mistä hyvinvointipalvelusta/millaisesta hyvinvoinnista olet valmis maksamaan?
Ja mistä taas et maksaisi? Itse maksan hieronnasta, satunnaisesta osteopaatin hoidosta, pt:n palveluista. Maksan myös lisäravinteista. Kampaajan palveluista en maksa, koska en ole tullut sieltä ikinä tyytyväisenä pois. Satunnaisesti käyn kosmtologilla. Hypnoosihoito kiinnostaisi. Akupunktiossa olen myös käynyt satunnaisestil
Kommentit (17)
mulla on uniapnea ja siihen kunnallinen laite. Se on ilmaista?!? Tonnin härveli ja kaikki tarvikkeetkin saa uusittua vuosittain. Tästä olisin valmis maksamaan.
Minulla on kuntosalijäsenyys 63€/kk ja se sisältää punttisalin, ryhmä liikunnan ja saunan ja infrapunasaunan käytön. Kampaajalla köyn 3kk välein. Kosmetologilla käyn lähes joka kuukausi, kun kainalot sokeroidaan tai laitetaan kulmat kuntoon tai tehdään kasvohoito jne. Hieronnassa käyn ehkä 3kk välein.
tse en maksa koskaan ravintolaruoasta, olen sarjasyömäri ja ilmoitan aina ruokailun lopuksi, ei ole rahaa, kutsukaa poliisi.
Sellaisesta, joka oikeasti johtaa avunsaantiin.
Ei tällaista "Burana korjaa kaiken" ja potilas on ärsyttävä asennetta pitäisi olla missään. Ihan liikaa tapahtuu sitä, että mm syöpä todetaan vasta kun edennyt pitkälle, kun potilaan puheita oteta tosissaan. Ja kuin moni on päätynyt itsemurhaan sen vuoksi, että apua"antavat" tahot eivät ota vastaan?
Maksan 42% veroja -olen freelancer. Olisi ihan kiva, jos joku soittaisi takaisin terkkarista tai saisin joskus lääkäriajan. Tällainen palvelu ois kiva.
Vierailija kirjoitti:
mulla on uniapnea ja siihen kunnallinen laite. Se on ilmaista?!? Tonnin härveli ja kaikki tarvikkeetkin saa uusittua vuosittain. Tästä olisin valmis maksamaan.
En haluaisi suhtautua negatiivisesti, tavallaan positiiviseen asiaan mutta pakko kommentoida. Laitteet ovat todella kalliita ja todella tarpeellisia kyseisestä vaivasta kärsiville, jotka voivat olla mistä tahansa ns. sosiaaliluokasta. Pienillä tuloilla ei todellakaan maksella mitään osia tuohon laitekomboon. JO yksin maski maksaa melkein 200 e. ja on todella heppoinen, eli menee rikki herkästi.
Ehkäpä tässäkin pitäisi katsoa sitä, miten joku tienaa. Pienituloisille ilmaiset kuten tähänkin asti ja niille joilla on varaa, maksakoon ihan itse, kuten edellä mainittu kirjoittikin.
Jos ois rahaa niin maksaahan voisi vaikka mitä. Mutta kun rahaa ei ole niin turha edes pohtia. Ei ole terveyttä eikä palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa kotiovelle
Valmista itse kaljat, viinit ja kilju. Säästät ja saat aktiviteettia.
LouLou kirjoitti:
Minulla on kuntosalijäsenyys 63€/kk ja se sisältää punttisalin, ryhmä liikunnan ja saunan ja infrapunasaunan käytön. Kampaajalla köyn 3kk välein. Kosmetologilla käyn lähes joka kuukausi, kun kainalot sokeroidaan tai laitetaan kulmat kuntoon tai tehdään kasvohoito jne. Hieronnassa käyn ehkä 3kk välein.
Kerma*erse.
Vierailija kirjoitti:
Seksistå, jos kohtuuhintaista.
Vedä k*teen.
Kunnon saunasta avannon kera aina koko kausi.
Hieronnasta 2x 5 sarjaa/vuosi.
En maksaisi nettivalmennuksista, ruokaboxeista tms.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon saunasta avannon kera aina koko kausi.
Hieronnasta 2x 5 sarjaa/vuosi.
En maksaisi nettivalmennuksista, ruokaboxeista tms.
Kuulostaa kohtuulliselta. Nuo boksit ja nettivalmennukset ovat pelkästään laiskojen ja rahakkaiden ihmisten lypsämistä. Eihän se tyhmä ole joka pyytää...
Hieronnasta, jos on lihasjumeja, itseä kiinnostavista liikuntakursseista, kampaajalla käynnistä. Tosin viimeistä en miellä niinkään hyvinvointipalveluksi, mutta hiukset nyt on välttämätöntä leikata välillä. Otsahiukset leikkaan yleensä itse ja ehkä kolme kertaa vuodessa käyn latvat tasaamassa kampaajalla. Ei ole oikein ketään kaveriakaan, joka suostuisi leikkaamaan mun hiuksia, vaikka olisin tyytyväinen vähän epäsiistimpäänkin jälkeen.
En maksaisi kosmetologin palveluista, karvanpoistoista, esteettisistä hoidoista tms, eivätkä nämä edusta itselleni hyvinvointia.
Hieronnasta, kylpylästä, ravitsemusterapiasta, fyssasta, joistain hyvistä lisäravinteista. Hyvistä unista. Kivuttomuudesta.
Joku apteekki- ja kauppalähetti. Jos on kipeänä, saisi samalla ne kassit ja kaikki oven taakse. Toisaalta nekin joilla ei ole omaisia tai rahaa, ehkä tarvisi sen, jos jotain puuttuukin - eikä kaikkeen ehkä pysty varautumaan. Myös tuoretiskiruoka. Entä iäkkäät jos ovat ongelmissa ja ei halua kotihoitoa.