Mistä löytää retkeilystä, vaelluksesta tai metsästyksestä pitävä nainen?
Laitoin OKcupid, Happypancake ja S24 palveluihin ilmoituksen jossa etsin naista jonka kanssa kävisi tekemässä jotain luonnossa. Sinänsä aika sama mitä se on, koska kaikki luonnossa tapahtuva on yleensä hauskaa.
Ei lainkaan yhteenottoja. Onko niin ettei naiset ota lainkaan yhteyttä keneenkään, vaan odottaa miehen ottavan yhteyttä? Vai eikö nuo asiat enää kiinnosta nykypäivänä? Asun pääkaupunkiseudulla, ehkä täällä ei luonto kiinnosta naisia.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Minulle metsästys on ihan täysin nou nou. Ehkä siksi, että olen ollut lapsena isän mukana metsällä. Nyt en syö mitään lihaa lainkaan. Muutoin rakastan metsässä liikkumista, mutta nuo pyssyleikit ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vaikea löytää mies, joka rakastaisi luonnossa liikkumista mutta ei halua tappaa kaikkea mikä liikkuu. Täytyy siis tyytyä johonkin cityvihreään hippimieheen.
Hirvikanta kasvaa liikaa jollei sitä harvenneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto kiinnostaa moniakin. Laitoitko kuvallisen ilmoituksen tietojesi kanssa?
Voisiko kiinnostunut löytyä Latu ja polku -lehden ilmoituksesta?
Hengailisin varmaan Nuuksiossa ja juttelisin ihmisten kanssa.
Kuva, pituus, ikä, koulutus ja kaikki muutkin tiedot ovat. Sinänsä en ymmärrä mitä merkitystä noilla on jos tarkoitus on käydä retkellä tai tehdä jotain vastaavaa. Kyllä sitä sitten ajan kanssa näkee onko jotain syvempää tarjolla. - AP
Jos tarkoitus on vain käydä retkellä eikä ole väliä kuka on seurana, miksi ottaisin seuraksi jonkun tuntemattoman? Tai ylipäätään ketään?
Vaikka kokenut vaeltaja olenkin niin en uskaltaisi lähteä metsään tuntemattoman miehen kanssa jolle on ihan sama kuka nainen mukaan lähtee (kunhan on nainen). Vielä kun mies on tuonut ilmi metsästystaustan niin saa kyllä karvat pystyyn.
Metsästystausta saa karvat pystyyn? Kai sä tiedät, että Suomessa on todella tarkkaa ketä saa omistaa aseen? Poliisi kyllä lopettaa sen harrastuksen jos on pientäkin rötöstelyä taustalla.
Ei pelkkä metsästystausta vaan nämä yhdessä. Olen itsekin ollut hirvimetsällä papan mukana monet kerrat enkä vastusta metsästystä.
Mutta ap etsii netistä ketä tahansa naista seuraksi kahdestaan metsään. Ulkonäöllä, iällä, muilla mielenkiinnonkohteilla tai elämäntavoilla ei mitään väliä, kunhan joku lähtisi seuraksi johonkin kauas sivilisaatiosta. Tämä yhdistettynä metsästystaustaan (ampumataidon lisäksi tietää paljon muutakin tappamiseen liittyvää ja toki varmasti omistaa aseita). Se on se mikä saa karvat pystyyn.
Melkoista ylitulkintaa, kertonee sinusta enemmän kuin AP:sta :P
Mieheni löysi suomi24-treffipalstalta vaeltamista ja luonnossa liikkumista rakastavan naisen, eli minut. Laittoi mulle viestiä, mulla oli mainittu vaeltaminen ja metsälenkit profiilissa. Itse en olisi häntä välttämättä hoksannut muiden profiilien seasta, vaikka olin kyllä itsekin aloitteellinen viestittelyssä jos tuli vastaan mielenkiintoinen profiili. Mutta ilmeisesti suurin osa naisista vain odottaa että heille laitetaan viestiä, joten kannattaisi varmastikin muuttaa taktiikkaan tuon osalta. :-) Metsästys on monelle miinus joten voi olla osittain siitäkin kiinni.
Minä olisin onnellinen miehestä jonka kanssa voisin retkeillä ja tehdä päivävaelluksia. Itsekseni en oikein osaa lähteä. En metsästä, enkä aiokaan, mutta ei minua haittaa jos mies sitä tekee. Välimatkaa meillä vain on liikaa.
Lapista. Minä ulkoilin, kalastin ja olin metsästysretkillä eksän kanssa. Oli kyllä todella mukavaa.
Metsästys on monelle vaeltajanaiselle turn off.
Mä viihdyn luonnossa. Kalastus, melonta, sienestys, mutta EI metsästys kiinnostaa.
Suurin osa pk.seutulaisista ei osaa edes käyttää kompassia eikä lukea karttaa.
Lenkkipolulta metsästä? Sieltä minut ainakin löytäisi. Tosin asun itärajalla pienessä kaupungissa. N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto kiinnostaa moniakin. Laitoitko kuvallisen ilmoituksen tietojesi kanssa?
Voisiko kiinnostunut löytyä Latu ja polku -lehden ilmoituksesta?
Hengailisin varmaan Nuuksiossa ja juttelisin ihmisten kanssa.
Kuva, pituus, ikä, koulutus ja kaikki muutkin tiedot ovat. Sinänsä en ymmärrä mitä merkitystä noilla on jos tarkoitus on käydä retkellä tai tehdä jotain vastaavaa. Kyllä sitä sitten ajan kanssa näkee onko jotain syvempää tarjolla. - AP
Jos tarkoitus on vain käydä retkellä eikä ole väliä kuka on seurana, miksi ottaisin seuraksi jonkun tuntemattoman? Tai ylipäätään ketään?
Vaikka kokenut vaeltaja olenkin niin en uskaltaisi lähteä metsään tuntemattoman miehen kanssa jolle on ihan sama kuka nainen mukaan lähtee (kunhan on nainen). Vielä kun mies on tuonut ilmi metsästystaustan niin saa kyllä karvat pystyyn.
Metsästystausta saa karvat pystyyn? Kai sä tiedät, että Suomessa on todella tarkkaa ketä saa omistaa aseen? Poliisi kyllä lopettaa sen harrastuksen jos on pientäkin rötöstelyä taustalla.
Itse suhtaudun aina hyvin epäileväisesti sellaiseen ihmiseen jolle poliisi ei ole pystynyt myöntämään aselupaa. Koskaan ei tiedä minkälaisia luurankoja on kaapissa.
Täällä yksi. Asun samalla alueella, mutta olen varmasti aivan liian vanha. Todennäköisyys törmätä sopivaan kumppaniin on nolla, mutta silti en ole vielä netin palveluihin turvautunut. Vissiin siis pitäisi. Retkeilen kaveriporukoissa.
Mulla on ongelma, olen luontoihminen ja tykkäsin tehdä kaikkia noita ap:n mainitsemia asioita muta oma mies ei ole _yhtään_ erähenkinen. Joudun tekemän retkeni siis muussa seurassa. Yhdessä jo kuitenkin 20 v. eli muut asiat kompensoi, ei voi saada kaikkea Mutta jos olisin etsimässä miestä niin etsisin nimenomaan erähenkistä.
N47
Ite oon kerran tavannut mielenkiintoisen miehen lenkkipolulla. Hän kyseli koirastani ja että oonko lähdössä vaellukselle kun on rinkka (olin lähdössä vajaan vuorokauden minivaellukselle ja lähtö yleiseltä lenkkireitiltä), ja juteltiin aika pitkään. Kävi ilmi että molemmat harrastamme vaeltamista, ja kemiat kohtasi tosi hyvin. Silloin olin varattu, muuten olisin ehdottomasti iskenyt kiinni.
Mulla (nelikymppinen) oli aikanaan kaupungissa asuvana naisena sama ongelma. Pitkän etsinnän jälkeen se oikea, umpihippi eräjorma löytyi töistä (aikaa ennen tinderiä). Juurikin tultiin telttailemasta ja helteitä painetaan taas pakoon Jäämerelle (kalaan, kuinkas muutenkaan...). Mies ei metsästä, mutta minulla ei olisi mitään sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi. Mistä päin haet ja mitä ikäluokkaa itse olet?
Haen Koffinpuiston vierestä, Punavuoresta. Olen 64 vuotias, hyvässä kunnossa. Heijari toimii edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Metsästystausta saa karvat pystyyn? Kai sä tiedät, että Suomessa on todella tarkkaa kuka saa omistaa aseen? Poliisi kyllä lopettaa sen harrastuksen jos on pientäkin rötöstelyä taustalla.
Jotkut eivät pidä siitä, että mies kykenee ampumaan viattomia eläimiä. Tällaisia voivat olla esim. kasvissyöjävaeltajat.
Vierailija kirjoitti:
Luonnosta kiinnostuneita naisia on Suomessa niin vähän, että ne viedään heti. Kaikki miehethän haluaisi puolison kenen kanssa voisi käydä kalassa ja retkeilemässä.
on meitä vapaanakin. Mää vietän kaiken vapaa-aikani metsässä. En tosin metsästä ja kalastankin aika harvoin, mutta muuten kuljen siellä luontoa ihmettelemässä. Joskus siivoan roskia pois, inhottavaa kuinka ihmiset roskaavat metsiä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästystausta saa karvat pystyyn? Kai sä tiedät, että Suomessa on todella tarkkaa kuka saa omistaa aseen? Poliisi kyllä lopettaa sen harrastuksen jos on pientäkin rötöstelyä taustalla.
Jotkut eivät pidä siitä, että mies kykenee ampumaan viattomia eläimiä. Tällaisia voivat olla esim. kasvissyöjävaeltajat.
Mistä sä tiedät että ne ovat viattomia? Miksi kannatat tehotuotantoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät että ne ovat viattomia? Miksi kannatat tehotuotantoa?
Sivusta ny vaan kysyn että missähän toi mainitsee kannattavansa tehotuontantoa?????
Facebookissa on vaeltajasinkut tms. ja muitakin retkeilyryhmiä. Siellä käy sutina. ;-)
Ainakin pääkaupunkiseudun metsästäville miehille se eettisyys on suuri syy metsästykseen. En tiedä missä päin tuollaisiin metsästäjiin törmää.