen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi homot käsitellään aina homoina, miksei ihmisinä? Hirveä homon mainonta tv:ssäkin... tässä tämä homo se ja se homo jne...
En itsekään ymmärrä tätä.
Lisäksi, on eri asia jos ei pidä esim. juurikin rikollisista homoista, sillä eihän kukaan (ainakaan toivottavasti) pidä rikollisista heteroistakaan. Silti en ymmärrä, mitä tekemistä seksuaalisuudella on sen kanssa.
Ja myös jos joistakuista tuntuu, että homot tekevät itsestään niin suuren asian, niin ei se yleensä mene näin. Suurin osa homoista ei pidä itsestään meteliä, ja siksi ihmiset näkevät vain ne homot, jotka tekevät niin, ja siten yleistävät tämän kaikkiin homoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään homo"foobikoita". On vain ihmisiä jotka eivät jaksa niitä pervoja ympärillään. En pidä maksalaatikosta, miksi minun pitäisi pitää homoista?
Homofobia määritellään vihana, inhona tai pelkona homoseksuaaleja kohtaan.
Yleensä ne homoja inhoavat tuppaavat ajattelemaan paljon homoja petipuuhissa ja kuvottelevat huonojenkin tekevän niinMua ei vtun vertaa kiinnosta mitä hinurít tekee keskenään kun ne vain ymmärtäis lopettaa sen helevetín ahdistelun ravintoloissa. Helsingin ravintoloissa tullaan nykyään jopa kopeloimaan. Itse kun tekisin saman naiselle niin tulis turpáan ja syyte, mutta noita pervoja pitää vaan ymmärtää. Oksettaa koko porukka.
#meetoo kampanja kyllä osoittaa, että heterotkin ahdistelevat koko ajan, siis miehet naisia ja joskus naiset miehiä. Minua ahdisteli työkaveri vuosikausia töissä. Välillä pyysi anteeksi, mutta jatkoi taas. Oli inhottavaa. Nyt ollaan molemmat saatu potkut töistä, joten ahdistelukin loppui.
29 jatkaa..
kumpa olisi se työkaverini joutunut oikein kunnolla jonkun homon himojen kohteeksi työpaikallamme. Olisi ollut sille ahdistelijalle ihan oikein. Itse sain pelätä aina, kun käytiin varastolla. Jos nostin laatikoita, oli tuo pervo kiinni rinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään homo"foobikoita". On vain ihmisiä jotka eivät jaksa niitä pervoja ympärillään. En pidä maksalaatikosta, miksi minun pitäisi pitää homoista?
Yleensä ne homoja inhoavat tuppaavat ajattelemaan paljon homoja petipuuhissa ja kuvottelevat huonojenkin tekevän niinMua ei vtun vertaa kiinnosta mitä hinurít tekee keskenään kun ne vain ymmärtäis lopettaa sen helevetín ahdistelun ravintoloissa. Helsingin ravintoloissa tullaan nykyään jopa kopeloimaan. Itse kun tekisin saman naiselle niin tulis turpáan ja syyte, mutta noita pervoja pitää vaan ymmärtää. Oksettaa koko porukka.
Missä ravintoloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne homoja inhoavat tuppaavat ajattelemaan paljon homoja petipuuhissa ja kuvottelevat huonojenkin tekevän niin
Mua ei vtun vertaa kiinnosta mitä hinurít tekee keskenään kun ne vain ymmärtäis lopettaa sen helevetín ahdistelun ravintoloissa. Helsingin ravintoloissa tullaan nykyään jopa kopeloimaan. Itse kun tekisin saman naiselle niin tulis turpáan ja syyte, mutta noita pervoja pitää vaan ymmärtää. Oksettaa koko porukka.
#meetoo kampanja kyllä osoittaa, että heterotkin ahdistelevat koko ajan, siis miehet naisia ja joskus naiset miehiä. Minua ahdisteli työkaveri vuosikausia töissä. Välillä pyysi anteeksi, mutta jatkoi taas. Oli inhottavaa. Nyt ollaan molemmat saatu potkut töistä, joten ahdistelukin loppui.
Tämä. Kukaan lesbonainen ei ole koskaan ahdistellut minua, heteromiehet taas senkin edestä (mutta ei minulla silti ole mitään suurinta osaa heteromiehistä vastaan).
Mitä enemmän vihaa homoja, sen syvemmällä kaapissa itse on.
