On niin kuuma etten jaksa laittaa ruokaa
Joskus on lupa herkutella. Niimpä hain kaupasta kaikille lounaaksi einespitsat ja limpparit. Nyt aletaan syömään.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Joskus on lupa herkutella. Niimpä hain kaupasta kaikille lounaaksi einespitsat ja limpparit. Nyt aletaan syömään.
Lounas klo 16...
Mun mielestä einespitsa ei ole herkuttelua, on ne niin hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli valmisateriat lihapullia ja muusia.
Huomenna teen purkkihernekeittoa. Enpäs teekään, mulla on ruodoton lohkeilee kaapissa eli pistän sen uuniin ja keitän uudet perunat. Helppoa sekin 😊
Ylihuomenna on sit hernekeittoa!
Lohkeilee on lohifilee. Ärsyttää kun tää puhelin korjailee sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounas
Tuliko yllätyksenä ettei kaikki syökään samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounas klo 16...
Tähän piti kommentoida tuo ettei kaikki syö samaan aikaan lounasta kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounas klo 16...
Itsehän syön aamupalaa näihin aikoihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounas
Tuliko yllätyksenä ettei kaikki syökään samaan aikaan?
Ei. Mut lounasta ei syödä tuohon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounas klo 16...
Tähän piti kommentoida tuo ettei kaikki syö samaan aikaan lounasta kuin sinä.
En syö lounasta.
Mä paistoin kanafileitä ja tein fetasalaattia ja tsatsikia lisäksi. Kyllä näillä helteillä kannattaa herkutella, nam!!
Huomenna sitten gnoccheja parsan ja sokeriherneiden kanssa:)
Vedän notkeita leipiä eli keppanaa.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä sen luvan saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä sen luvan saa?
Itseltään.
Itse elän pelkillä valmisruoilla koska en jaksa ikinä kokata. Alapeukkuja odotellessa :)
En todellakaan kokkaa. En tosin "herkuttele" valmisruualla.
Eineksissä ei ole mitään herkullista, pelkkää sontaa. Lapsille haluan kunnon herkullista syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Eineksissä ei ole mitään herkullista, pelkkää sontaa. Lapsille haluan kunnon herkullista syötävää.
Itselleni taas herkkua voi olla kaikki roiskeläpästä tai pakastepizzasta hienoon itsetehtyyn tai ravintolassa syötyyn ruokaan. Olen kai onnekas kun niin monet erilaiset ruuat on mulle herkkuja :D
Texmex salaatti on helppo, herkullinen ja samalla siinä on kaikki nyanssit kohdallaan. Heittelee sekaan vaan kaikkea. Jos on oikein masokisti niin reippaalla kädellä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Texmex salaatti on helppo, herkullinen ja samalla siinä on kaikki nyanssit kohdallaan. Heittelee sekaan vaan kaikkea. Jos on oikein masokisti niin reippaalla kädellä vaan.
Pirtulla huuhtoo alas niin on balanssit kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Et kokkaa etkä osta eineksiä. Eli... ruoat itsellesi ja penskoillesi Mäkkärin autokaistalta?
Mä tein aamulla janssoninkiusauksen. Eli saa vaan lämmittää kun menee kotiin. Sopivan suolainen hellepäivän ruoka. Sen kanssa vihreä salaatti raejuustolla. Jälkkäriksi jätskit.
Meillä oli valmisateriat lihapullia ja muusia.
Huomenna teen purkkihernekeittoa. Enpäs teekään, mulla on ruodoton lohkeilee kaapissa eli pistän sen uuniin ja keitän uudet perunat. Helppoa sekin 😊
Ylihuomenna on sit hernekeittoa!