Voiko kaunis hoikka nainen olla täysin yksinäinen ilman kavereita?
Aika jännä että tuollainen keskusteluketju poistui :o
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut alipainoinen 26-v asti ja kavereita ei koskaan ole ollut paljoa. Nuoruudessa ja lapsuudessa sen verran että yksin ei tarvinut olla. Ikävuodet 18-24 täysin yksin. 24 v sain yhden ystävän töistä (40 v vanhempi kuin minä). 120 kiloisella entisellä kaverillani sen sijaan satoja kavereita. Että eipä tuolla painolla ole mitään väliä sillä kuinka paljon on kavereita.
Niin, tuollaisella ilkeällä luonteella olevia ei yksikään ystäväkseen halua. Ystävättömyys on usein siis täysin oma valinta.
Olin alkuperäisen ketjun aloittaja ja täytyy ihmetellä että mikähän siinä oli poistamisen arvoista? Moderaattorit vastatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut alipainoinen 26-v asti ja kavereita ei koskaan ole ollut paljoa. Nuoruudessa ja lapsuudessa sen verran että yksin ei tarvinut olla. Ikävuodet 18-24 täysin yksin. 24 v sain yhden ystävän töistä (40 v vanhempi kuin minä). 120 kiloisella entisellä kaverillani sen sijaan satoja kavereita. Että eipä tuolla painolla ole mitään väliä sillä kuinka paljon on kavereita.
Niin, tuollaisella ilkeällä luonteella olevia ei yksikään ystäväkseen halua. Ystävättömyys on usein siis täysin oma valinta.
Millä tapaa olin ilkeä kommentissani? Ei kyllä ollut tarkoitus.
Ihmisten on ehkä vaikea suhtautua sellaiseen ihmiseen, joka näyttää hyvältä, mutta on introvertti. Varmasti tulee helposti mieleen, että tuo on jotenkin ylimielinen tai siinä on jotain muuta vikaa, kun on noin sulkeutunut. Hyvän näköiselle on myös helpompi olla vähän töykeä, koska kyllähän se kestää. Ei tunnu myöskään niin pahalta jättää kaunista yksin tai puhua selän takana pahaa. Mutta harvemmin puhutaan pahaa ujoista ei niin hyvän näköisistä, koska se tuntuisi väärältä ja lyödyn lyömiseltä.
Sinä ja me palstan lukijat olemme se ylläpito, joka viestejä poistattaa, yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää asia. Kun sinä tai joku pahoittaa mielensä oikeasti tai leikisti, niin hän ilmoittaa jonkun kirjoituksen tai vaikka koko aloituksen asiattomaksi ja aika usein se on sillä selvä.