Vierailija kirjoitti:
Totta ja kaikki ketkä sanoo että pedofiilit on sairaita ja vihaa niitä ovat itse pedareita.
Näinhän se aina menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri jos homot eivät ratsastaisi homoudellaan vain pitäisivät yksityisasiansa yksityisinä niin heitä siedettäisiin paljon paremmin. Eräs tunnettu muusikko on ottanut tässä asiassa hyvän linjan.
Tämänkin voi nähdä niin monella tapaa. Eräs tuttu kokee sitä "homoudella ratsastamisena" jos esim. TV sarjassa on joku homo/transseksuaali. Tai jos vaikka työpaikalla joku mainitsee jotain samaa sukupuolta olevasta kumppanistaan, niin monelle sekin on jo liikaa ja hirveää homouden tyrkyttämistä, vaikka itse jauhaisi omasta puolisostaan koko ajan. Monelle tämä "homo saa olla mutta tarviiko sitä tyrkyttää muille" on nimen omaan sitä että mistään ei saisi näkyä että henkilö on homo, pienikin viittaus siihen on heti asialla retostelua. Jossain vaiheessa näin paljon niitä Valkoinen Lihaa Syövä Hetero t-paitoja jne, olisinko minä saanut mennä siis heille meuhkaamaan että tarviiko sitä heteroutta tunkea mun naamalle, häh? Tai jos näen heteroparin pussailemassa puistossa niin saanko mennä heitä vaatimaan tilille kun tuovat tuollaisen yksityisasian julkisesti esille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ja kaikki ketkä sanoo että pedofiilit on sairaita ja vihaa niitä ovat itse pedareita.
Näinhän se aina menee
Jos homot harrastavat keskenään seksiä (enkä laske raiskausta, hyväksikäyttöä yms. seksiksi), niin siinä ei satuteta ketään.
Jos pedofiili - oli se sitten hetero tai homo - harrastaa lapsen kanssa seksiä, siinä satutetaan ihmistä/ihmisiä.
Siksi näitä kahta ei voi verrata keskenään.
Minulle on aivan sama onko homoja, kunhan eivät minua yritä.
Katsokaa kun en ole gay.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne homoja inhoavat tuppaavat ajattelemaan paljon homoja petipuuhissa ja kuvottelevat huonojenkin tekevän niin
Fobia on pelko.
Homofobia on väärinkäsitetty termi jolla lyödään kaikkia normaaleja.
Ilmeisesti alitajuisesti on kyse siitä, että se koetaan jotenkin uhkana ihmislajin jatkumolle. Pelätään, että pojat ajautuvat miehelään, jossa saa harrastaa jatkuvasti vastuutonta seksiä eikä heistä ole vastuulliseen suhteeseen, jossa naisella särkee päätä ja vauva herättää öisin.
En sinänsä ole homovastainen, mutta todella moni tapaamani homo on alkanut töykeäksi saatuaan tietää transtaustaisuudestani, joten olen alkanut varovaiseksi heitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt inhoan kaikkia sairaita pervoja, kuten homoja ja pedofiileja.
Pedofiilit on sairaita. Homot ja lesbot ei, ne vain tykkää samaa sukupuolta olevista. Jotkut tykkää miehistä ja toiset naisista. Mä tykkään naisista ja aika paljon muustakin kuin pimeässä peiton alla. Varmaan jonkun mielestä pervoa, mun mielestä kivaa/nautinnollista.
Yhtä asiaa on pohdittu jätkien kesken. Onko homot kuinka taitavia suihin otossa? Voisi ainakin luulla että ovat mutta muna ei innostu asian kokeilemisesta. Ehkä munani on mua heterompi? Se mikä vaivaa vielä enemmän on se miksi miehillä on herkkä paikka perseessä?
Vain kahdelta naiselta olen kehdannut pyytää yhtä juttua. Ne on molemmat pitkiä suhteita ja toinen niistä on vieläkin menossa. Sormi sinne pimeälle puolelle suikkarin aikana. Joko ovat tehneet sen väärin tai eivät osaa. Mitään tajunnan räjäyttävää siitä ei ole tullut.
Eturauhasta pystyy tosiaan kuulemma stimuloimaan peräaukon kautta, enpä tiedä miksi tällainen jännä juttu on useimpien miesten kropassa, jos homous kerran on muka niin epäluonnollista. Toisaalta eihän naisen orgasmikaan ole välttämätön lapsen saamisen kannalta, mitta silti mukava lisä elämään. :D (miksei kuukautiskivut voi olla orgasmeja??)