Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kamala Euroviisuvoittaja !!!

Vierailija
13.05.2018 |

Musiikillisesti kelvoton ja visuaalisesti ällöttävä.

Kommentit (422)

Vierailija
321/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Look at me I'm a beautiful creature"

No et kyllä ole. 

Pullea on kaunista nykyään. Sähän sanot niin tai itket ja sanot!

Vierailija
322/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, joka ikinen vuosi voittajasta valitetaan ja vannotaan että "minä en IKINÄ enää katso viisuja"!!?!!!! Ja joka vuosi te katsotte ne viisut ja valitatte lisää :D.

Ei, ei Ukrainaa, voitti vain koska politiikka!

Ei saa--na, Ruotsi voittaa joka kerta, vaikka on aina p-ska.

Itävalta joku parrakas friikki, ei h----tti!

Juma----a joku tanskalainen piipittäjä paljain jaloin!

Hei Jenni Vartiainen olis parempi kuin Loreen, miksi Ruotsi aina?!

V---n Azerbaijan ei ole edes Euroopassa!

Pihtipolvinen ysärimuija vääntää feikkibrittiaksenttia, ei pe---le Saksa!

Norjan vinguttaja on oikeesti valkovenäläinen, itäblokki taas äänesti puolueellisesti!

Siis saa----n Jevgeni Plushenko noi viisut voitti, Dima oli nolo!

Silmälasipäinen lesbo ulisee lavalla "Moi Ritva", ei juma, IKINÄ en katso enää viisuja!!!

Ja siinä vain viimeiset 10 vuotta :D. Itse katson viisut joka vuosi - hyvällä mielellä!

Moi Ritva 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Moi Ritva

Lähtisitsä lavatansseihin

Moi Ritva

Olen nainen mut sua kysyisin

Tanssimaan

Kahdestaan

Se sun kanssa ois niin ihanaa

Munsalaan

Tanhuamaan

Siellä olis me ja tähdet yksin vaan

Moi Ritvaaa

Just näin! Harmi että tämä biisi on jo käytetty viisuissa :D.

Onko tuo oikeasti joku kappale :D? Jos on, niin minkä niminen ja kenen esittämä.

Siis tuossa ylemmässä lainauksessa mainittiin että aina voittajasta valitetaan - myös esim. Serbia 2007 oli "ruma lesbo" joka huusia lavalla moi Ritvaa :D. Siitä inspiroituneena nämä sanat Molitvan kertosäkeen tahtiin!

Hahhahhahhah! Yhtä loistava suomennos kun elokuvakääntäjillä "Molitva" on ärrävikaisen " Moi Ritva!"  Olet nero, sun on mentävä viralliseksi coverkääntäjäksi....hehheh.

"Toy" biisi menee varmaan "mun mopo sanoo präm präm uhu". "Ja yskii prr auts he!

Hahaha, mielelläni lähden käännöshommiin :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Ei pullea ole kaunista, mutta koska ne äänekkäimmät feministit ovat usein pullukoita, niin tottakai se täytyy nähdä kauniina.

Vierailija
324/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Mikä ihme siinä on, että pulleat naiset ovat monesti samalla myös räväköitä naamanvääntelijöitä, kuten tuo Netta?

Miksi lihavat ovat omineet kehopositiivisuuden? Jos joku maa lähettäisi Euroviisuihin vaikka paloarpisen tai epämuodostuneen henkilön, johan se naurettaisiin pihalle sieltä. Nykyään saa olla läski mutta ei ruma. 

Vierailija
325/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Kauneus ei viittaa vaan ulkoiseen vaan myös sisäiseen kauneuteen. Suurin osa ihmisistä on kauniita.

Vierailija
326/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Mikä ihme siinä on, että pulleat naiset ovat monesti samalla myös räväköitä naamanvääntelijöitä, kuten tuo Netta?

Miksi lihavat ovat omineet kehopositiivisuuden? Jos joku maa lähettäisi Euroviisuihin vaikka paloarpisen tai epämuodostuneen henkilön, johan se naurettaisiin pihalle sieltä. Nykyään saa olla läski mutta ei ruma. 

Minä en ainakaan nauraisi. Sinä ehkä. Varmaan hekottelit myös Venäjän edustajalle pyörätuolissaan?

Vierailija
327/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Minä en ainakaan nauraisi. Sinä ehkä. Varmaan hekottelit myös Venäjän edustajalle pyörätuolissaan?

No itse asiassa en nauranut. 

Ihmettelen vain sitä, kun nykyään lihavuutta tyrkytetään kauneutena. Monia muita asioita ei ole sisällytetty kehopositiivisuuden piiriin, koska lihavat ovat omineet ilmiön itselleen. 

Vierailija
328/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittiko israelin ja iran hässäkän takia?

Vierailija
329/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Ei pullea ole kaunista, mutta koska ne äänekkäimmät feministit ovat usein pullukoita, niin tottakai se täytyy nähdä kauniina.

Olen itsekin monessa asiassa feministien kannalla, mutta suhtaudun ristiriitaisesti läskipositiivisuuteen. Itse olen ollut koko ikäni normaalipainoinen/hoikahko, ja useat lihavat naiset ovat nimitelleet minua "anorektikoksi", "laihaksi luikuksi" ja "kuihtuneen näköiseksi". Kun ilmeisesti OIKEALLA NAISELLA on "jotain mistä ottaa kiinni (eli painoindeksi vähintään 30)". 

Taidan olla melko epäkorrekti ja "huono" feministi, koska läskipositiivisuus suorastaan v*tuttaa välillä. 

Vierailija
330/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

No itse asiassa en nauranut. 

Ihmettelen vain sitä, kun nykyään lihavuutta tyrkytetään kauneutena. Monia muita asioita ei ole sisällytetty kehopositiivisuuden piiriin, koska lihavat ovat omineet ilmiön itselleen. 

Eiköhän tämä kehopositiivisuus viittaa ylipainoisten kohdalla siihen, että heidänkin, kuten kaikkien muidenkin,on hyvä rakastaa itseään. Jos itse näet kehopositiivisuuteen piiriin sisällytetyn ainoastaan ylipainoisuuden, se tarkoittaa, ettet ole perehtynyt kyseiseen ilmiöön ollenkaan.

Vierailija
331/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhosin biisiä, en esiintyjää. Laulu sopisi päiväkotiin. Itävaltaa ja Saksaa en aiemmin juuri noteerannut, mutta aloin pitää niistä finaalilähetyksessä.

Täytyy todellakin toivoa, ettei lauleta päiväkodissa. Mieti miltä pojista tuntuisi, kun joutuisivat tätä laulamaan?

Mitäs, jos samanlailla laulettaisi tytöistä?

Kaksinaismoraalia.

Laulu on osoitettu kiusaajalle, ei kaikille pojille. Normaali ihminen ymmärtää tämän.

Lähde? Miksi valehtelet? Laulu vihaa kaikkia kristittyjä valkoihoisia miehiä!

Vierailija
332/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Itävallan reppu-twerkkaaja oli omnomnom...

Vierailija
333/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Israel! Just teodän kaltaistenne vuoks minä ja muut äänestettiin Nettaa:D niin hauska biisi ja loistava esiintyjä. Ai että nautin kunsenKyproksem haahka hävis:D

Kenen kaltaisten? Mä oon lievästi ylipainoinen lesbo yh ja mulla on violetti tukka ja se oli musta ihan paska. Todella vaivaannuttavaa "voimaantumista" esitettynä ärsyttävästi.

Vierailija
334/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhosin biisiä, en esiintyjää. Laulu sopisi päiväkotiin. Itävaltaa ja Saksaa en aiemmin juuri noteerannut, mutta aloin pitää niistä finaalilähetyksessä.

Täytyy todellakin toivoa, ettei lauleta päiväkodissa. Mieti miltä pojista tuntuisi, kun joutuisivat tätä laulamaan?

Kaksinaismoraalia.

Laulu on osoitettu kiusaajalle, ei kaikille pojille. Normaali ihminen ymmärtää tämän.

Niin varmaan :D Missä noin on muka sanottu :D?

Vierailija
335/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Kouvolatukka kun olis ollut vielä netalla, niin täyden kympin tyttö.

Vierailija
336/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija]

Kenen se ois pitänyt voittaa?[/quote]

Vaikkapa Kyproksen Eleni Foureira

Euroviisut alkaa vuosi vuodelta olla yhä enemmän freak show!  Järkyttävä läski voitti tänä vuonna, mutta ei sentään mies, joka esittää partaista naista. Kaipa jotkut arvostaa klassista sirkusmeininkiä, joten ehkä ensi vuonna voittaja on joku kääpiö.[/quote]

Elena olisi muuten otettu vakavasti , mutta kohdalla 1:51 tuossa musavideossa oli tuo Fyffes-ananas ilmeisesti liikaa...[/quote]

Sponsored by fyffes? Aika nasta produceplacement, kun miettii että ensin Eleni tuo ananaksen kehiin kohdassa 1:51 ja sen jälkeen muijat makaa raukeina pitkin lattiaa ananakset levällään.

Vierailija
337/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pistin tanssiksi tuon Netan esityksen aikana, myös sen viimeisen. Kaveri odotti alaovella, kun piti lähteä vielä baariin, mutta mun oli pakko katsoa viisut loppuun ihan vain, että kuulen vielä kerran. Ja voin sanoa, että aluksi en tykännyt, en sitten yhtään. Tykkäsin myös Saarasta, Kyproksesta ja Virosta.

Vierailija
338/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like it kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ole. 

Kouvolatukka kun olis ollut vielä netalla, niin täyden kympin tyttö.

Kouvolatukka = Beautiful "creature".

Vierailija
339/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pistin tanssiksi tuon Netan esityksen aikana, myös sen viimeisen. Kaveri odotti alaovella, kun piti lähteä vielä baariin, mutta mun oli pakko katsoa viisut loppuun ihan vain, että kuulen vielä kerran. Ja voin sanoa, että aluksi en tykännyt, en sitten yhtään. Tykkäsin myös Saarasta, Kyproksesta ja Virosta.

Tsekin perseen keinuttelija oli hotein.

T. Svante&Jörn

Vierailija
340/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksinaismoraalia.

No mm. tässä haastattelussa on puhuttu asiasta: https://yle.fi/uutiset/3-10202061

Vihaa kaikkia kristittyjä valkoihoisia miehiä :D Niin varmaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän