Nuorten miesten asema
Nuorista miehistä lähes 20% on pienituloisia, ja se on paljon se. Raaka tosiasia on se, ettei näillä 20% ole toivoakaan saada naista. Täten he eivät Saa lapsiakaan. 87% Alle 30 vuotiaista miehistä on lapsettomia.
Tässä yhteiskunnassa on jotain pahasti pielessä kun se mihin kiinnitetään huomiota on ettei palomiehiä sanottaisi palomiehiksi ja samaan aikaan valtavilla määrillä miehiä menee elämä täysin hukkaan.
Kommentit (746)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se selkeä epäkohta jo tasa-arvonkin kannalta jos miehet syrjäytyvät. Mielestäni keskeisintä tässä ei ole parisuhde, vaan se että miehet kouluttautuvat ja ovat toimivia yhtwiskunnan jäseniä. Kannustumena voisi sitten tietenkin pitää vaikka sitä että: jos haluat pildeä saada, käy koulusi.
Yksi akateeminen loppututkinto plakkarissa ja toinen gradua ja paria kurssia vaille valmis. Milloin mulla olisi mahdollisuus tyttöystävään? Vai pitääkö vielä väitellä tai hankkia kolmaskin tutkinto?
Siinä ei kuule auta edes kymmenen tutkintoa jos luonne ja asenne ovat sysipaskoja niin kuin suurimalla osalla tähän ketjuun osallistuneista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt miehiä itkettää kun naisia ei voi enää pitää kotiorjina jotka synnyttää lasta lapsen perään ja on ihan miehen armoilla.
Kun saa kouluttautua, käydä töissä ja päättää omasta elämästään niin kas kumma, naisilla on unelmat, tavoitteet ja joku taso/vaatimukset. Naapurin Pete jolla on vähän alkoholiongelmia ei enää kiinnosta, tai Kalle jolle ei maistu opiskelu, istuu tietokoneen edessä yötä päivää ja nostaa sossusta kuukausipalkkaa.
Olisipa noin. Mulle on kaverina tuollainen Kalle, joka käyttää vielä päihteitäkin, eikä sillä ole naisseurasta puutetta. Sen sijaan näin työssäkäyvänä koulutettuna miehenä saa jäädä yksin
Veikkaisin, että Kallen naisseuralaisilla on samanlainen elämäntapa kuin Kallella ja päihteetkin maistuvat. Sellaisen naisenko sinä haluat?
Ylipäätään ihmiset odottavat toisiltaan tänä päivänä aivan liikaa, ei ymmärretä että itsekin on vain ihminen kaikkine hyvine ja huonoine puolineen. Kävelkää peilin eteen ja kysykää elääkö tässä jollakin tavalla täydellinen ihminen? Mikä minä olen tuomitsemaan ja syyttämään muita, kun en kestä itsekään totuutta itsestäni, olen vajaa ja tietämätön ihminen itsekin. Relatkaa hyvät ihmiset ja katsokaa toinen toisianne vain ihmisinä. Tämän ei pitäisi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa. En minä ainakaan haluaisi elää täydellisen ihmisen kanssa , kun en ole sellainen itsekään. Haluaisitko sinä? Tuskinpa lain, mutta niin on pää täynnä mielikuvia vain. Lopettakaa se teeskentely ,te tekopyhät tuomitsijat.
Oi ihmiset toistanne ymmärtäkää, niin ette niin kovat oisi. Miksi emme kaikki yhtyä vois, ja jos yks sortuis ,muut tukena ois. Oi` ihmiset toisianne suvaitkaa, niin suuri, suuri on maa. Loppuun siteeraus Eino Leinoa. Katkelma runosta Hymyilevä Apollo. Hyvää alkanutta kesää.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään ihmiset odottavat toisiltaan tänä päivänä aivan liikaa, ei ymmärretä että itsekin on vain ihminen kaikkine hyvine ja huonoine puolineen. Kävelkää peilin eteen ja kysykää elääkö tässä jollakin tavalla täydellinen ihminen? Mikä minä olen tuomitsemaan ja syyttämään muita, kun en kestä itsekään totuutta itsestäni, olen vajaa ja tietämätön ihminen itsekin. Relatkaa hyvät ihmiset ja katsokaa toinen toisianne vain ihmisinä. Tämän ei pitäisi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa. En minä ainakaan haluaisi elää täydellisen ihmisen kanssa , kun en ole sellainen itsekään. Haluaisitko sinä? Tuskinpa lain, mutta niin on pää täynnä mielikuvia vain. Lopettakaa se teeskentely ,te tekopyhät tuomitsijat.
Oi ihmiset toistanne ymmärtäkää, niin ette niin kovat oisi. Miksi emme kaikki yhtyä vois, ja jos yks sortuis ,muut tukena ois. Oi` ihmiset toisianne suvaitkaa, niin suuri, suuri on maa. Loppuun siteeraus Eino Leinoa. Katkelma runosta Hymyilevä Apollo. Hyvää alkanutta kesää.
Tuskinpa kukaan etsii täydellistä puolisoa, mutta jos nyt olet palstaakaan vähän aikaa seurannut, niin yleinen asenne yhteiskunnassa on, että lapset pitäisi ihan itse elättää eikä vinkua lisää yhteiskunnan tukia, kun Nico-Petterillä ja Sofia-Jessicalla ei ole kaikkea samaa kuin kavereillaan.
Olipa ketju. Itse olen nuorimies, mutta kyllä asetun tässä naisten puolelle, täytyy sanoa. Ymmärrän teitä, joita on kiusattu ja joiden elämä on vaikeaa. Olen minäkin ollut siinnä. Mutta on todettava, että joillakin teillä on selvästi traumoja lapsuudestanne ja terapiassa käynti olisi helpottavaa. Sosiaalisia -, ihmis - ja parisuhdetaitoja voi kehittää, ei teidän tarvitse tyytyä nykytilanteeseenne, mutta se vaatii nyörtymistä, rehellisyyttä itseä ja toisia kohtaan sekä menneisyydenne kohtaamista.
Se on paljon kysytty, mutta teillä on joko vaihtoehtona jäädä jumiin eikä ikinä saada niitä tuloksia mitä haluatte, tai menette hakemaan sitä apua ja työstätte itseänne. Sen minäkin tein vuosia sitten teini-iässä. Olin se epävarma, ujo, kiusattu, syrjitty ja herkkä poika, eikä minulla ollut juuri minkään tasoista itse-tuntoa. Nykyään minä olen ihan eri ihminen. Kyllä se miten käsitätte itsenne ja toiset ihmiset muuttaa paljon siihen, miten myös teihin suhtaudutaan, se on asenne-kysymys.
Miettikää nyt hetken ajan. Kuvitelkaa itse menevänne treffeille jonkun naisen kanssa. Käy ilmi, että hän ajattelee halveksivasti miehistä ja sinusta. Kyseinen nainen myös käyttäytyy välinpitämättömästi ja kylmästi treffien ajan. Seuraavalla treffeillä tapaat naisen kanssa, jolla huomaat olevan kiltti persoonallisuus. Häntä tosissaan kiinnostaa oppia tuntemaan sinut ihmisenä joka olet. Mitä veikkaatte, kumman kanssa mielummin vietätte aikaanne? Samalla tavalla tuo negatiivinen, syyttelevä asennoituminen on luontaan poistyöntävää. Miksi te teette niin muille? Ja ennen kaikkea miksi te teette niin itsellenne?
Olisipa noin. Mulle on kaverina tuollainen Kalle, joka käyttää vielä päihteitäkin, eikä sillä ole naisseurasta puutetta. Sen sijaan näin työssäkäyvänä koulutettuna miehenä saa jäädä yksin