Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autatko pyytteettömästi ketään?

Vierailija
16.05.2018 |

Ilman että odotat vastapalvelusta.
Itsellä ainakin tällä viikolla tein tällaisen teon.
Niin tuli tosi hyvä mieli myös itselle.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, viimeksi tänään koulukyydityksessä.

Vierailija
62/66 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota vastapalveluksia. Riittää että itselle tulee hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen yrittäjä.

Vierailija
64/66 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan mielelläni tuntemattomia pienillä teoilla ja minusta myös neuvominen on auttamista. Tyypillisiä tilanteita tulee ratikassa: vanhus ei osaa ostaa lippua tai joku ei tiedä, millä pysäkillä pitäisi jäädä pois, kun on menossa paikkaan x tai y. Neuvon aina mielelläni.

Lähes päivittäin myös neuvon jollekin eksyneelle turistille tietä (asun Helsingin kantakaupungissa) tai minua pyydetään ottamaan valokuva yms.

Jos joku tarvitsee apua ja olen paikalla, tietysti minä autan jos pystyn. Olen auttanut kiskomaan jumiin jääneet lastenvaunut lumikinoksesta ja työntänyt pyörätuolin liian korkean kiveyksen yli. Olen useamman kerran pysähtynyt auttamaan kaatunutta tai tavaransa pudottanutta ihmistä. Pieniä, nimettömänä tehtyjä tekoja joista jää pitkäksi aikaa hyvä mieli :)

Vierailija
65/66 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni kyllä. Teen vähävaraisessa hyväntekeväsyysfirmassa töitä. Saan pientä palkkaa työstäni. Teen myös paljon vapaaehtoistyötä siinä sivussa.

Tykkään hommastani, kunpa sitä olisi vara tehdä pidempäänkin.

Vierailija
66/66 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tee mitään täysin pyyteettömästi. Veikkaan että jopa äiti-Teresa teki hyvää saadakseen itselleen hyvän mielen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi