Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seisoo sinun ja kauneuden välissä?

Vierailija
15.05.2018 |

Tai jos olet mies, niin komeuden.

Kauneus/komeus = sinun ja ihmisten enemmistön arvio.

Mitä seisoo sinun ja kauneuden välissä?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motivaatio.

Olen ollut joskus missin mitoissa ja todella näyttävän näköinen tiimalasivartaloinen, hoikka ja klassisen kaunis nainen pitkillä paksuilla hiuksilla, korkeilla poskipäillä ja täyteläisillä huulilla.

Ei minua silloinkaan ihmisenä arvostettu. Toiset tytöt ja vanhemmat naiset olivat ilkeitä ja kieroja kateutensa riivaamina.

Miehet tai pojat luulivat että olen heidän esineensä ja en omaa tunteita tai aivoja.

Nyt rumana lihavana mätisäkkinä saan olla kateudelta rauhassa ja miehetkään eivät sörki ja härki lupaa kyselemättä.

Olen kuitenkin ihan sama IHMINEN vaikka näyttäisin miltä.

Toisten ihmisten takia en halua laihduttaa, ja itselleni kelpaan vallan mainiosti.

Mitä arvoa sellaisten ihmisten hyväksynnällä ja mielipiteillä on, ketkä arvottavat toisia ulkonäön perusteella, etenkin jos itsellä on sellainen arvomaailma että ihmisen arvo perustuu siihen miten hän toisia kohtelee?

Tämä. Itse en ole koskaan ollut mikään kaunotar, mutta kun treenasin paljon ja pidin muutenkin itsestäni huolta, olin kohtuullisen hyvännäköinen ja sain ihan kivasti sekä kateutta että kuolaamista osakseni. Onnelliseksi se ei minua kuitenkaan tehnyt, sillä ketään ei tuntunut kiinnostavan ulkonäköni lisäksi mikään muu asia ja ihmissuhteet jäivät aika pinnalliselle tasolle. Nyt vähän plösömpänä voi ainakin luottaa siihen, et jos joku alkaa käyttäytyä seurassani kummallisesti (positiivisessa tai negatiivisessa mielessä), voin luottaa siihen, että kyse on jostain käytökseeni liittyvästä. 

Vierailija
22/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristamalla hampaani ja ajelemalla kainalo- ja säärikarvoitukseni, olisin SUPERKAUNIS mutta tykkään tyytyä vähempään. Tälläisenäkin saan liikaa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömshöms kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöt ja nätit lasketaan tässä kauniiksi. En tajunnut että pitää mainita erikseen, etten tarkoita mitään yli-ihmisiä. Noh, ei tämä enää auta kun suurin osa vastaa kyselyyn ennen kuin lukee tämän. Ap.

Ehkä otsikon ois voinut muuttaa muotoon "Mikä seisoo sinun ja hyvännäköisyyden välissä?" Hyvännäköinen voi nimittäin mielestäni olla monella tapaa, kauneus ja komeus puolestaan vaatii mielestäni tietynlaista lookkia ja jopa persoonallisuutta. Esim. monet suosituista Suomi-tubettajista on mielestäni hyvännäköisiä mutta ei varsinaista kauniita tai komeita.

Totta, laitetaan mieleen.

Kun esim. jossain tiedejutussa puhutaan kauneudesta, niin oletan sen tarkoittavan yleistä ulkoista viehättävyyttä enkä mitään yhtä ideaalia, mutta ihmisten käsitys tuosta sanasta onkin yllättävän paljon suppeampi. Ap.

Vierailija
24/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu, mikä : sairaus. Aiheuttaa minulle turvotusta, joten olen läski ihan millaisella ruokavaliolla vaan. Kuulostaa tekosyyltä ja keksityltä sairaudelta, mutta ei ole. Useimpina päivinä haluaisin ampua itseni.

Vierailija
25/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hömshöms kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöt ja nätit lasketaan tässä kauniiksi. En tajunnut että pitää mainita erikseen, etten tarkoita mitään yli-ihmisiä. Noh, ei tämä enää auta kun suurin osa vastaa kyselyyn ennen kuin lukee tämän. Ap.

Ehkä otsikon ois voinut muuttaa muotoon "Mikä seisoo sinun ja hyvännäköisyyden välissä?" Hyvännäköinen voi nimittäin mielestäni olla monella tapaa, kauneus ja komeus puolestaan vaatii mielestäni tietynlaista lookkia ja jopa persoonallisuutta. Esim. monet suosituista Suomi-tubettajista on mielestäni hyvännäköisiä mutta ei varsinaista kauniita tai komeita.

Totta, laitetaan mieleen.

Kun esim. jossain tiedejutussa puhutaan kauneudesta, niin oletan sen tarkoittavan yleistä ulkoista viehättävyyttä enkä mitään yhtä ideaalia, mutta ihmisten käsitys tuosta sanasta onkin yllättävän paljon suppeampi. Ap.

Itselläni suppea käsitys ainakin kaunis-sanan kohdalla johtuu siitä, että yleensä kyseinen sana liitetään hyvin tietyntyyppisiin, Jenni Vartiainen -tyyppisiin naisiin. En ole juurikaan törmännyt kaunis-sanan käyttöön muissa tilanteissa. Tai no, kerran joku mies tais kutsua meikäläistä kauniiksi mut se tuli niin epävarmalla ja väkinäisellä äänensävyllä ulos, et molemmat vaivaannuttiin. :D

Vierailija
26/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna.

Vierailija
27/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facelift. Olin nuorempana kaunis. Nykyään "vain" ikäisekseni ihan hyvän näkoinen :-) 

(Tämä on vitsi, en varmasti viitsisi käyttää rahojani sellaiseen.)

Vierailija
28/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut tukka, huono iho, allit, pattipolvet ja paksut pohkeet. Repikää siitä.

Vierailija
29/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä seiso mithän

Vierailija
30/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "seisoo"?

Vierailija
31/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvottavan ruma:

Iso pää

Ohuet hiukset

Pienet silmät

Korkea otsa

Ruma nenä

Pieni suu

Neliömäiset kasvot

Rumat ja pienet ketunnokkatissit

Paksu vyötärö

Neliömäinen muodoton perse

Lyhyet, paksut jalat

Arpia

Ihokarvoja

Luomia

Vierailija
32/34 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikä

Ikähän ei ole este kauneudelle. 5v lapsi on kaunis omalla tavallaan ja 50v nainen omalla tavallaan. Mielestäni itse olen ikäisekseni kaunis 40v.

Vierailija
33/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koskaan olla kaunis, ainakaan suomalaisen mittapuun mukaan.

Olen liian persoonallisen näköinen siihen. 

Painossa ei vikaa, 55 kg. Pituus 167. Hiukset pitkät, tumman ruskeat. Vartalo ihan nätti.

Mutta kasvot eivät ole suomalaiset. 

Siitä huolimatta - olen varsin tyytyväinen itseeni. Teini-iän kipuiluiden jälkeen oppinut arvostamaan itseäni ja pitämään itsestäni juuri tällaisena. Uskallan olla minä. 

En ole huomannut jääväni mistään paitsi olemalla tällainen oma itseni. En edes meikkaa ollenkaan. Olen kuitenkin "kelvannut" niille jotka minulle jotain merkitsevät. Muista ei sitten väliä.

Vierailija
34/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi