Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaunis hoikka nainen olla täysin yksinäinen ilman kavereita?

Vierailija
14.05.2018 |

Aika jännä että tuollainen keskusteluketju poistui :o

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä voi.

Mitä kauniimpi ja hoikempi, sitä enemmän kavereita.

Ihan totta.

Vierailija
2/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka kuinka kaunis tai  hoikka mutta jos on luonteeltaan hankala, jää ilman kavereita. Mikä  tässä on ap:lle epäselvä juttu? Eihän luonteen hankaluus ja ilkeys näy  naamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se ketju poistui?

Ylläpito on taas syönyt jotain sieniä...

Vierailija
4/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, esim. minä, ei liity ulkonäköön mitenkään vaan epävarmuuteen ja ujouteen ehkä eniten. 

Vierailija
5/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Joyce Vincent. Dreams of Life

☹️ Tämä on hyvä esimerkki. Kaunis ja suosittu tyttö kuoli kotonaan ja löytyi 3v myöhemmin asunnostaan. Ei kukaan kaivannut vaikka oli perhe ja ystäviä.

Vierailija
6/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniskin voi viihtyä yksin ja olla tosi introvertti

Vierailija
7/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne komean yksinäisen lihaksikkaan nuoren miehen luokse. Ei tarvitse puhua.. vain katseet.. ja hellä kosketus.. huulet osuu yhteen ja sun pitää vain uskaltaa päästää irti ja mennä tunteen mukana.. tiedät, että se tuntuu oikealta kun tunnet sen.. matkaamme yhdessä kohti tuntematonta.. ja rakkautemme on muutakin kuin luuta ja nahkaa.. se menee syvälle sieluumme.. rakkautemme on muutakin kuin luuta ja nahkaa..

Vierailija
8/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos on luonteeltaan epämiellyttävä tai sosiaalisesti kömpelö, ujo...

Vierailija
9/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, esim. minä, ei liity ulkonäköön mitenkään vaan epävarmuuteen ja ujouteen ehkä eniten. 

Hehei, täällä toinen samanmoinen! Mutta tämä on ihan totta.

Vierailija
10/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ihan kun mun kirjottama. Oon tosi epävarma itestäni ja en osaa vaan olla rennosti sosiaalisesti.

Vierailija
11/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi, syömishäiriö, vaikkapa, voi eristää voimakkaasti

Vierailija
12/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi kaikille: Se, että joku on yksinäinen, ei tarkoita että hän olisi luonteeltaan ilkeä tai epämiellyttävä, oli sitten kaunis, hoikka tai ihan mitä tahansa. Mutta saittepahan nyt, oi te kaikki kavereita omaavat ihanat ja ystävälliset, taas tuntea itsenne paremmiksi ihmisiksi.

Vierailija
13/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Täällä yksi hieman erakkoluonne. Useimmat ihmiset on kivoja ja tulen kyllä toimeen ihmisten kanssa, mutta tykkään kun ei tarvitse olla koko ajan sosiaalinen.

Vierailija
14/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne komean yksinäisen lihaksikkaan nuoren miehen luokse. Ei tarvitse puhua.. vain katseet.. ja hellä kosketus.. huulet osuu yhteen ja sun pitää vain uskaltaa päästää irti ja mennä tunteen mukana.. tiedät, että se tuntuu oikealta kun tunnet sen.. matkaamme yhdessä kohti tuntematonta.. ja rakkautemme on muutakin kuin luuta ja nahkaa.. se menee syvälle sieluumme.. rakkautemme on muutakin kuin luuta ja nahkaa..

Tällanen romanttinen lässytys ei toimi naisille on vain outoa. Sun pitäisi puhua mällin ampumisesta naisen naamalle ja rynkyttämisestä.

Vierailija
15/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, siitä huolimatta vaikka on kuinka hyvä ja lempeä luonteeltaan. Liiankin hyväuskoinen ja luottava, selkään puukotetaan aivan varmasti. Pelkkä ulkonäkö voi olla punainen vaate toisille naisille, tuskin tarvitsee selittää. Riittävästi kun on näitä kokenut ei enää luota ihmisiin ollenkaan. 

Vierailija
16/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille: Se, että joku on yksinäinen, ei tarkoita että hän olisi luonteeltaan ilkeä tai epämiellyttävä, oli sitten kaunis, hoikka tai ihan mitä tahansa. Mutta saittepahan nyt, oi te kaikki kavereita omaavat ihanat ja ystävälliset, taas tuntea itsenne paremmiksi ihmisiksi.

Ekstrovertit ovat ilkeitä ihmisiä.

Vierailija
17/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pöljimykset sitä usko. Mutta mä oon ihan hyvännäköinen ilmeisesti, mutta hyvin yksinäinen ja kaveriton koska olen sosiaalisesti Surkea, hiljainen tylsimys joka ei osaa luoda saati ylläpitää mitään kontakteja. Johtunee yksinäisestä lapsuudesta enimmäkseen. Tietysti on myös synnynnäinen taipumus ujouteen mutta ei se pelkästään selitä tällaisia mielestäni koskaan.

Vierailija
18/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en haluaisi kyllä yleistää. Joskus ehkä ajattelemattomia, eivät osaa tai jaksa huomioida hiljaisempia mutta vähemmistö ihmisistä on ilkeitä oikeasti. Kiusaajaseurueet on sitten ihan eri juttunsa.

Vierailija
19/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en haluaisi kyllä yleistää. Joskus ehkä ajattelemattomia, eivät osaa tai jaksa huomioida hiljaisempia mutta vähemmistö ihmisistä on ilkeitä oikeasti. Kiusaajaseurueet on sitten ihan eri juttunsa.

Kyllä kaikki kiusaajat on yleensä ekstoreverttejä.

Vierailija
20/25 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut alipainoinen 26-v asti ja kavereita ei koskaan ole ollut paljoa. Nuoruudessa ja lapsuudessa sen verran että yksin ei tarvinut olla. Ikävuodet 18-24 täysin yksin. 24 v sain yhden ystävän töistä (40 v vanhempi kuin minä). 120 kiloisella entisellä kaverillani sen sijaan satoja kavereita. Että eipä tuolla painolla ole mitään väliä sillä kuinka paljon on kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi