Mitä vikaa Susanna Koskessa muka on?
Minusta hän on oikein mukava, lämmin, pullantuoksuinen ihminen joka selvästi rakastaa lähimmäistään ja hänelle ei ole maallinen mammona niin tärkeää.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka tykkäsi lapsena kesken leikkien kiusata kavereitaan. En arvosta. 👎
Oma kokemus vai urbaanilegenda?
Oma kokemus valitettavasti.
Millä todistat???
Jos et pysty todistamaan, sitten suu suppuun.
Haluatko tosiaan minun todistavan?
No jos kerran julkisesti täällä puhut asiasta, toivon todella että todistat asian jollain tavalla. Muutenhan emme tiedä onko se edes totta. Menee sitten sun osalta kategoriaan väärä ilmianto tai vastaava ja se lienee rikos.
Väärä ilmianto kun kirjoittaa netissä anonyymisti?
Olet hauska.
Ei ole anonyymi, koska a) Susanna on julkinen henkilö ja nimi mainittu ja b) jos Susanna asiasta nostaa jutun, kyllä poliisi saa selville kenestä kyse vaikka anonyyminä esiintynyt. Näistähän on jo ollut tapauksia oikeudessa.
Eli heh heh itsellesi.
Susanna tekee hallaa ennenkaikkea itselleen.
En pysty hyväksymään tuollaista asennetta.
Itse kuulun hyväosaisiin jopa nykyisen työttömyyden aikoihin. On koulutusta, perhettä ja omaisuutta.
Susanna halveksii myös minua. Edes minä en muka tuota lisäarvoa tai katso riittävästi omistamani metsäpalstaan.
Viitsiikin ilmeillä ihmiselle, joka on aidosti heikoilla. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka tykkäsi lapsena kesken leikkien kiusata kavereitaan. En arvosta. 👎
Millä todistat???
No jos kerran julkisesti täällä puhut asiasta, toivon todella että todistat asian jollain tavalla. Muutenhan emme tiedä onko se edes totta. Menee sitten sun osalta kategoriaan väärä ilmianto tai vastaava ja se lienee rikos.
Olet hauska.
Ei ole anonyymi, koska a) Susanna on julkinen henkilö ja nimi mainittu ja b) jos Susanna asiasta nostaa jutun, kyllä poliisi saa selville kenestä kyse vaikka anonyyminä esiintynyt. Näistähän on jo ollut tapauksia oikeudessa.
Eli heh heh itsellesi.
Hei, nyt joku realitycheck.
Joku kirjoittaa netissä että julkisuudessa huonosti työtöntä ja köyhää kohtaan käyttäytynyt prinsessa on kiusannut myös koulussa.
Tämän asian Suomen kytät ottaa tutkintaan?
Miksi? Mistä kukaan muu tietää onko Suski kiusannut APtä(?)?
Eli ei voi olla kunnianloukkaus.
Ota kuule lepo vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen koulukiusaaja kuulemma. Sen on oloinenkin.
Onko todella? Kiinnostaa nimittäin oikeasti! Nyt kannattaisi kiisattujen tulla julkisuuteen - älyttömän hyvä hetki. Maksettaisiin potut pottuina psykolle!
On todella, mutta en ole valmis tulemaan julkisuuteen ettei Susanna ala kiusata uudelleen. Sen verran kajahtanutta meno oli.
Kerro kuitenkin mitä teki muille?
Lisäsi yllätyksenä toisille leikkeihin omia sadistisia elementtejä.
Avaatko vielä hieman?
Vierailija kirjoitti:
Susanna tekee hallaa ennenkaikkea itselleen.
En pysty hyväksymään tuollaista asennetta.
Itse kuulun hyväosaisiin jopa nykyisen työttömyyden aikoihin. On koulutusta, perhettä ja omaisuutta.Susanna halveksii myös minua. Edes minä en muka tuota lisäarvoa tai katso riittävästi omistamani metsäpalstaan.
Viitsiikin ilmeillä ihmiselle, joka on aidosti heikoilla. En tykkää.
Kukaan hitusenkaan järkeä omistava ei pidä Kosken toimintaa asiallisena tai hyväksyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä todistat???
Olet hauska.
Eli heh heh itsellesi.
