Aivan kamala Euroviisuvoittaja !!!
Musiikillisesti kelvoton ja visuaalisesti ällöttävä.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi vähän epäselväksi, mikä tuon kappaleen varsinainen teema oli? Oliko se "olen upea tällaisena kuin olen", "pitäkää tunkkinne, en tarvitse miehiä", vai "älkää ahdistelko, en ole kenenkään lelu"? Kun lyriikoissa tunnuttiin käsiteltävän vähän kaikkea sikinsokin.
Varsinainen teema oli varmaankin se, että kaikkien täytyy pitää ihrakasaa kauniina ja palvoa maata tämän jalkojen alla. Toinen tärkeä teema on se, että typerä naamanvääntely on ihanan kapinallista ja vapauttavaa.
Sulla taitaa olla ihrakasa aivojen paikalla, kun puhut muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi vähän epäselväksi, mikä tuon kappaleen varsinainen teema oli? Oliko se "olen upea tällaisena kuin olen", "pitäkää tunkkinne, en tarvitse miehiä", vai "älkää ahdistelko, en ole kenenkään lelu"? Kun lyriikoissa tunnuttiin käsiteltävän vähän kaikkea sikinsokin.
Varsinainen teema oli varmaankin se, että kaikkien täytyy pitää ihrakasaa kauniina ja palvoa maata tämän jalkojen alla. Toinen tärkeä teema on se, että typerä naamanvääntely on ihanan kapinallista ja vapauttavaa.
Sulla taitaa olla ihrakasa aivojen paikalla, kun puhut muista ihmisistä.
Sulla taitaa olla ihrakasa aivojen paikalla, kun puhut muista ihmisistä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö nuo kaikki voi olla kappaleen teemoja?
No voivat kyllä, mutta "pitäkää tunkkinne, en olisi tykännyt teistä tyhmistä miehistä muutenkaan!" ja "jättäkää mut rauhaan, en ole mikään seksilelu!" yhdessä saavat aikaan aika ristiriitaisen tunnelman.
Jotkut puhuvat tästä Body Positivity -biisinä, jotkut #MeToo -biisinä. Toimisi ehkä paremmin jos olisi valinnut selkeämmän sanoman. No mutta, voittihan se tietysti näinkin.
Totta. Voin pahoin kun näin sen Netan naaman kun sen piti väännellä sitä niin ällöttävästi. Mutta ei siinä vielä mitään, itse laulu on jotain aivan hirveätä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voivat kyllä, mutta "pitäkää tunkkinne, en olisi tykännyt teistä tyhmistä miehistä muutenkaan!" ja "jättäkää mut rauhaan, en ole mikään seksilelu!" yhdessä saavat aikaan aika ristiriitaisen tunnelman.
Jotkut puhuvat tästä Body Positivity -biisinä, jotkut #MeToo -biisinä. Toimisi ehkä paremmin jos olisi valinnut selkeämmän sanoman. No mutta, voittihan se tietysti näinkin.
Minä ymmärsin tuon "pitäkää tunkkinne, jos ette hyväksy minua sellaisena kuin olen" ja "en ole mikään lelu, vaan minulla on tunteet".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin tuon "pitäkää tunkkinne, jos ette hyväksy minua sellaisena kuin olen" ja "en ole mikään lelu, vaan minulla on tunteet".
Okei, no tuo käykin järkeen. Kiitos.
En tosin ymmärrä, miten tuo sitten on MeToo -biisi.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Voin pahoin kun näin sen Netan naaman kun sen piti väännellä sitä niin ällöttävästi. Mutta ei siinä vielä mitään, itse laulu on jotain aivan hirveätä sontaa.
Se naamanvääntely ja muu on katsos niin räväkkää ja vapauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se tsekin eisitys olikaan? Äijä reppu selässään keinutti persettään :)
Vanhaa, kuulunutta ja helppoa (toki taloudellista) koreografiaa joka tehty miljoona kertaa. Ja huonosti vielä.
Oksana Bauil teki tuon jo 1996, mutta jäällä.
Katsokaa vertailun vuoksi youtube " Oksana Bauil - Aint Nobodys Bisnes" kuinka keikutetaan reppu selässä.
Siis oikeasti olet sitä mieltä että v. 1996 parin kuukauden ikäinen ollut Mikolas ei voi v. 2018 pitää esityksessään reppua selässä koska joku menneiden aikojen urheilija on jo niin tehnyt?
:D :D :D :D :D
Pointti oli se,että jo vuodesta 96 lähtien reppujutska on tehty miljoonissa eri esityksissä miljoona kertaa ja tuo Mikolaksen versio oli kyllä noloin.
Miksi se hemmetin ---reppu ---pitää ottaa selkään siihen lavalle esitykseen? Mikä siinä että esiintyjällä on ---reppu--- selässä aiheuttaa yleisössä Wau-efektin? Kertoisko ratkaisun repun mysteeriin arvon 5:n hymiön kommentoija? Kiitos etukäteen.
Miljoonissa esityksissä miljoonia kertoja? Listaapa nyt ensin vaikka sata. Tai vaikka kaikki viisuissa reppuilleet?
diskata pitäisi.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005678885.html
miksi Netta oli ominut palan japanilaista kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
diskata pitäisi.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005678885.html
miksi Netta oli ominut palan japanilaista kulttuuria.
Muistuipa mieleeni eräs Saara Aalto
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3913098/amp/Viewers-slam-S…
Luin tekstit väärin ja luin toiseen kertsiin asti että voittajaviisu kuuluu "Wonder Woman, olet juutalainen".
Se olikin paras kohta tätä performanssia. Hirveetä kuraa.
Ihan hauska ja positiivinen esitys, mutta ei tossa nyt mun mielestä mitään uutta ja raikasta ole, että lihava esittää huumoriroolia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pistin tanssiksi tuon Netan esityksen aikana, myös sen viimeisen. Kaveri odotti alaovella, kun piti lähteä vielä baariin, mutta mun oli pakko katsoa viisut loppuun ihan vain, että kuulen vielä kerran. Ja voin sanoa, että aluksi en tykännyt, en sitten yhtään. Tykkäsin myös Saarasta, Kyproksesta ja Virosta.
Tsekin perseen keinuttelija oli hotein.
T. Svante&Jörn
Svante ja jörn. Eikö kylmä kalja ja kuumat misukat säväytä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Itseäni häiritsi myös se, että jos kappaleen oli tarkoitus olla jokin itsetuntobiisi, niin miksi samalla sortua toisen sättimiseen ("stupid boy") ja olla yhtä tyhmä? "Beautiful creature" ja "I am not your toy" ois riittänyt, tuo muu oli turhan aggrea ja ikävää. Sanoma ei ainakaan ollut kovin kasvattava, vaan enemmänkin silmä silmästä -henkinen.
Onko kappale kopioitu kiinalaiselta artistilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliksi israelilaisena v...ttaa, että israelilaiset valitaan voittajaksi, vain jos edustaja on joku friikki. 1998 valittiin voittajaksi transu. Ja nyt tämä läski friikki.
Tässä keskivertoisraelilaisia tyttöjä.
http://cavemancircus.com/2017/11/30/hot-girls-israeli-defense-forces-2/
Kuten näkyy, eivät ole mitään voittajan kaltaisia friikkisirkuksia. Jos joku kaunis ja normaali israelilainen osallistuisi euroviisuihin, sitä ei valittaisi voittajaksi, vaikka biisi olisi kuinka hyvä.
Joo ”keskivertoja” tottakai...🙄 Eiköhän siellä ole kauniita ja niitä vähemmän kauniita niin kuin muuallakin.
Israelilaiset naiset ovat kyllä maailman kauneimpia. Toki heistäkään kaikki eivät ole kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "selostaja" oli maailman huonoin työssään. Miten YLE voi päästää tuollaisen selostajaksi?
Tosi ärsyttävä ja tosi surkea mutta Kymppitonniin sopii hyvin.
Öh? Kymppitonnissa en kyllä ole kyseistä juontajaa nähnyt, taidat erehtyä henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kappale kopioitu kiinalaiselta artistilta?
Ei ainakaan niiden tanssikoreografia ollut.
Toihan on mahtava meininki tuossa videolla! Hyvä biisi!