Mistä löytää retkeilystä, vaelluksesta tai metsästyksestä pitävä nainen?
Laitoin OKcupid, Happypancake ja S24 palveluihin ilmoituksen jossa etsin naista jonka kanssa kävisi tekemässä jotain luonnossa. Sinänsä aika sama mitä se on, koska kaikki luonnossa tapahtuva on yleensä hauskaa.
Ei lainkaan yhteenottoja. Onko niin ettei naiset ota lainkaan yhteyttä keneenkään, vaan odottaa miehen ottavan yhteyttä? Vai eikö nuo asiat enää kiinnosta nykypäivänä? Asun pääkaupunkiseudulla, ehkä täällä ei luonto kiinnosta naisia.
Kommentit (94)
Kyllä meitä on. Itsekin pääkaupunkiseudulla, ja rakastan vaellusta ja retkeilyä. Metsästystä en harrasta, mutta en sitä mitenkään karsastakaan jos mies metsästää. Noista mainitsemistasi deittipalveluista olen käyttänyt s24:ää, ja itse asiassa sieltä löysinkin nykyisen mieheni. :) Ota ihan rohkeasti siellä yhteyttä kiinnostaviin naisiin äläkä jää odottamaan.
Minulle metsästys on ihan täysin nou nou. Ehkä siksi, että olen ollut lapsena isän mukana metsällä. Nyt en syö mitään lihaa lainkaan. Muutoin rakastan metsässä liikkumista, mutta nuo pyssyleikit ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vaikea löytää mies, joka rakastaisi luonnossa liikkumista mutta ei halua tappaa kaikkea mikä liikkuu. Täytyy siis tyytyä johonkin cityvihreään hippimieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi. Mistä päin haet ja mitä ikäluokkaa itse olet?
Käy katsomassa nuo palvelut läpi, en viitsi tänne postailla tietojani. :) Selvitän tässä vain onko yleensäkään siellä luontoihmisiä paikalla vai onko turha edes yrittää. - AP
En ole noissa missään rekisteröityneenä ja täytyy nyt kyllä tunnustaa, että tämän keskustelun perusteellakaan en nyt taida liittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy katsomassa nuo palvelut läpi, en viitsi tänne postailla tietojani. :) Selvitän tässä vain onko yleensäkään siellä luontoihmisiä paikalla vai onko turha edes yrittää. - AP
Ai meinaat että pitäisi selata kaikki profiilit kaikista ikäluokista ja yrittää arvuutella mikä mahtaa olla sinun profiilisi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto kiinnostaa moniakin. Laitoitko kuvallisen ilmoituksen tietojesi kanssa?
Voisiko kiinnostunut löytyä Latu ja polku -lehden ilmoituksesta?
Hengailisin varmaan Nuuksiossa ja juttelisin ihmisten kanssa.
Kuva, pituus, ikä, koulutus ja kaikki muutkin tiedot ovat. Sinänsä en ymmärrä mitä merkitystä noilla on jos tarkoitus on käydä retkellä tai tehdä jotain vastaavaa. Kyllä sitä sitten ajan kanssa näkee onko jotain syvempää tarjolla. - AP
Jos tarkoitus on vain käydä retkellä eikä ole väliä kuka on seurana, miksi ottaisin seuraksi jonkun tuntemattoman? Tai ylipäätään ketään?
Vaikka kokenut vaeltaja olenkin niin en uskaltaisi lähteä metsään tuntemattoman miehen kanssa jolle on ihan sama kuka nainen mukaan lähtee (kunhan on nainen). Vielä kun mies on tuonut ilmi metsästystaustan niin saa kyllä karvat pystyyn.
Entisistä heppatytöistä/partiolaisista/ehkä koiraharrastajista. Nykyään varmaan myös fitnessa-porukasta koska vaellus on "hyvä treeni".
Metsästyksestä ei nuokaan välttämättä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Minulle metsästys on ihan täysin nou nou. Ehkä siksi, että olen ollut lapsena isän mukana metsällä. Nyt en syö mitään lihaa lainkaan. Muutoin rakastan metsässä liikkumista, mutta nuo pyssyleikit ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vaikea löytää mies, joka rakastaisi luonnossa liikkumista mutta ei halua tappaa kaikkea mikä liikkuu. Täytyy siis tyytyä johonkin cityvihreään hippimieheen.
Metsästää = haluaa tappaa kaikki mikä liikkuu.
Just.. suhteellisen kovat ennakkoluulot taas cityvihreällä. Toisin kuin cityvihreät, metsästäjät kunnioittavat oikeasti luontoa.
Miten korkeat ulkonäkövaatimukset sulla on? Aika moni luonnossaliikkuja nainen on naturel eikä halua pynttäytyä, kulkee vapaallakin mieluummin verkkareissa kuin jakkupuvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaat että pitäisi selata kaikki profiilit kaikista ikäluokista ja yrittää arvuutella mikä mahtaa olla sinun profiilisi? :D
No saattaa sieltä joku muukin sua kiinnostava profiili löytyä, mutta tällä palstalla on niin negatiivinen maine ettei kenenkään kannata mainita täällä käyneen. Vaikka Suomen suosituimpana palstana on selvää, että lähes jokainen nettiä käyttävä tänne joskus eksyy.
Yliopistoissa on paljon maa ja metsätieteiden ja biologian opiskelijoita joilla on luonto verissä. Martoissa arvostetaan marjastamista ja sienestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva, pituus, ikä, koulutus ja kaikki muutkin tiedot ovat. Sinänsä en ymmärrä mitä merkitystä noilla on jos tarkoitus on käydä retkellä tai tehdä jotain vastaavaa. Kyllä sitä sitten ajan kanssa näkee onko jotain syvempää tarjolla. - AP
Nuo mainitsemasi palvelut ovat deittipalveluita. Niissä lähtökohtaisesti ne naisetkin etsivät kumppania, eivät pelkkää retkikaveria, retkeilyä kun voi harrastaa ihan omien kavereidensakin kanssa. Joten siksi sillä on merkitystä. (Ja joo toki aina voi olla joitain sellaisiakin, jotka hakevat ihan vain hengailu-/kaveriseuraa, mutta yleisesti ottaen ovat kuitenkin ihan deittisivustoja.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitus on vain käydä retkellä eikä ole väliä kuka on seurana, miksi ottaisin seuraksi jonkun tuntemattoman? Tai ylipäätään ketään?
Vaikka kokenut vaeltaja olenkin niin en uskaltaisi lähteä metsään tuntemattoman miehen kanssa jolle on ihan sama kuka nainen mukaan lähtee (kunhan on nainen). Vielä kun mies on tuonut ilmi metsästystaustan niin saa kyllä karvat pystyyn.
Metsästystausta saa karvat pystyyn? Kai sä tiedät, että Suomessa on todella tarkkaa ketä saa omistaa aseen? Poliisi kyllä lopettaa sen harrastuksen jos on pientäkin rötöstelyä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten korkeat ulkonäkövaatimukset sulla on? Aika moni luonnossaliikkuja nainen on naturel eikä halua pynttäytyä, kulkee vapaallakin mieluummin verkkareissa kuin jakkupuvussa.
Tuskin ketään kiinnostaa meikkaaminen kun luonnossa ollaan.
Metsästävänä, kalastavana ja muutenkin erähenkisenä naisena olen oppinut kiertämään samoista harrastuksista kiinnostuneet miehet kaukaa. Näissä porukoissa liikkuu lähinnä sovinistisia ja rasistisia juntteja, joiden arvomaailma poikkeaa tyystin omastani. Otan ennemmin sen cityvihreän jonka ideologia sopii omaani ja jota kiinnostaa elää mahdollisimman omavaraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästystausta saa karvat pystyyn? Kai sä tiedät, että Suomessa on todella tarkkaa ketä saa omistaa aseen? Poliisi kyllä lopettaa sen harrastuksen jos on pientäkin rötöstelyä taustalla.
Ei pelkkä metsästystausta vaan nämä yhdessä. Olen itsekin ollut hirvimetsällä papan mukana monet kerrat enkä vastusta metsästystä.
Mutta ap etsii netistä ketä tahansa naista seuraksi kahdestaan metsään. Ulkonäöllä, iällä, muilla mielenkiinnonkohteilla tai elämäntavoilla ei mitään väliä, kunhan joku lähtisi seuraksi johonkin kauas sivilisaatiosta. Tämä yhdistettynä metsästystaustaan (ampumataidon lisäksi tietää paljon muutakin tappamiseen liittyvää ja toki varmasti omistaa aseita). Se on se mikä saa karvat pystyyn.
Minä tykkään retkeilystä ja asun pk-seudulla. Ja kannatan myös metsästystä lihan hankintakeinona, jos lihaa haluaa syödä. koska luonnossa saaliiksi joutuminen on eläimelle aika armollista verrattuna tuotantoeläimenä olemiseen ja teurastamiseen.
Olen kuitenkin jo kumppaninetsinnän lopettanut.
Uskon, että retkeileviä naisia on paljon ja heitä tulee olemaan ehkä aina vain enemmän, kun yleiseen tietoisuuteen nousee luonnon tervehdyttävä vaikutus. Luonnossa oleminen laskee stressiä, parantaa mielialaa ja ehkä sillä on myös suoranaisia parantavia vaikutuksia esim. puista erittyvien fytonsidien yms. välityksellä.
Miehet valittavat yleensäkin, etteivät saa vastauksia treffipalstoilla. Kaikki on siellä suurta sattumaa.
Täällä yksi. Itseasiassa ennen tälle palstalle siiryessä katselin vaellusreittejä ja kalastuspaikkoja kesäksi.
Vierailija kirjoitti:
Metsästävänä, kalastavana ja muutenkin erähenkisenä naisena olen oppinut kiertämään samoista harrastuksista kiinnostuneet miehet kaukaa. Näissä porukoissa liikkuu lähinnä sovinistisia ja rasistisia juntteja, joiden arvomaailma poikkeaa tyystin omastani. Otan ennemmin sen cityvihreän jonka ideologia sopii omaani ja jota kiinnostaa elää mahdollisimman omavaraisesti.
Aika raju yleistys, vaikka kyllähän tuossa totuuden siemenkin on varsinkin vanhempien sukupolvien osalta. Omia kalastus- ja metsästysporukoitani en kuitenkaan tuosta kuvauksesta tunnista.
Se että et saa yhteydenottoja naisilta treffisivustolla, ei tarkoita ettei retkeilystä kiinnostuneita naisia olisi. Niillä nyt vain yleensäkin tulee hirveän vähän yhteydenottoja miehille. Ei auta kuin olla itse aktiivinen ja ottaa yhteyttä kiinnostavan oloisiin naisiin.