Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reimatec keväthousut

Vierailija
24.04.2006 |

Av palstalla valaistuneena tajusin ostaa lapselleni reimatec kevät puvun (siis takki ja housut erikseen).

Parina päivänä oli päiväkodissa pojanviikarilla puku ja kerran pesty. Toisessa polvessa on reikä. Soitin asiakaspalveluun, vastasivat toiseen soittopyyntööni (keskus otti, kun eivät vastanneet puheluun) ja asiakaspalvelija oli tosi tympeä.

Mitä teen? Kiinnostaako reimaa tuotteensa, kun rahat on jo plakkarissa? Ovatko nämä ulkoiluvaatteita, joita voi pukea lapselle päiväkotiin vai juhlavaatteita (kuten hinnasta voisi päätellä)?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla