Mies tartutti....
Tapailin erästä nelikymppistä miestä vähän aikaa. Olen itse 22v. Juttu ei koskaan edennyt vakavaksi, ei edes olla maattu yhdessä, ja ollaankin vain kavereita oltu nykyään.
Noh, kävin viime viikolla miehen kanssa lenkillä ja kävin hänen luonaan suihkussa. Nähtiin myös seuraavana päivänä uudelleen. Istuin sohvalla hänen luonaan ja yht'äkkiä hän huomasi jalassaan olevan silsan. Iho oli aika pahasti rikki ja se näytti kuvottavalta.
Mulla oli hänen sisätossunsa jalassa sillä hetkellä..... aloin sitten kyselemään asiasta ja mies naureskeli, että "oho mulla on taas jalkasieni" ja heitti typeriä vitsejä ja suhtautui tosi välinpitämättömästi siihen, että on todennäköisesti tartuttanut sen muhun...
Siis millainen ihminen tekee noin toiselle? Keski-ikäinen äijä, jolla ollut ennenkin useasti silsaa ei muka huomaa, että on sieni puhjennut (valitteli kipeästä varpaastakin) ja vielä vääntää vitsiä aiheesta. Tällä kyseisellä miehellä on myös huuli-, nenä- ja sukuelintenherpes....
Noh, lähdin sitten puolen tunnin sisällä tuosta kotiin, enkä puhunut hänelle mitään pariin päivään. Kolmantena päivänä saan häneltä whatsapissa viestin, jossa on kuva hänen paljaista varpaistaan asfaltilla ja kuvatekstinä: "Onks varpaat kunnossa".
Mua veetuttaa aivan suunnattomasti, koska nyt omia jalkapohjiani kutisee pistelee... ärsyttää myös se, että tuo mies on aivan helvetin pölkkypää (heiluu instagramissa ja somessa kyttäilemässä 17-25v mimmien kuvia, eikä osaa keskustella kunnolla) eli siis enemmän harmia on tuosta ukosta ollut.....
Viha kohdistuu myös itseeni, koska kun tutustuin mieheen ja hänestä alkoi selvitä juttuja, niin jatkoin vain silti kaveeraamista, koska "oli hänessä hyviäkin puolia"...
Mies on komea ja karismaattinen ulkonäöltään, ammattikoulun paperit ja matalapalkka duuni, maanläheinen tyyppi, mutta aivan ongelmainen tapaus muuten.
Someriiippuvuutta, käy Alaston Suomessa, ja on kävelevä tautipesäke :((( Varokaa kaikki tätä miestä!!
Ps. Miten tän sienen saa jalasta pois? Ja Sanonko tälle herralle mitään tästä sienestä vai annanko vain olla? Tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta toisaalta en haluis olla enää missään tekemisissä. Mulle riitti.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mä tartutin muijaan flunssan kun panin häntä nuhaisena. Ei suuttunut:)
Tartuttamisesta voidaan syyttää. Miksi se otetaan noin kevyesti? Jo tartunnan mahdollisuudesta voidaan syyttää.
Todella törkeää ja itsekästä käytöstä. Fiksu ja muut huomioon ottava ihminen ei toimi noin. Piste.
Mee apteekkiin ja pysy jatkossa kaukana tuommoisista. :)
Nonii. Tämän päivän opettava satu pikku mammoille oli se että iso paha keski ikäinen mies on tautipesäke ja ku sipää jota kannattaa pelätä enemmän kuin itse pirua. Muuten voi hyvinkin kuolla jalkasieneen ja herpekseen.
Ap jopa itse ilmaantui vakuuttamaan että tämä on true story. Pakkohan sen sitten on olla totta. Ainakin minut toi vakuutti ihan 100%. Eihän nyt kukaan koskaan noin vakavilla jutuilla pelleilesi netissä.
Ymmärrän hysterian. Nuorena voi pelottaa herkemmin tartuntataudit. Itsekin tuli teininä pelättyä ties mitä syyliä ja hiv:iä.
Silsa on kuitenkin vaaraton ja se on täysin hoidettavissa. Ruokavaliolla ja luontaistuotteilla saat sienen häädettyä tehokkaammin ilman kemiallista moskaa.
Silsa on todella yleinen nuorilla aikuisilla sekä myös vanhemmalla väestöllä sitä esiintyy prosentuaalisesti enemmän. Nou hätä!
Tuota miestä en sinuna kyllä enää tapaisi. Nuorempaakin seuraa löydät aivan varmasti.
Täällä taas turhasta suututtu aloittajalle. Ei tässä vanhempia miehiä haukuttu, vaan tuon yhden yksilön toimintaa, joka on VÄÄRÄÄ. Noin ei vaan toimita. Miehen käytöksestäkim huomaa ettei ole kaikki päässä ihan kunnossa.
T. Keski-ikäinen nainen, jolla keski-ikäinen mies.
Mun miesystävä ei kertonut silsastaan ja sain sen ja hoidin. No ei ollut hoitanut tämän puolen vuoden aikana ja sain sen taas!!!! OKSETTAVAAA. En ymmärrä miksi haluavat olla ällöttäviä silsajalkoja. Hyi! Ei edes maksanut sienilääkettäni.
Siis ei voi olla totta että jotkut puolestelee täällä tota miestä. Olette varmaan samanlaisia hyypiöitä ja runkkaajia itsekin. :DD Mä en haluis olla missään tekemisissä enää tuollaisen kanssa. Hyi'