Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun/jos ostat Prismasta liukuvoiteen tai kortsuja, menetkö itsepalvelukassan vai kassahenkilön kautta

Vierailija
15.05.2018 |

Itsepalvelukassalla voi maksaa vain kortilla, perinteisellä kassalla myös anonyymisti käteisellä, mutta henkilökohtaisesti naaman kanssa. Kumpi hävettää enemmän?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Povattiin menee kortsut, liukkarit ja kaikki muutkin intiimi tuotteet.

Vierailija
2/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ostat Prismasta liukuvoiteen tai kortsuja, tuskin pääset kassahenkilön kautta. Joudut menemään kassan kautta, mutta kassahenkilön ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Povattiin menee kortsut, liukkarit ja kaikki muutkin intiimi tuotteet.

Povattiin? Tarkoitatko taskualennusta? Sehän se onkin hienoa, kun pääsee poliisin rekistereihin seksituotteiden pöllimisestä.

Vierailija
4/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän itsepalvelukassat on hanurista, luultavasti huitoisin vartin se kortsupaketti kädessä ja kone huutaisi jotain. Ihmiskassa vetää diskreetisti ja nopeammin tuotteen hihnalta läpi.

Vierailija
5/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti perinteisen kassan kautta. Samalla ostoskoriin sujahtaa myös kesäkurpitsa tai munakoiso ja isken myyjälle silmää.

Vierailija
6/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ostat Prismasta liukuvoiteen tai kortsuja, tuskin pääset kassahenkilön kautta. Joudut menemään kassan kautta, mutta kassahenkilön ohi.

Kassa se on ip-kassakin. Olisiko pitänyt olla "henkilökassa"?

Vierailija
7/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti perinteisen kassan kautta. Samalla ostoskoriin sujahtaa myös kesäkurpitsa tai munakoiso ja isken myyjälle silmää.

T. Pentti 63 v

Vierailija
8/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassoilla on inhottavaa olla kyttäävän työntekijän katseen alla koko toiminnan ajan.

Vierailija
9/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sinne missä on lyhyin jono. En mitenkään voi ymmärtää tätä kortsu, liukkari, vibra yms. ujoutta. Useammin perheissä käytetään kortsua kuin keitetään makaroonia, joten mitä ihmeen häpeämistä / pelkäämistä näiden ostamisessa on.

MÄ EN VAAN TAJUA....oon 45v ja ymmärtäisinbehkä jotenkin jos äitiäni tuo jotenkin ujostuttaisi, mutta täällä tuskin moni on yli 65v.

Kertokaa pliis miksi ujostelette maailman normaaleinta ilmiötä. Eikö se ole ylpeyden aihe että on seksi elämää. Minä ainakin laitan Sultan MAX paketin ylpeänä näkyville, jotta kassatyttö ja muut näkevät että tuo ainakin tulee lähiaikoina saamaan nautintoa. Minulle tuo on enemmän kuin jos ajaisin Porshella, koska kortsun ostaminen on lähempänä saamista kuin tuo status väline.

Vierailija
10/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liukuvoiteen tai kortsujen ostamista pitää hävetä?

11/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran vain liukuvoidetta ja suklaalevyn. Vasta ulkona tajusin miksi kassaneitiä hymyilytti niin paljon...

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
12/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassa se on ip-kassakin. Olisiko pitänyt olla "henkilökassa"?

Ehkä, mutta kummassakaan tapauksessa et pääse kassahenkilön kautta.

Vierailija
13/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä.Enkä ymmärrä ihmisiä jotka häpeävät. Mulle ei ole seksitarvikkeiden ostaminen koskaan aiheuttanut nolouden tunnetta.

Vierailija
14/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia kertoja olen ostanut tyttöystäväni kanssa ihan normi kassan läpi.

Kassatyöntekijä vetää päivittäin läpi tuhansia tuotteita, ei niitä kiinnosta pätkän vertaa tutkailla mitä kukakin ostaa..

Vierailija
15/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan liukkarin apteekista.

Vierailija
16/20 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sinnemissä on vähiten jonoa

N18

Vierailija
17/20 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa ymmärtää, miksi liukuvoide, kortsut, tai vaikka tamponit ja siteet olisi noloja ostaa. Niitä tarvitaan, joten niitä pitää hankkia. Siksi niitä siellä kaupassa myydään. Ja hei, jos nolottaa mennä kortsupakkauksen kanssa kassalle voi ajatella näin: Ainakin kaikki näkee, että sä saat..;P Itte ei oo tarvinnu ostaa pahemmin, kun on ehkäisykapseli. Parin sen aiheuttamien hyvin, hyvin epäsäännöllisten kuukautisten takia on joutunut pari kertaa hakemaan raskaustestin. (Kertaakaan en ollut raskaana, vaan kapseli aiheutti vaan pitkän tauon kuukautisiin.) Mutta kummallakin kerralla, kun olin testiä ostamassa, kassa katsoi oikein säälivästi ja toisella kertaa koki tarpeekseen sanoa:"Ehkä se on vaan säikähdys." O.O

Vierailija
18/20 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa ymmärtää, miksi liukuvoide, kortsut, tai vaikka tamponit ja siteet olisi noloja ostaa. Niitä tarvitaan, joten niitä pitää hankkia. Siksi niitä siellä kaupassa myydään. Ja hei, jos nolottaa mennä kortsupakkauksen kanssa kassalle voi ajatella näin: Ainakin kaikki näkee, että sä saat..;P Itte ei oo tarvinnu ostaa pahemmin, kun on ehkäisykapseli. Parin sen aiheuttamien hyvin, hyvin epäsäännöllisten kuukautisten takia on joutunut pari kertaa hakemaan raskaustestin. (Kertaakaan en ollut raskaana, vaan kapseli aiheutti vaan pitkän tauon kuukautisiin.) Mutta kummallakin kerralla, kun olin testiä ostamassa, kassa katsoi oikein säälivästi ja toisella kertaa koki tarpeekseen sanoa:"Ehkä se on vaan säikähdys." O.O

Itsestä seksi- tai kuukautistarvikkeiden ostaminen ei ole noloa.

Vaikka yleensä kassahenkilöt eivät noteeraa näitä mitenkään, joskus tulee kommentteja tai hihittelyä. Komentteja ja hihittelyä voi tulla myös sen ihmisen suusta, joka tulee kassalle mun perässä.

En tietenkään välitä kommenteista, mutta tosi asia on se, että kaikille nämä ei ole luontevia asioita ja ujompaa ihmistä kommentointi voi hämmentää.

Vierailija
19/20 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ostosteni kokonaismäärästä. En jaksa enää hävetä kortsujen ostamista enkä ymmärrä mitä hävettävää siitä on.  Kassat näkevät päivittäin niin paljon ostoksia että tuskin heitä kiinnostaa miettiä kuka ostaa mitäkin. 

Vierailija
20/20 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä ostan kassalta muutenkin aina. Miksi ihmeessä tulisi hävettää?