Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä on? Miehen valehtelemisesta.

Vierailija
13.05.2018 |

Mies on aiemminkin jäänyt kiinni valehtelusta ja suuttunut suhteettomasti, kun olen hänen valheensa paljastanut tai "paljastanut". Koska mieshän vääntää asian kuin ei olisi mitään valehdellutkaan. Suuttuu myös silmittömästi ja uhkaa erota. Sitten kun olen ollut eroamassa tuon takia, mies on sanonut, että saan huomauttaa hänelle valheista.

No tänään kysyin yhdestä pahvista onko se likainen ja mies sanoi ei. Myöhemmin katsoin pahvin ja se oli likainen. Kysyin mieheltä miksi hän sanoi, että ei ole likainen vaikka on. Mies suuttui silmittömästi. Hän kyllä väitti ettei ole huomannut. Ok miks ei voinu jättää vaan siihen, mistäs minä tämän tiestin. Mies sanoi, että minun pitäisi mennä hoitoon, ei ole lähdössä perheen kanssa reissuun kesällä, en edes muista mitä muuta. Mutta selväksi tuli, etten saa nostaa noita esille ja minähän se syypää ja paha olen. Meillä on lapsiakin.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika mt-toimistosta.

Vierailija
2/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon melua pahvista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai wt-toimistosta. 

Vierailija
4/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen pahvista sinä puhut?

Vierailija
5/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset valheet ei haittaa mitään, jos joku kysyy asiaa mistä et halua kertoa. Silloin voi sanoa ihan hyvin jonkun harmittoman valheen. En muista koska olisin viimeksi oikein valehdellut silleen oikein kunnolla.

Vierailija
6/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on eri käsitys puhtaudesta. Ei se ole valehtelua. Viikon pidetyt bokserit ovat vielä miehen mielestä puhtaat, naisen ei. Ja mitä v*tun väliä jollain pahvin puhtaudella kunhan osaa kierrättää sen oikein.

Vierailija
7/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse jättäisin erolla uhkailijan. Valehteleva mies kuulostaa pahalta, mutta jos nykyiseltä kysyn onko käyttämänsä lasi likainen ja vastaa ei, huomaan lasin olevankin likainen niin ei siitä riitaa tule. Käyn naureskellen näyttämässä, että eikö ole likainen ja mies naureskelee että ei ole, puhdashan tuo hehe. Ja tilanne on ohi.

Eri asia jos valehtelisi vaikka olevansa selvinpäin kun ei ole tai jotain luottamuksen pettämisiä muuten. Kyllä mäkin tuollaisia onko pahvi likainen juttuja päästän jatkuvasti suustani, en välitä siitä pahvista.

Vierailija
8/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa, jossa en voi luottaa miehen sanaan. Valheet ovat ihan turhia, ei edes valkoisia valheita. Mies oli esimerkiksi sanonut, että tytön ehdotuksesta ostivat äitienpäiväkakun. Ihmettelin sitä kun tytär oli juuri kysynyt minulta ostetaanko kakku. Kysyin sitten tytöltä, oliko sinun ehdotus ja hän sanoi, että ei ja oli myös isälleen sanonut tuon leipomisasian. Sitten isänsä oli sanonut, että voidaan ostaa tuostakin.

En kyllä tuosta kakkuasiasta ole mitään miehelle sanonut.

Että ehdotatko mt toimistoon menoa sen takia, että pääsisin suhteesta missä ei voi tietää tuleeko sieltä palturia vai totuutta. Vai senkö takia, että minulla on nyt päässä vikaa. Kyllähän tuollaisten pitäisi antaa mennä läpi sormien. Tässä nyt ei ole kyse sellaisista valheista, jotka hyödyttäis miestä tai valkoisista valheista. Vaan ihan turhista valheista, joita ei siksi pysty ymmärtämään. Aivan kuin se olisi vaan tapa suoltaa paskaa.

Ap

Vierailija
9/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itse jättäisin erolla uhkailijan. Valehteleva mies kuulostaa pahalta, mutta jos nykyiseltä kysyn onko käyttämänsä lasi likainen ja vastaa ei, huomaan lasin olevankin likainen niin ei siitä riitaa tule. Käyn naureskellen näyttämässä, että eikö ole likainen ja mies naureskelee että ei ole, puhdashan tuo hehe. Ja tilanne on ohi.

Eri asia jos valehtelisi vaikka olevansa selvinpäin kun ei ole tai jotain luottamuksen pettämisiä muuten. Kyllä mäkin tuollaisia onko pahvi likainen juttuja päästän jatkuvasti suustani, en välitä siitä pahvista.

Vaikka joku epäilikin mun olleen humalassa, mutta väärässä oli silloinkin. Maitoa olin vaan juonut sen päivän aikana.

Vierailija
10/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvista???

Luulin otsikon perusteella miehen valehtekevan oikeasti, esim pettävän tai valehtelevan, ettei tupakoi tms.

Aloituksen perusteella ap on ihan skitso, eikä se käsitys tästä helposti muutu ellei tule vankkaa todistetta miehen oikeasta valehtelusta.

Vierailija
11/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää päästä helpommalla kun narraa. En kutsuisi tuollaista valehteluksi, sillä minulle valehtelu on vähän isommista asioista paskan puhuminen. 

Vierailija
12/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on eri käsitys puhtaudesta. Ei se ole valehtelua. Viikon pidetyt bokserit ovat vielä miehen mielestä puhtaat, naisen ei. Ja mitä v*tun väliä jollain pahvin puhtaudella kunhan osaa kierrättää sen oikein.

Pahvi oli kakun ympärillä ja kysyin onko siihen pahviin tarttunut mitään kakusta ja sanoi, että ei. Vaikka hilloa oli. Ja kuten sanoin, mulle olisi riittänyt jos olisi sanonut ettei ole huomannut...

Ap

Vierailija
13/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa, jossa en voi luottaa miehen sanaan. Valheet ovat ihan turhia, ei edes valkoisia valheita. Mies oli esimerkiksi sanonut, että tytön ehdotuksesta ostivat äitienpäiväkakun. Ihmettelin sitä kun tytär oli juuri kysynyt minulta ostetaanko kakku. Kysyin sitten tytöltä, oliko sinun ehdotus ja hän sanoi, että ei ja oli myös isälleen sanonut tuon leipomisasian. Sitten isänsä oli sanonut, että voidaan ostaa tuostakin.

Että ehdotatko mt toimistoon menoa sen takia, että pääsisin suhteesta missä ei voi tietää tuleeko sieltä palturia vai totuutta. Vai senkö takia, että minulla on nyt päässä vikaa. Kyllähän tuollaisten pitäisi antaa mennä läpi sormien. Tässä nyt ei ole kyse sellaisista valheista, jotka hyödyttäis miestä tai valkoisista valheista. Vaan ihan turhista valheista, joita ei siksi pysty ymmärtämään. Aivan kuin se olisi vaan tapa suoltaa paskaa.

Ap

Kyllä vaan. Pitää paikkaansa. Tytön ehdotuksesta ostettiin kakku.

Vierailija
14/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuossa mies siis antoi huomaavaisesti aikuisena lapselle ns kunnian kakusta. Olisin saattanut tehdä itse samoin. Paha sen sijaan olisi, jos se olisi ollut oikeasti lapsen idea ja mies olisi väittänyt omakseen.

Vierailija
15/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin pahveihin ja kakkuihin nyt vähän sotkeentuu pääasia, joka on se, että ei todellakaan ole ok suhteessa a) valehdella lämpimikseen edes pikkuasioista (joka on oikeasti tuhoisaa, koska toinen ei yhtään tiedä koska puhutaan totta ja koska ei), 2) saada hillittömiä raivonpuuskia mitättömistä asioista. Molemmat piirteet muistuttavat omaa avioliittoani, josta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Voitte yrittää pelastaa liiton terapian tms avulla, mutta jos ei se auta, pane ero vireille. Tuollaista käytöstä ei tarvitse eikä pidä sietää. Se tekee sinuun ja lapsiisi pysyvää vahinkoa.

Vierailija
16/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sorry siis tytär oli kysynyt minulta, että leivotaanko kakku. Ap

Vierailija
17/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on parasta.

Vierailija
18/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meillä taas jos rouva kysyy, onko lasi likainen, vastaan: "no kato ja pese se, jos se on likainen". Näin lasit eivät meidän taloudessa ole koskaan likaiset eikä kysyäkään enää tarvitse.

Vierailija
19/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin pahveihin ja kakkuihin nyt vähän sotkeentuu pääasia, joka on se, että ei todellakaan ole ok suhteessa a) valehdella lämpimikseen edes pikkuasioista (joka on oikeasti tuhoisaa, koska toinen ei yhtään tiedä koska puhutaan totta ja koska ei), 2) saada hillittömiä raivonpuuskia mitättömistä asioista. Molemmat piirteet muistuttavat omaa avioliittoani, josta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Voitte yrittää pelastaa liiton terapian tms avulla, mutta jos ei se auta, pane ero vireille. Tuollaista käytöstä ei tarvitse eikä pidä sietää. Se tekee sinuun ja lapsiisi pysyvää vahinkoa.

Mies on jo sanonut, ettei mihinkään terapioihin mene tai tule. Hän ei niitä tarvitse, hän pystyy kaiken omalla päällään selvittämään. Ap

Vierailija
20/87 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo sanonut, ettei mihinkään terapioihin mene tai tule. Hän ei niitä tarvitse, hän pystyy kaiken omalla päällään selvittämään. Ap

No ero wireille. Mitä siellä vielä istut.