Susanna on saattanut kiusata niin monia, ettei poliisi ala selvittelemään kenestä kiusatusta oikein onkaan kyse. Sitä paitsi koulukiusaamista ei valitettavasti pidetä sinällään rikoksena, joten siitä syyttämistä ei tulkittaisi vääräksi ilmiannoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä todistat???
Olet hauska.
Eli heh heh itsellesi.
Joku kirjoittaa netissä että julkisuudessa huonosti työtöntä ja köyhää kohtaan käyttäytynyt prinsessa on kiusannut myös koulussa.
Ota kuule lepo vaan.
Ikävä kyllä olet väärässä. Näin sanoo viestintäoikeuden professorikin, en vaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä todistat???
Olet hauska.
Eli heh heh itsellesi.
Ota kuule lepo vaan.
Ikävä kyllä olet väärässä. Näin sanoo viestintäoikeuden professorikin, en vaan minä.
Rakas Susanna, sinun on opiskeltava lisää mikäli haluat pätevöityä juristiksi. Hallintotieteiden maisterina olet yhtä lähellä lakimiehen titteliä kuin mitä olit pelkkänä ylioppilaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä todistat???
Olet hauska.
Eli heh heh itsellesi.
Ota kuule lepo vaan.
Rakas Susanna, sinun on opiskeltava lisää mikäli haluat pätevöityä juristiksi. Hallintotieteiden maisterina olet yhtä lähellä lakimiehen titteliä kuin mitä olit pelkkänä ylioppilaana.
Rakas trolli, en ole Susanna. Tuollainen ala-arvoinen oletus antaa sinusta itseästäsi simppelin kuvan.
Laki on laki, sille et voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kykene miettimään asioita useammasta näkökulmasta, joten on politiikoksi äärimmäisen huono.
Eli ihan normaali kokkari?
Kyllä! Onhan vaikkapa Sirpa Pietikäinen tosin kokkareeksi poikkeuksellisen fiksu, mutta hän onkin arvokartan perusteella asenteiltaan lähellä demareiden edustajia ja kaukana tyypillisistä kokoomuksen edustajista.
Vähän off topi, mutta tajusin muuten äsken, että Susannahan näyttää ihan Arielin Ursulalta, mutta toki hoikempana versiona.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topi, mutta tajusin muuten äsken, että Susannahan näyttää ihan Arielin Ursulalta, mutta toki hoikempana versiona.
:D
Käännetään kysymys toisinpäin: mitä vikaa Susanna Koskesta ei löytyisi?
Minua inhottaa Susannan pakkomielle käyttää turkiksia jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. En itse millään kehtaisi mennä linnanjuhliin turkiksiin pukeutuneena vastoin presidenttiparin toiveita. Susannan tyyli on 3-kymppiseksi naiseksi todella elähtänyt. Turkismummo, jos näin saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on oikein mukava, lämmin, pullantuoksuinen ihminen joka selvästi rakastaa lähimmäistään ja hänelle ei ole maallinen mammona niin tärkeää.
Loistavaa ironiaa! Kyllä, Susanna on oikea sydänten prinsessa!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vikaa, tietämättömyys ja jyrkät mielipiteet ovat vain positiivista tiettyjen äänestäjäryhmien silmissä.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kommentti--kuka-johtaa-kok…
Oho!
Turkiksia hullun lailla rakastava blondi... eli aivan ilmetty Cruella de Vil! https.m.wikipedia.org/wiki/Cruella_de_Vil
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sinulla paha mieli ja et ole päässyt asian yli?
Ei ole häpeä turvautua ammattiauttajan apuun.
Taidat olla ammattikiusaaja. Susannan kiusaaminen pitäisi ehdottomasti saada julkisuuteen. Jokainen tapaus.
Jos ihminen pitää meteliä lapsena kokemastaan kiusaamisesta niin hän todella on terapian tarpeessa. On ihan selvä ettei ole päässyt asian yli.
On tietysti mahdollista että ei ole mitään traumaattista kokemusta, vaan pitää asiaa yllä sen takia että haluaa kostaa kokemansa asiat. Eli kiusaajan ja kiusatun osat on vaihtuneet. Loogisesti ajatellen kumpikaan ei ole toista parempi vaan halua kiusaamiseen on.
Lisäsi yllätyksenä toisille leikkeihin omia sadistisia elementtejä.