Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit tällaiseen tuttavaan?

Vierailija
31.10.2024 |

Joka somessa ignooraa sinut, ei esimerkiksi tykkää jos kommentoit jotain hänen postausta tai ei tykkäile sinun julkaisuista. Mutta tykkäilee kaikista puolisosi jutuista, kommentoi niihin hymiöiden kera. Onks siinä mielestäsi jotain taustalla vai vain sattumaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkee isovittu.

Vierailija
2/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ihmisillä on, että pitää hakea jotain validaatiota omaan elämäänsä jostain sometykkäyksistä?

Idiootti sukupolvi! Onneksi ette tee lapsia ja tuollaisten ihmisten kulku historiassa loppuu. Menetetty sukupolvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä vähemmän aikaa somessa, se helpottaa. 

Vierailija
4/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ainakin siinä roikkuminen ja yrittäminen, heti. Jos häntä ei kiinnosta lainkaan sinä. Ehkä hän on kiinnostunut kumppanistasi ja pyrkii hänen suosioon - joko kaverimielellä tai muu. Aika selvä homma. En itse ainakaan kommunikoisi mitenkään, jos toisesta ei kuulu mitään.

Vierailija
5/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ainakin siinä roikkuminen ja yrittäminen, heti. Jos häntä ei kiinnosta lainkaan sinä. Ehkä hän on kiinnostunut kumppanistasi ja pyrkii hänen suosioon - joko kaverimielellä tai muu. Aika selvä homma. En itse ainakaan kommunikoisi mitenkään, jos toisesta ei kuulu mitään.

En tiedä flirttaileeko puolisolleni, vai koittaako vaan minun kiusaksi toimia noin. Tuntuu vaan vähän oudolta toiminnalta. Ap

Vierailija
6/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sometykkäykset on joku juttu joillekin?

Vierailija
7/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkäyksistä tulee hyvä mieli, kun on muuten vähän yksinäinen. Eri

Vierailija
8/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some-kyttäys on vähän kuin paskalla yhdessäkäynti.

Vierailija
9/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossavainen leikkasi persettä

Vierailija
10/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut sun puolisosta ja luonnollisesti sen vuoksi ei pidä susta, varo vaaraa.

Tai sitten olet voinut tietämättäsi sanoa jonkun kommentin, joka on hänellä mennyt ihon alle, ja nyt kostaa näin.

Minä taas en jaksa tykkäillä sellaisen kuvista/kommenteista, joka päivittäin julkaisee kuvia/hakee huomiota somessa.

Vierailija
11/11 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu sun miehen ehkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä