Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Koski vastaa työttömän haasteeseen

Vierailija
14.05.2018 |

Areenassa pätkä, miten hommassa lopulta kävi. Täytyy sanoa, ettei hirveästi yllättänyt.

Kommentit (1461)

Vierailija
21/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun en puutu, mutta se, ettei tänä päivänä olisi varaa tietokoneeseen on kyllä hölynpölyä. Itse olen tarjonnut aikojen kuluessa useitakin toimivia koneita jopa ilmaiseksi pois, mutta ei tahdo kelvata. Tätä kirjoittelen 8 vuotta vanhalla töistä hylätyllä läppärillä, jonka kaltaisia saa varmaan kympeillä. Toimii nettisurffailussa edelleen joka päivä eikä liene sen huonompi työnhakuhommissakaan.

Vierailija
22/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja mitä varten tämä(kin) henkilö on kansanedustajana?

Voisiko joku kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 33 vuotias koppava poliittinen broileri suoraan koulun penkiltä viisastelemaan muiden rahoilla - stailattuna - oman onnensa seppänä kertomassa 20 vuotta vanhemmalle monisairaalle... että mikset sä vaan hanki sitä lisäarvoa, senkin läski - mene duuuniin - eikä meidän palkkoja sun muutamaan satkuun pidäkään vertailla, koska mä oon mä ja sä oot sä ja mä oon mun tontut ansainnut... vaikka duunikokemusta ei mistään muusta olekaan, kuin huuliaan heiluttelevana tytönhupakkona.. alle nelikymppisiä ei pitäisi päästää mihinkään virkaan ylipäätään muutenkaan - päättämään muiden elämästä - se khahtaa niin helposti hattuun kun kuvittelee kovapalkkaisena ansainneen kaiken hyvän jotta voi vapaasti sylkeä heikommassa positossa olevaan!! YÖK SUSANNE _ MENE KASVAMAAAN!! Ja kitkemään juurakoita metsään... ensin!3

Vierailija
24/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Ravas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

susanna koskella on vielä paljon oppimista elämästä. salainen haaveeni on, että kosken kaltaiset oikeistolaiset joskus kokisivat itse mitä on työttömän syrjäytyneen arki. jokanenhan voi joutua yhtäkkiä vaikka rappiolle, elämä on yllätyksiä täynnä, varskin oikeistopolitiikalla moni tippuu kyydistä ikuisiksi ajoiksi.

Kunpa karma opettaisi näitä öykkäreitä jotenkin, että näkisivät vähän muutakin kuin sen oman kuplansa.

Minusta taas olisi kertakaikkisen hienoa jos kaltaisesi maltillisesta oikeistopolitiikasta kitisevät aivopestyt sosialistit saisivat elää vaikka vain muutaman kuukauden Venezuelassa tai Kuubassa. Tulisi nopeasti oikeistoa ikävä.

Tai sinä oikeistovaltiossa venäjällä, voisi tulla äkkiä pohjoismaista sosialidemokratiaa ikävä.

Jota tosin nyt ollaan hallituksen toimesta romuttamassa. Onneksi ensi vuonna on vaalit, alkakoon tuhojen korjaus.

Vierailija
25/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuhun en puutu, mutta se, ettei tänä päivänä olisi varaa tietokoneeseen on kyllä hölynpölyä. Itse olen tarjonnut aikojen kuluessa useitakin toimivia koneita jopa ilmaiseksi pois, mutta ei tahdo kelvata. Tätä kirjoittelen 8 vuotta vanhalla töistä hylätyllä läppärillä, jonka kaltaisia saa varmaan kympeillä. Toimii nettisurffailussa edelleen joka päivä eikä liene sen huonompi työnhakuhommissakaan.

Nyt en usko sinua.

Kerrotko tässä vielä, kiitos, mistä ihmiset voisivat hakea toimivia ilmaisia tietokoneita.

Varmasti kelpaa.

Vierailija
26/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa.

Samasta syystä kun normi-ihmiset käy töissä: RAHA.

Vierailija
27/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Ravas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

susanna koskella on vielä paljon oppimista elämästä. salainen haaveeni on, että kosken kaltaiset oikeistolaiset joskus kokisivat itse mitä on työttömän syrjäytyneen arki. jokanenhan voi joutua yhtäkkiä vaikka rappiolle, elämä on yllätyksiä täynnä, varskin oikeistopolitiikalla moni tippuu kyydistä ikuisiksi ajoiksi.

Kunpa karma opettaisi näitä öykkäreitä jotenkin, että näkisivät vähän muutakin kuin sen oman kuplansa.

Minusta taas olisi kertakaikkisen hienoa jos kaltaisesi maltillisesta oikeistopolitiikasta kitisevät aivopestyt sosialistit saisivat elää vaikka vain muutaman kuukauden Venezuelassa tai Kuubassa. Tulisi nopeasti oikeistoa ikävä.

Venezuela ja Kuuba ovat tilanteessaan ihan muista kuin talouspoliittisista syistä. 

Pieninä maina ovat joutuneet isomman häirikön kiusanteon kohteeksi. Sanktiot, sotilaalliset (epäonnistuneet) yritykset jne. 

Vierailija
28/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  nyt työttömälläkään tuntunut olevan halua ymmärtää Kosken pointtia, että kaiketi akateemisena voisi kotoa käsin tehdä jotain kirjallisia töitä. sen kapean leipänsä täydennykseksi.

Vierailija
29/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa.

Varakkaat vanhemmat MAHAratsat äänestävät kun vähän näyttää naiselta ja on nuoremmasta päästä. 

Vierailija
30/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettei koski tiedä elämästä mitään. Miksi tollasia kermapersevesoja äänestetään eduskuntaan. pappa betalar elämää on aina eletty, ja kehdataan sanoa keski-ikäselle monisairaalle työttömälle työkyvyttömälle että "kaikilla meillä on rajotteita" ja vielä että "olen minäkin ollut opiskelija, kyllä minä tiedän mitä on elää paljon pienemmällä rahalla"... no joopa joo, olisi kiva tietää paljonko vanhemmat syyti rahaa koskelle kun hän niin rankkaa ja köyhää opiskelijaelämää on elänyt..  buahaha. 

Typerä kakara, tunsin myötähäpeää kun kuuntelin. Tukka on kyllä kuin vanhalla mummolla, mutta ikää vain 33 ja esitti kuin olisi kovinkin elämää nähnyt. 

Vierailija
31/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koski selvästi hätkähti, kun työtön nainen kertoi ettei ole mahdollisuutta ostaa edes tietokonetta.

Ei ole varmaan koskaan nähny ihmistä jolla ei ole tietokonetta.

Vierailija
32/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaapa rehellisesti, kuinka moni teistä palkkaisi tämän työttömän? Kun tulisi paikalle hengityssuojan ja rollaattorin kanssa, selkeästi ahdistuneen ja masentuneen oloisena? Eläkkeelle hän kuuluisi.

Vierailija
33/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen voi saada halvalla tai osamaksulla. Toimiva nettiyhteys maksaa myös.

Vierailija
34/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.Koski on ylimielinen narsisti.

Vierailija
35/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotuella pärjää hyvin, sanoo ihminen joka tienaa kuukaudessa enemmän kuin ttt on vuodessa.

Kaikilla on rajoituksia, sanoo kolmikymppinen terve(fyysisesti) ihminen naurahtaen monisairaalle.

Ei ole hedelmällistä keskustelun kannalta verrata palkkaa ja ttt, koska kulu rakenne on erilainen, no shit Sherlock.

Toimeentulotuki ei riitä edes Susanna Kosken kampaamokuluihin. 

Vierailija
36/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  nyt työttömälläkään tuntunut olevan halua ymmärtää Kosken pointtia, että kaiketi akateemisena voisi kotoa käsin tehdä jotain kirjallisia töitä. sen kapean leipänsä täydennykseksi.

Voisi ja voisi. LOl. EI taida olla sullakaan käsitystä, miten niitä töitä saadaan - jos katsotaan esim monisairasta pitkään työmarkkinoilla poisolevaa ristiin muutenkin - että senkus vaan otat niitä duuneja vastaan? No kuules jos niitä ei vaan ole ihan tarjolla edes terveimmillekään saati sitten monisairaalle.. naurettavaa hymistelyä ja pelkkää ilkkuvaa ilkeilyä aivan ylsisuurilla palkoilla. Minusta alle 35vuotiaat kansanedustajat tulisi olla ensimmäiset kaksi vuotta palkkakokeilussa, että ovatko asialla muutenkin kuin oman kukkaronsa ja egonsa täyttämiseksi - kuten selvästi tämä koski nyt vaikuttaa olevan. En ole aikoihin nähnyt niin epämiellyttäviä ja korskeita kasvoja kuin kyseisellä neidillä! Kaksi tonttua pitää riittää näille ekan kauden nuorisojäsenille.... MAX!

Vierailija
37/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koski selvästi hätkähti, kun työtön nainen kertoi ettei ole mahdollisuutta ostaa edes tietokonetta.

Ei ole varmaan koskaan nähny ihmistä jolla ei ole tietokonetta.

........Tai joka ei pääse säännöllisesti kampaajalle stailaamaan pehkoaan tai manikyyriin, kosmetologisesta ihonpuhdistuksesta tai vaateshoppailusta puhumattakaan....

Vierailija
38/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotuella pärjää hyvin, sanoo ihminen joka tienaa kuukaudessa enemmän kuin ttt on vuodessa.

Kaikilla on rajoituksia, sanoo kolmikymppinen terve(fyysisesti) ihminen naurahtaen monisairaalle.

Ei ole hedelmällistä keskustelun kannalta verrata palkkaa ja ttt, koska kulu rakenne on erilainen, no shit Sherlock.

Toimeentulotuki ei riitä edes Susanna Kosken kampaamokuluihin. 

Se on se kulurakenne. Ei ole helppoa kansanedustajalla.

Vierailija
39/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuella ei taida saada edes Kosken korkokengistä kuin yhden koron....?

Vierailija
40/1461 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenen pitäisi hakea töitä, monisairaan vai?

Tekisitkä itse töitä sairaana. Kuka edes ottaa monisairaan töihin, kun terveitäkään ei oteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi