Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mekko ok tyyppinen 40-v hoikalle naiselle sukulaisen yo-juhliin?

rahaa vähän
13.05.2018 |

Vai onko liian nuorekas, lyhyt, tyylitön, juhlaan sopimaton tms.? Laittaisin ihonväriset sukkahousut ja mustat avokkaat tän kanssa. https://www.zalando.fi/dorothy-perkins-vapaa-ajan-mekko-black-dp521c165… Sanokaa ihan rohkeasti vaan.

Onko tämä mekko ok tyyppinen 40-v hoikalle naiselle sukulaisen yo-juhliin?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika talvinen, miksei jotain kesäisempää?

Vierailija
2/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silleen ihan ok, mutta mustamustamustamusta. Nuoren ihmisen kesäjuhla kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, mutta aika synkkä. 

Vierailija
4/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoomekkohan se on paras juhlamekko. On rento olo eikä kiristä mistään. Ei ole merkitystä iällä tai kiloilla, trikoo myötäilee ja peittää sopivasti. Ilman muuta sopii, siellä voi olla juhlittavan 12v serkulla samanlainen punaisena.

Vierailija
5/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi noi jotkut on vapaa-ajan mekko termillä vaikka juhlamekko-osiossa olisi samanlaisia mekkoja

Vierailija
6/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli on ok, mutta ko. mekko ei ole kovin laadukas.

Vierailija
7/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri värisenä olisi hoikalla ok. Synkkä, suruasu.

Vierailija
8/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko on nätti ja varmaan vain yhden käyttökerran mekko eli menee pesussa pilalle. Sopii jos on hyvät sääret. Kun on lyhyt mekko niin sillä hoikkuudella ei niin ole väliä mutta sääret pitää olla bueno:)

Vierailija
9/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en noin lyhyttä mekkoa laittaisi, tuohan tulee vain puoleen reiteen ja kun vähänkin pyllistät kumartuessasi niin perä vilkkuu. Ei kauhean tyylikästä keski-ikäiselle naiselle. Tosin voi olla että keskivertopituisella naisella tuo on ihan asiallisen mittainen, usein hämää kun nuo mallit on 180 cm ja pitkäsäärisiä.

Vierailija
10/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, tsekkasin kuvaa tarkemmin ja mallille on selkeästi photoshopattu rakoa säärien väliin, surkeeta:/

Vierailija
11/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi oikein hyvännäköinen myös lyhyellä pullukalla jolla hyvät sääret:)

Vierailija
12/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas? tuo on melko tätimäinen tuo mekko. Hautajaisiinko meinasit tuo päällä?

Vierailija
13/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vapaa-ajan mekko".

Vierailija
14/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v itse, eikä tulisi mieleenikään laitta 20v:lle tarkoitettua mekkoa. Tuon mekon malli ok, mutta pituutta saisi olla lisää sekä kangas laadukkaampaa. Pitsi hihat ei mustassa ole tätä päivää eikä tähän ikään.

Kunnon kesä mekkoja saa jo alle 50e.

Se että on hoikka ei tarkoita automaattisesti että kaikki on päällä tyylikästä.

Vierailija
15/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ei tosiaan ole tae siitä että mekko näyttää hyvältä. Mekko on melkoisen lyhyt joten itse en pistäisi edes kaksikymppisenä päälleni. Nuoruus ja vesiraja ei ole kiva yhtälö myöskään. Kivat mekothan ovat heti kalliimpia kun pituutta on tarpeeksi. Tämäkin mekko olisi satasen jos mekko olisi tarpeeksi pitkä helmasta että olis hyvännäköinen.

Vierailija
16/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä mekko on. Ei sopisi mulle, eikä ole tyyliänikään, mutta en kyllä näe tuossa mitään vikaa/sopimatonta.

Vierailija
17/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fine, anna mennä jos siltä tuntuu!

Vierailija
18/22 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v itse, eikä tulisi mieleenikään laitta 20v:lle tarkoitettua mekkoa. Tuon mekon malli ok, mutta pituutta saisi olla lisää sekä kangas laadukkaampaa. Pitsi hihat ei mustassa ole tätä päivää eikä tähän ikään.

Kunnon kesä mekkoja saa jo alle 50e.

Se että on hoikka ei tarkoita automaattisesti että kaikki on päällä tyylikästä.

Kannattaa huomioida, että kuvan malli on 180 cm ja käyttää kokoa 36. Jos ap on esim. vaikkapa 165 cm ja tilaa saman kokoisen mekon (36) niin hänellä pituus on oikein riittävä.

Vierailija
19/22 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi ehkä vähän turhan nuorekas...

Vierailija
20/22 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään:

-se on musta, siis oikeesti, miksi kaikki suomalaiset nelikymppiset naiset osaa pukeutua vain mustaan?

-liian lyhyt

-malli on kuin pikkutytön mekko, nuo pienet hihat ja hameen kellomaisuus

-tylsä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän