Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kamala Euroviisuvoittaja !!!

Vierailija
13.05.2018 |

Musiikillisesti kelvoton ja visuaalisesti ällöttävä.

Kommentit (422)

Vierailija
401/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "selostaja" oli maailman huonoin työssään. Miten YLE voi päästää tuollaisen selostajaksi?

Minä katsoin kisat ilman sen sössötystä, antoihan se ohjeet alussa, miten sen selostuksen saa pois, olisit kuunnellut.

Ja se voittaja, pahempaa paskaa en ole vielä koskaan viisuissa nähnyt.

Mutta mitä muuta voi Israelilta odottaa.. joka ei edes kuuluisi viisuihin. 

Vierailija
402/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tirskunut lauantaista asti! Alexandr Rybak saapasteli lavalle kuin joku Euroopan omistaja, yritti matkia Måns Zelmerlöwiä lavaesityksellään (kirjoitin tuon takuulla väärin, tiedän sen) ja yritti vähäeleisen laiskasti tehdä Johnny Loganit kun ei kestänyt sitä, että hän ei enää pitänytkään hallussaan kaikkien aikojen piste-ennätystä :DDDDDD Siitäs sai, mä en voi sietää ketään noin itseään täynnä olevaa hirveää joikujaa. Tekee kyllä valtavan hyvää hänelle maistaa vähän todellisuutta :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin armeijan mielestä Gazassa asuu monta stupid boy:ta.

Vierailija
404/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään 20 vuoden kuluttua naamapalmuillaan tälle lihavuutta ihannoivalle ja normalisoivalle aikakaudellemme.

Vaadin, että ensi vuoden Euroviisuihin lähtee jotain maata edustamaan alkoholisti, joka voittaa koko kisat, eikä todellakaan aio vähentää juomistaan. Kukaan ei edes ehdota hänelle hoitoon hakeutumista, vaan päinvastoin kaikki kannustavat häntä olemaan juuri sellainen kuin on.

MITEN teille ei mene perille, että ylipaino ei ole alkoholismin tavoin RIIPPUVUUS tai SAIRAUS, joka vaikuttaisi suoraan henkilön kykyyn hoitaa pahimmillaan koko elämäänsä? 

Vierailija
405/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miksi en tykkää juutalaisista. En vain tykkää. En tykännyt edes lapsena vaikka en tiennyt heidän teoistaan.

T: Kristitty

Kateus. Juutalaiset liikemiehet johtaa New Yorkin pörssiä ja suhteessa heidän pieneen väkimääräänsä nähden he ovat voittaneet uskomattomasti Nobeleita, Grammyja jne. Kyllä muakin vähän ottaa päähän etten oo Valittua Kansaa.

Niin juutalaisethan on itse päättänyt että ovat valittua kansaa. onko härskimpää.

Vierailija
406/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten Israelin biisissä ottaa päähän sen feministinen asenteellisuus ja ilkeys, jonka tarkoitus on luoda vihaa poikien ja tyttöjen välille. Se jätti pahanmakuisen sanoman.

En kyllä osannut yleistää biisiä koskemaan kaikkia poikia. Se oli ihan samanlainen kun joku laulaa rakkaastaan tai kun toinen on jättänyt. Eli kohdistui yhteen henkilökohtaiseen henkilöön.

Palstalla on jonkun verran näitä, jotka näkevät omiaan ihan joka paikassa. Ihan normaali hyvä Euroviisu oli tuo Israelin kappale.

No, käännä asetelma toisin päin, lihava poika samalla asenteella haukkumassa tyttöjä?

Kyseessä on feminististä kaksoismoralismia.

Jos se poika laulais siitä kuinka tytöt ei anna sen leikkiä niiden nukeilla ja tykätä perinteisesti ”naisellisellisista” asioista rauhassa niin tietenkin haluaisin kuulla laulun. voi vittu teitä miehiä kun kaikki otetaan henkilökohtaisesti paitsi jos kyseessä on musta mies sillon ne kaikki voi kuolla kuten tälläkin palstalla monesti kirjotettu

Vierailija
407/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei se lihavuus ole mikään ongelma vaan se kotkot-teema lapsellinen ja se ihme kieroon katsominen. Mutta varmasti osaavampi laulaja kuin minä.

Vierailija
408/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan jäppisellä oli kaunis biisi mutta karsea ääntämys. 

Vierailija
409/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää katsomatta jatkossa.

Ja suomen on turha mennä tuonne nolattavaksi.

Vierailija
410/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Look at me I'm a beautiful creature"

No et kyllä ole. 

Pullea on kaunista nykyään. Sähän sanot niin tai itket ja sanot!

Ei pullea ole kaunista, mutta koska ne äänekkäimmät feministit ovat usein pullukoita, niin tottakai se täytyy nähdä kauniina.

Olen itsekin monessa asiassa feministien kannalla, mutta suhtaudun ristiriitaisesti läskipositiivisuuteen. Itse olen ollut koko ikäni normaalipainoinen/hoikahko, ja useat lihavat naiset ovat nimitelleet minua "anorektikoksi", "laihaksi luikuksi" ja "kuihtuneen näköiseksi". Kun ilmeisesti OIKEALLA NAISELLA on "jotain mistä ottaa kiinni (eli painoindeksi vähintään 30)". 

Taidan olla melko epäkorrekti ja "huono" feministi, koska läskipositiivisuus suorastaan v*tuttaa välillä. 

sanot siis että olisit tarvinnut kehopositiivisuutta... usko tai älä se kuuluu kaikille eikä läskit ole sitä omineet.

Vierailija
411/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Ei pullea ole kaunista, mutta koska ne äänekkäimmät feministit ovat usein pullukoita, niin tottakai se täytyy nähdä kauniina.

Olen itsekin monessa asiassa feministien kannalla, mutta suhtaudun ristiriitaisesti läskipositiivisuuteen. Itse olen ollut koko ikäni normaalipainoinen/hoikahko, ja useat lihavat naiset ovat nimitelleet minua "anorektikoksi", "laihaksi luikuksi" ja "kuihtuneen näköiseksi". Kun ilmeisesti OIKEALLA NAISELLA on "jotain mistä ottaa kiinni (eli painoindeksi vähintään 30)". 

Taidan olla melko epäkorrekti ja "huono" feministi, koska läskipositiivisuus suorastaan v*tuttaa välillä. 

sanot siis että olisit tarvinnut kehopositiivisuutta... usko tai älä se kuuluu kaikille eikä läskit ole sitä omineet.

Minulla ei ole juurikaan ole ollut ongelmia tai komplekseja painoni tai vartaloni suhteen. Sen sijaan joillekin läskeille normaalipainoni on ollut ongelma, ja he ovat pyrkineet painamaan minua alas anorektikoksi haukkumisella ja muulla, vaikka en todellakaan ole anorektinen.

Väitän kyllä, että monet läskit ovat omineet kehopositiivisuuden itselleen. Omasta mielestään vain heillä on oikeus kehopositiivisuuteen, ja heidän mielestään normaalipainoiset ja hoikat ovat "pulkannaruja", "pikkupoikien näköisiä", "rimpuloita" jne. 

Vierailija
412/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Minulla ei ole juurikaan ole ollut ongelmia tai komplekseja painoni tai vartaloni suhteen. Sen sijaan joillekin läskeille normaalipainoni on ollut ongelma, ja he ovat pyrkineet painamaan minua alas anorektikoksi haukkumisella ja muulla, vaikka en todellakaan ole anorektinen.

Väitän kyllä, että monet läskit ovat omineet kehopositiivisuuden itselleen. Omasta mielestään vain heillä on oikeus kehopositiivisuuteen, ja heidän mielestään normaalipainoiset ja hoikat ovat "pulkannaruja", "pikkupoikien näköisiä", "rimpuloita" jne. 

Lisään vielä, että en oikeastaan itse tarvitse kehopositiivisuutta, koska suhteeni kroppaani on aina ollut hyväksyvä. Sen sijaan monille läskeille kehopositiivisuus tuntuu tarkoittavan nimenomaan normaalipainoisten dissaamista. 

Vierailija
413/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Israel! Just teodän kaltaistenne vuoks minä ja muut äänestettiin Nettaa:D niin hauska biisi ja loistava esiintyjä. Ai että nautin kunsenKyproksem haahka hävis:D

Kenen kaltaisten? Mä oon lievästi ylipainoinen lesbo yh ja mulla on violetti tukka ja se oli musta ihan paska. Todella vaivaannuttavaa "voimaantumista" esitettynä ärsyttävästi.

Ensi vuonna voisit edustaa Suomea euroviisuissa. Nyt puuttuu enää vain biisi ja stailaustiimi.

Meri Sopanen olis hyvä edustaja

Vierailija
414/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "selostaja" oli maailman huonoin työssään. Miten YLE voi päästää tuollaisen selostajaksi?

Minä katsoin kisat ilman sen sössötystä, antoihan se ohjeet alussa, miten sen selostuksen saa pois, olisit kuunnellut.

Mä kyselin tuolla toisessa ketjussa, miten sen selostuksen saa pois. Eli miten se onnistuu? Varaudun ensi vuoteen. Olin itse saunassa ohjelman alussa. 

Vierailija
415/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyselin tuolla toisessa ketjussa, miten sen selostuksen saa pois. Eli miten se onnistuu? Varaudun ensi vuoteen. Olin itse saunassa ohjelman alussa. 

Eiköhän se onnistu niin, että valitset audiokieleksi englannin. Minulla on 10 vuotta vanha digiboksi ja tein välillä noin, kun kyllästytti se selostus.

Vierailija
416/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitkaa tämä kateellisten Saara-fanien aloittama ja ylläpitämä ketju, kiitos.

Vierailija
417/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukitkaa tämä kateellisten Saara-fanien aloittama ja ylläpitämä ketju, kiitos.

Miksi? Eihän täällä puhuta Saarasta.

Vierailija
418/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että suuri laulukilpailu on muuttunut pellekilpailuksi. Nyt kisoja voitetaan hirviöpuvuilla, laittamalla esiintyjäksi drag queenejä ja mainostamalla omaa rumuuttaan.

Ja kaiken huipuksi vielä Euroopan rauhanprojektina aloitettu laulukisa. Israel pommitti Syyriaa ennen viisufinaalia nyt on taas täysi rähinä päällä palestiinalaisten kanssa. Raadit ja yleisö eivät reagoi mitenkään koko maailmanmenoon. Ainakin Syyriaa olisi voinut jättää pommittamista koska siellä on muutenkin ihmisiä sisällissodan jaloissa.

Vierailija
419/422 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikillisesti kelvoton ja visuaalisesti ällöttävä.

En ole pystynyt katsomaan/kuuntelemaan voittajaa yhtään kertaa loppuun. Se on niin hirveä. Itävalta olisi ollut ihana voittaja.

Koko kisa on mennyt täydeksi pelleilyksi.

Äänestyksineen kaikkineen. Kuka hullu äänestäisi 20 kertaa? Kas kun ei 200 kertaa!

Mielettömät tulot operaattoreille.

Tuntuu melkein friikiltä olla hetero ja kaivata normaalia musiikkia. Normaaleita ihmisiä kauniissa vaatteissa.

Ihan tottako hetero=normaali? 

Hetero on normaali. End of story.

Näin on.

Vierailija
420/422 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä yllättävän paljon ylipainoisten vihaajia. Outoa, kun viimeksi kävin ulkona kävelyllä, niin suurin osa vastaantulijoista on ollut kaukana hoikista :D Lyhyeet shortsit, läskit pursuaa joka paikasta, tavallinen näky joka puolella Suomea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän