Mitä seisoo sinun ja kauneuden välissä?
Tai jos olet mies, niin komeuden.
Kauneus/komeus = sinun ja ihmisten enemmistön arvio.
Kommentit (34)
Suoristamalla hampaani ja ajelemalla kainalo- ja säärikarvoitukseni, olisin SUPERKAUNIS mutta tykkään tyytyä vähempään. Tälläisenäkin saan liikaa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. :)
Hömshöms kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöt ja nätit lasketaan tässä kauniiksi. En tajunnut että pitää mainita erikseen, etten tarkoita mitään yli-ihmisiä. Noh, ei tämä enää auta kun suurin osa vastaa kyselyyn ennen kuin lukee tämän. Ap.
Ehkä otsikon ois voinut muuttaa muotoon "Mikä seisoo sinun ja hyvännäköisyyden välissä?" Hyvännäköinen voi nimittäin mielestäni olla monella tapaa, kauneus ja komeus puolestaan vaatii mielestäni tietynlaista lookkia ja jopa persoonallisuutta. Esim. monet suosituista Suomi-tubettajista on mielestäni hyvännäköisiä mutta ei varsinaista kauniita tai komeita.
Totta, laitetaan mieleen.
Kun esim. jossain tiedejutussa puhutaan kauneudesta, niin oletan sen tarkoittavan yleistä ulkoista viehättävyyttä enkä mitään yhtä ideaalia, mutta ihmisten käsitys tuosta sanasta onkin yllättävän paljon suppeampi. Ap.
Muu, mikä : sairaus. Aiheuttaa minulle turvotusta, joten olen läski ihan millaisella ruokavaliolla vaan. Kuulostaa tekosyyltä ja keksityltä sairaudelta, mutta ei ole. Useimpina päivinä haluaisin ampua itseni.
Vierailija kirjoitti:
Hömshöms kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöt ja nätit lasketaan tässä kauniiksi. En tajunnut että pitää mainita erikseen, etten tarkoita mitään yli-ihmisiä. Noh, ei tämä enää auta kun suurin osa vastaa kyselyyn ennen kuin lukee tämän. Ap.
Ehkä otsikon ois voinut muuttaa muotoon "Mikä seisoo sinun ja hyvännäköisyyden välissä?" Hyvännäköinen voi nimittäin mielestäni olla monella tapaa, kauneus ja komeus puolestaan vaatii mielestäni tietynlaista lookkia ja jopa persoonallisuutta. Esim. monet suosituista Suomi-tubettajista on mielestäni hyvännäköisiä mutta ei varsinaista kauniita tai komeita.
Totta, laitetaan mieleen.
Kun esim. jossain tiedejutussa puhutaan kauneudesta, niin oletan sen tarkoittavan yleistä ulkoista viehättävyyttä enkä mitään yhtä ideaalia, mutta ihmisten käsitys tuosta sanasta onkin yllättävän paljon suppeampi. Ap.
Itselläni suppea käsitys ainakin kaunis-sanan kohdalla johtuu siitä, että yleensä kyseinen sana liitetään hyvin tietyntyyppisiin, Jenni Vartiainen -tyyppisiin naisiin. En ole juurikaan törmännyt kaunis-sanan käyttöön muissa tilanteissa. Tai no, kerran joku mies tais kutsua meikäläistä kauniiksi mut se tuli niin epävarmalla ja väkinäisellä äänensävyllä ulos, et molemmat vaivaannuttiin. :D
Facelift. Olin nuorempana kaunis. Nykyään "vain" ikäisekseni ihan hyvän näkoinen :-)
(Tämä on vitsi, en varmasti viitsisi käyttää rahojani sellaiseen.)
Ohut tukka, huono iho, allit, pattipolvet ja paksut pohkeet. Repikää siitä.
Olen kuvottavan ruma:
Iso pää
Ohuet hiukset
Pienet silmät
Korkea otsa
Ruma nenä
Pieni suu
Neliömäiset kasvot
Rumat ja pienet ketunnokkatissit
Paksu vyötärö
Neliömäinen muodoton perse
Lyhyet, paksut jalat
Arpia
Ihokarvoja
Luomia
Vierailija kirjoitti:
ikä
Ikähän ei ole este kauneudelle. 5v lapsi on kaunis omalla tavallaan ja 50v nainen omalla tavallaan. Mielestäni itse olen ikäisekseni kaunis 40v.
En voi koskaan olla kaunis, ainakaan suomalaisen mittapuun mukaan.
Olen liian persoonallisen näköinen siihen.
Painossa ei vikaa, 55 kg. Pituus 167. Hiukset pitkät, tumman ruskeat. Vartalo ihan nätti.
Mutta kasvot eivät ole suomalaiset.
Siitä huolimatta - olen varsin tyytyväinen itseeni. Teini-iän kipuiluiden jälkeen oppinut arvostamaan itseäni ja pitämään itsestäni juuri tällaisena. Uskallan olla minä.
En ole huomannut jääväni mistään paitsi olemalla tällainen oma itseni. En edes meikkaa ollenkaan. Olen kuitenkin "kelvannut" niille jotka minulle jotain merkitsevät. Muista ei sitten väliä.
Tämä. Itse en ole koskaan ollut mikään kaunotar, mutta kun treenasin paljon ja pidin muutenkin itsestäni huolta, olin kohtuullisen hyvännäköinen ja sain ihan kivasti sekä kateutta että kuolaamista osakseni. Onnelliseksi se ei minua kuitenkaan tehnyt, sillä ketään ei tuntunut kiinnostavan ulkonäköni lisäksi mikään muu asia ja ihmissuhteet jäivät aika pinnalliselle tasolle. Nyt vähän plösömpänä voi ainakin luottaa siihen, et jos joku alkaa käyttäytyä seurassani kummallisesti (positiivisessa tai negatiivisessa mielessä), voin luottaa siihen, että kyse on jostain käytökseeni liittyvästä.