Mies tartutti....
Tapailin erästä nelikymppistä miestä vähän aikaa. Olen itse 22v. Juttu ei koskaan edennyt vakavaksi, ei edes olla maattu yhdessä, ja ollaankin vain kavereita oltu nykyään.
Noh, kävin viime viikolla miehen kanssa lenkillä ja kävin hänen luonaan suihkussa. Nähtiin myös seuraavana päivänä uudelleen. Istuin sohvalla hänen luonaan ja yht'äkkiä hän huomasi jalassaan olevan silsan. Iho oli aika pahasti rikki ja se näytti kuvottavalta.
Mulla oli hänen sisätossunsa jalassa sillä hetkellä..... aloin sitten kyselemään asiasta ja mies naureskeli, että "oho mulla on taas jalkasieni" ja heitti typeriä vitsejä ja suhtautui tosi välinpitämättömästi siihen, että on todennäköisesti tartuttanut sen muhun...
Siis millainen ihminen tekee noin toiselle? Keski-ikäinen äijä, jolla ollut ennenkin useasti silsaa ei muka huomaa, että on sieni puhjennut (valitteli kipeästä varpaastakin) ja vielä vääntää vitsiä aiheesta. Tällä kyseisellä miehellä on myös huuli-, nenä- ja sukuelintenherpes....
Noh, lähdin sitten puolen tunnin sisällä tuosta kotiin, enkä puhunut hänelle mitään pariin päivään. Kolmantena päivänä saan häneltä whatsapissa viestin, jossa on kuva hänen paljaista varpaistaan asfaltilla ja kuvatekstinä: "Onks varpaat kunnossa".
Mua veetuttaa aivan suunnattomasti, koska nyt omia jalkapohjiani kutisee pistelee... ärsyttää myös se, että tuo mies on aivan helvetin pölkkypää (heiluu instagramissa ja somessa kyttäilemässä 17-25v mimmien kuvia, eikä osaa keskustella kunnolla) eli siis enemmän harmia on tuosta ukosta ollut.....
Viha kohdistuu myös itseeni, koska kun tutustuin mieheen ja hänestä alkoi selvitä juttuja, niin jatkoin vain silti kaveeraamista, koska "oli hänessä hyviäkin puolia"...
Mies on komea ja karismaattinen ulkonäöltään, ammattikoulun paperit ja matalapalkka duuni, maanläheinen tyyppi, mutta aivan ongelmainen tapaus muuten.
Someriiippuvuutta, käy Alaston Suomessa, ja on kävelevä tautipesäke :((( Varokaa kaikki tätä miestä!!
Ps. Miten tän sienen saa jalasta pois? Ja Sanonko tälle herralle mitään tästä sienestä vai annanko vain olla? Tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta toisaalta en haluis olla enää missään tekemisissä. Mulle riitti.
Kommentit (29)
Mä tartutin muijaan flunssan kun panin häntä nuhaisena. Ei suuttunut:)
Siis mikä noissa ikämiehissä kiehtoo?! Aivan sairasta tuollaisella ikäerolla edes kaveerata. Kertoo paljon miehestä, jos ei oman ikäisten seura kelpaa...
Hyi vittu!!! Tuokin että kyttäilee nuorien muijien kuvia tai ylipäänsä se, että käyttää ahkerasti instaa ja somea tuossa iässä tuommoiseen tarkoitukseen on outoa. Ja nuo taudit. Hyi helvetti.
Älä sano enää yhtään mitään. Pyyhi tuollainen pois elämästäsi ja hoida jalkasi kuntoon.
Jos totta niin nyt viimeistään: HALOO! Mitä hittoa sä luuhaat tollaisen luuserin kanssa 🤤 Ällö tyyppi 😝
Mies katseli myös paljon erilaisia youtube-videoita, mm: ahmimiskilpailuja, x-factor lauluvideoita, reivivideoita 90-luvulta ja hän piti näitä oikeasti viihdyttävinä. Välillä mietin itsekin, että mitä halvattua mä oikein teen hänen kanssaan, kun mies on keskittynyt ihan lapsellisiin ja erilaisiin asioihin kuin minä. Ei osaa edes kirjoittaa pitkää tekstiä pilkkuineen ja pisteineen.
Seuraa myös jotain kliseistä miestä facebookissa, joka toimii lifecoachina. :D
En ymmärrä miten hän voi työskennellä lasten ja nuorten parissa tuollaisella taustalla.
Eli oikeasti naiset, jos törmäätte tälläseen tyyppiin, niin varokaa. Pahoittelen avautumista, mut vituttaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mä tartutin muijaan flunssan kun panin häntä nuhaisena. Ei suuttunut:)
Pekka, sulla piti olla palaveri. Miten sä ehdit täällä kertoilemaan tuosta nuha-jutusta?
Nokkela miesvihaprovo. Sekoitus Ikistä ja kaikkea muutakin mahdollista.
Yleensä en anna näille nollaa enempää mutta tässä on jo käytetty mielikuvitusta. 3/5
Vierailija kirjoitti:
https://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Sho…
Kiitos vinkeistä, täytyypi kipaista apteekista hakemaan...Valkosipuli menee myös kokeiluun.
Osaako joku vielä sanoa miten kengät pitäis käsitellä? Ja miten herkästi tämä uusiutuu?
AP
Onko tämä vastaprovo niille hopeakettukeskusteluille?
Mutta paskamaista käytöstä tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Nokkela miesvihaprovo. Sekoitus Ikistä ja kaikkea muutakin mahdollista.
Yleensä en anna näille nollaa enempää mutta tässä on jo käytetty mielikuvitusta. 3/5
Voi kunpa tää oliskin pelkkää mielikuvitusta. Oon exäni kanssa hyvissä väleissä ja kun kerroin hänelle kaiken tuosta miehestä ja omastakin naiiviudesta, niin exänikin sanoi, ettei ole koskaan kuullut vastaavaa...hän tietää tämän miehen, mutta ei tykkää hänen toimintatavoista yhtään.
Mutta toisaalta ymmärrän että luulette provoksi, en olis meinaan mäkään uskonut, että tuollaisia ihmisiä voi olla ihan oikeasti...
AP
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisia ootte molemmat. Niin makaa kun petaa.
No totta kai ap saattaa olla vähän lapsellinen. Onhan hän melko nuori vielä, varsinkin, kun verrataan tuohon mieheen, joka voisi iän puolesta olla hänen isänsä.
Mun ex-miehellä oli jatkuvasti ties mitä varvasvälisilsoja ja sieniä. Eikä hoitanu niitä. Vitutti hieman kun se tarttui muhunkin ja jouduin sit rasvoja lotraamaan varpaitten väliin. Ja suihkun lattiaa jouduin joka päivä myrkyillä pesemään. Luulis olevan häiritsevää kun varpaanvälit kutiaa jatkuvasti. Niin, ja sitten se onnistu jotenki tartuttamaan sen silsansa omaan sääreen, sen kyllä hoidatti sitten ku oikein pahaksi meni, sai oikein tujut rasvat ja antibiootti kuurin. Nyt on onneks tuo äijä historiaa ja niin on myös silsatkin.
Voi voi....Mies kuulostaa aivan kauhealta tapaukselta. Ymmärrän suuttumuksesi.
Haet nyt apteekista liuoksia sekä rasvaa. Valkosipulin hierominen jalkapohjiin myös hyvä kikka. Jätät yön yli. Pysyhän tyttöhyvä jatkossa erossa tuollaisista setämiehistä.