Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksestä ja kiveksistä

Vierailija
15.05.2018 |

Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksen varresta ja kiveksistä. Onko epäilyttävää teidän mielestä?

Suuttuu kun kysyn miksi on ruvennut tekemään näin. Toiminut näin nyt kolme kk.
On kuulemma oma asiansa päättää kropastaan jne. Toisinaan sanoo, että ajatteli muka minun takuani kokeilla - ja tätä selitystä en usko hetkeäkään....Minusta vaan tuntuu, et onko aktiviteettia muiden naisten suuntaan, vai mistä yhtäkkinen innostus moiseen, kun ikääkin yli 45.

Kommentit (203)

Vierailija
21/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä äijä. Lähetellä nyt kikkelikuvia nuorille naisille ja juosta vieraissa, vaikka nainen kotona.

Vierailija
22/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selkeä pettämis keissi. Harmi ettei meillä Suomessa ole niin kuin vähämielisillä Amerikkalaisilla Cheaters ohjelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vi**u te olette säälittäviä. Mies ehkä haluaa hoitaa hygieniastaan. Heti ollaan polttamassa roviolla koska se sheivaus on selkeäti pettämisen merkki. voi hohhoijaa teidän SUOMALAISTEN naisten kanssa!

Vierailija
24/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mulla on nyt alkanu mennä usko miehiin toden teolla :(.

Just tää nettitouhu ym., niin helppo on pettää. Mulle kuvien lähettely ja nettiseksi on pettämistä.

Kai sitä ittekin vois kaikkea touhata, mutta mä haluaisin olla uskollinen miehelle. Mitä järkeä parisuhteessa on, jos toinen huseeraa ties mitä...

Monet naiset on niin uskomattoman hyväuskoisia muuten, etteivät mitenkään osaisi aavistaa, mitä se mies mahdollisesti touhuaa. Tai ei haluta tietää, kun on se talo ja lapset jne...

Joo, tähän oon törmänny firman pippaloista lähtien. Siellä ne ukkomiehet kirmaa toisten naisten perässä.

Niin, toinen kysymys onkin, että onko jumankauta tässä maassa enää uskollisuuteen kykeneviä miehiä :(.

Ap

Vierailija
25/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, jos YHTÄKKIÄ ILMAN MITÄÄN SYYTÄ alkaa sheivaamaan niin valitettavasti monessa kohtaa on ollut merkki uskottomuudesta!!!!

Naiivisti voi tietenkin uskoa mitä haluaa.

Mulla on kyllä tietyt epäilykseni, ja ikävä kyllä, kuten sanoin, muutkin sattumukset tukevat tätä epäilystä.

Ap

Vierailija
26/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tekis niin mieli saada mies rysän päältä kiinni.

Ap

Vierailija
27/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alkoi sheivaamaan rintakarvoja joskus. Käskin lopettaa, kun oli ikävää sitten kun oli sänki. Enkä ollut missään vaiheessa sanonut, että en pidä rintakarvoista, itseasiassa miehelleni ne jopa sopivat.

Noh, jäi kiinni pettämisestä. Toinen nainen oli pitänyt nettiblogia ja sinne kirjoitellut miehestäni. Kummallista kyllä, tämä toinen nainen oli sinne kirjoittanut, että ”ihanaa kun mies on niin karvainen. Sheivaa aika vaimonsa takia, mutta minä olen sanonut että lopettaa”. Toinen nainen luuli siis, että hänellä on jotain valtaa mieheeni, mies vielä sanoi, ettei kyllä ole tälle naiselle sanonut että haluaisin hänen sheivaavan. Eli tiedä sitten mitä mies tällä sheivaamisellaan haki, kun kumpikaan pyörityksessä oleva nainen ei sitä halunnut.

Ap:lle sen verran, että jos mies on yhtäkkiä alkanut sheivaamaan ja kieltäytyy keskustelemasta asiasta, niin jotain on vialla.

Vierailija
28/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä keski-iän ikäkriisi varmaan.

Vierailija
29/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vi**u te olette säälittäviä. Mies ehkä haluaa hoitaa hygieniastaan. Heti ollaan polttamassa roviolla koska se sheivaus on selkeäti pettämisen merkki. voi hohhoijaa teidän SUOMALAISTEN naisten kanssa!

Olisin ollut muuten samaa mieltä, mutta tuosta viimeisestä lauseesta saitkin alapeukun.

T: suomalainen nainen

Vierailija
30/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, olen samaa mieltä.

Ei oo antanut selkeää selitystä sheivaamiselle ollenkaan ja suuttuu niin helvetisti, vaikka rauhallisesti yrittäisin kysyä, että mua vaan vähän ihmetyttään, miksi oot yhtäkkiä niin innostunut sheivaamaan.

Minusta sekin kertoo jotakin.

Ap

Vierailija
31/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies alkoi sheivaamaan rintakarvoja joskus. Käskin lopettaa, kun oli ikävää sitten kun oli sänki. Enkä ollut missään vaiheessa sanonut, että en pidä rintakarvoista, itseasiassa miehelleni ne jopa sopivat.

Noh, jäi kiinni pettämisestä. Toinen nainen oli pitänyt nettiblogia ja sinne kirjoitellut miehestäni. Kummallista kyllä, tämä toinen nainen oli sinne kirjoittanut, että ”ihanaa kun mies on niin karvainen. Sheivaa aika vaimonsa takia, mutta minä olen sanonut että lopettaa”. Toinen nainen luuli siis, että hänellä on jotain valtaa mieheeni, mies vielä sanoi, ettei kyllä ole tälle naiselle sanonut että haluaisin hänen sheivaavan. Eli tiedä sitten mitä mies tällä sheivaamisellaan haki, kun kumpikaan pyörityksessä oleva nainen ei sitä halunnut.

Ap:lle sen verran, että jos mies on yhtäkkiä alkanut sheivaamaan ja kieltäytyy keskustelemasta asiasta, niin jotain on vialla.

Tämä. Eihän se rakastellessa niin haittaa, mutta kun nukkuu lusikassa niin se on kuin piikkisika olisi selässä ja pepussa kiinni :D Mieluummin ne pehmeät karvat sitten, vaikka ovatkin kesällä kuumat. :) 

Vierailija
32/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rupesin sheivaamaan siksi, että nainen alkaisi epäillä jotain. En tietenkään mitään tehnyt, mutta saipa vähän pohdiskella asioita

Vierailija
33/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa pettää, saattaa olla pettämättä. Ehkä vain hetken mielijohteesta kokeili, ja tykkää että tuntuu ja näyttää kivemmalta. Älkää nyt ilman mitään muuta syytä olko vielä miestä kivittämässä. Pidä silmät ja korvat auki silti, jos tulee jotain muuta epäilyttävää.

Vierailija
34/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin sheivaamiset! Äijä joka ajelee karvansa ei taatusti ole hetero.

Vierailija
35/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mun kannattaisi tehdä? Pitäiskö jättää koko ukko, vaikka en tietenkään voi 100% varma olla.

Olen huomannut miehen rinnan alla myös ihan fritsun näköisen mustelman, sitäkin selitteli ties miten, ja on näitä muitakin selityksiä ollut...

Asutaan erillään. Usein puhelimesta sopivasti akku loppu kun yritän iltasella soittaa, jne...

Kaikenlaisia pikku juttuja,  en nyt jaksa kaikkea kirjoittaa, oon aika loppu tästä ja tähän suhteeseen ja väsynyt koko mieheen :'(. Oon vaan jotenkin rikki, muutenkin moni asia vähän tökkii tällä hetkellä :(. Ja sitten tämä petollinen mies vielä.

28, jätitkö miehesi?

Ap

Vierailija
36/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivan niin että vaimo ymmärtää että jos ei ole seksi kotona, niin sitten jossain muualla

Vierailija
37/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikuttaa vähän oudolle. Ja kuitenkin on kyse jo yli neljäkymmentä vuotiaasta miehestä. Itselläni tulisi ainakin mieleen, että käy vieraissa, huorissa tms. Yleensä tuolla tempulla yritetään saada kulli näyttämään isommalta. Mikä viittaisi ehkä siihen, että käy ehkä vieraissa ja ehkä kysessä on häntä nuorempi nainen.

Itse laittaisin miehen tehotarkkailuun. Miten käyttäytyy puhelimen kanssa (roikkuuko usein puhelimessa, hymyileekö tyhmän näköisenä lukiessaan sieltä jotain, vahtiiko puhelinta enemmän jne .) Miten käyttäytyy noin muuten, onko seksi samanlaista, kuin ennen (onko lisääntynyt /vähentynyt, ehdottaako uusia asioita, saatko kutinaa alapäähän seksin jälkeen bakteerien sekoittumisen takia jne. ). Miten käyttäytyy muuten (vaihtelevatko mielialat niin, että on yhtäkkiä hyvällä/huonolla tuulella, kiinnittääkö enemmän huomiota ulkonäköönsä ja vaatteisiinsa jne.). Ja ylipäätään, onko ajankäyttö muuttunut (meneekö töissä pidempään jne.). Tässä nyt muutamia ajatuksia omasta kokemuksesta nelikymppisen pettäjämiehen kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
38/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34, mies on nyt tehnyt tätä helmikuusta lähtien. Ja ekan kerran kun teki, löysin tuon fritsun näköisen mustelman SAMANA PÄIVÄNÄ kun huomasin sheivauksen.

Oon sanonut, että mun mielestä aikaisemmin oli paremmin, voitko olla sheivaamatta noin...mies ei välitä vaan jatkaa sheivaamista.

Ap

Vierailija
39/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, seksiä saa kotona todella paljon. Se ei ole ongelma.

Ap

Vierailija
40/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 38...mainitsit uusista seksiasennoista. Kyllä, yhtäkkiä tuli pari uutta seksiasentoakin mukaan kuvioihin...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän