Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä on? Miehen valehtelemisesta.

Vierailija
13.05.2018 |

Mies on aiemminkin jäänyt kiinni valehtelusta ja suuttunut suhteettomasti, kun olen hänen valheensa paljastanut tai "paljastanut". Koska mieshän vääntää asian kuin ei olisi mitään valehdellutkaan. Suuttuu myös silmittömästi ja uhkaa erota. Sitten kun olen ollut eroamassa tuon takia, mies on sanonut, että saan huomauttaa hänelle valheista.

No tänään kysyin yhdestä pahvista onko se likainen ja mies sanoi ei. Myöhemmin katsoin pahvin ja se oli likainen. Kysyin mieheltä miksi hän sanoi, että ei ole likainen vaikka on. Mies suuttui silmittömästi. Hän kyllä väitti ettei ole huomannut. Ok miks ei voinu jättää vaan siihen, mistäs minä tämän tiestin. Mies sanoi, että minun pitäisi mennä hoitoon, ei ole lähdössä perheen kanssa reissuun kesällä, en edes muista mitä muuta. Mutta selväksi tuli, etten saa nostaa noita esille ja minähän se syypää ja paha olen. Meillä on lapsiakin.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista. Mies vääntää jatkuvasti mustaa valkoiseksi, ja porukka sanoo täällä, että ihan normia. 

Mitä väliä sillä on, onko kyse kakusta vai pettämisestä. Jos mitättömistäkin asioista on pakkomielle valehdella, niin mites sit isot asiat?

Vierailija
82/87 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies yrittää päästä helpommalla kun narraa. En kutsuisi tuollaista valehteluksi, sillä minulle valehtelu on vähän isommista asioista paskan puhuminen. 

Erikoinen näkemys. Vaimoni on ilmeisesti samanlainen kuin AP:n puoliso. Sama mitä kysyy, ei voi tietää onko vastaus totta. Se on todella riuduttavaa.

"Siivositko pöydän ruuan jälkeen" "Joo, toki" (no ei siivonnut, kaikki tarvikkeet pöydällä pilaantumassa)

"Kävitkö kaupassa vai käynkö minä" "Kävin kävin, ei tarvi" (joo, haki itselleen kahvia, ei mitään muuta)

"Haitko postin" "Joo, hain" (Totta, haki)

"Syömmekö vanhemmillanne" "Sanoin että käydään vain pikaisesti kahvilla" Kun teen ruuan alkaa ihmettely, miksi syömme, koska vanhemillaan on ruoka odottamassa. 

Jne. Mutta ilmeisesti tämä sitten on AV-mammoille täysin normaalia kommunikointia.

Miten jaksat? Miten vaimos reagoi, jos näytät valheen? Ei onneksi ihan samanlaista minun miehen valehtelu ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on ilmeisesti samanlainen kuin AP:n puoliso. Sama mitä kysyy, ei voi tietää onko vastaus totta. Se on todella riuduttavaa.

Miten jaksat? Miten vaimos reagoi, jos näytät valheen? Ei onneksi ihan samanlaista minun miehen valehtelu ole.

Hän ei reagoi asiaan mitenkään. Jos nostan isomman haloon, kääntää hän keskustelun johonkin minuun liittyvään. Nykyään en enää välitä asiasta, hoidan ja selvitän asiat itse enkä kysy. Taustalla on myös pettämistä useampaan otteeseen ja roikun liitossa vain koska haluan olla lasten elämässä. Eroon tämä johtaa lopulta, mutta vielä tässä jaksaa, kun pääsin viimein siitä ajatuksesta että vika olisi minussa.

Vierailija
84/87 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta ymmärsin niin että miehesi on suhteen alussa valehdellut että hänellä on lapsi vaikka ei ole. Ja sinä päätit aloitukseen nostaa sen että pisti likaisen pahvin kierrätykseen? Jaajaa, kyllä teillä epäilemättä kommunikaatio- ongelmia on, johtuisivatko jopa molemmista..?

Vierailija
85/87 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta ymmärsin niin että miehesi on suhteen alussa valehdellut että hänellä on lapsi vaikka ei ole. Ja sinä päätit aloitukseen nostaa sen että pisti likaisen pahvin kierrätykseen? Jaajaa, kyllä teillä epäilemättä kommunikaatio- ongelmia on, johtuisivatko jopa molemmista..?

Silloin oli 2 pientä lasta ja sanoi, että kukaan ei auta jos eroot. Omista vanhemmista ei ole mitään apua. Sanoi myös että muuttaa tapansa.

Nykyaikanahan ja tuossa jutussakin pointti oli se, että hän on myöntänyt että pientä valehtelua tapahtuu, ei tiedä itsekään miksi. Puhe oli että saan ottaa ne heti puheeksi, no en näköjään saakkaan reagoinnista päätellen. Lisäksi ei tarvitse edes valehteluasiasta sanoa vaan jostain muusta tulee riitaa, niin on eromassa.

Ap

Vierailija
86/87 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin lapselta luottaako hän mitä iskä sanoo, niin lapsi sanoi "en tiiä".

Ap

Vierailija
87/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositteko lopulta ap?