Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kamala Euroviisuvoittaja !!!

Vierailija
13.05.2018 |

Musiikillisesti kelvoton ja visuaalisesti ällöttävä.

Kommentit (422)

Vierailija
341/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa ihan rehellisesti, että vielä yön yli nukuttuanikin olen sitä mieltä, että tämä on ihan ylivoimaisesti kamalin biisi, joka on koskaan euroviisut voittanut. Toivoin koko pistelaskun ajan, että sen voittaisi ihan kuka tahansa muu.

Mutta koska miituu. Hyvin harvoinhan tuota kisaa enää musiikillisilla perusteilla voitetaan. Jotain politiikkaa ja muita kannanottoja siihen sotketaan väkisin joka vuosi.

Vierailija
342/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se tsekin eisitys olikaan?  Äijä reppu selässään keinutti persettään :)   

Vanhaa, kuulunutta ja helppoa (toki taloudellista) koreografiaa joka tehty miljoona kertaa. Ja huonosti vielä.

Oksana Bauil teki tuon jo 1996,  mutta jäällä. 

Katsokaa vertailun vuoksi youtube      " Oksana Bauil - Aint Nobodys Bisnes" kuinka keikutetaan reppu selässä.

Siis oikeasti olet sitä mieltä että v. 1996 parin kuukauden ikäinen ollut Mikolas ei voi v. 2018 pitää esityksessään reppua selässä koska joku menneiden aikojen urheilija on jo niin tehnyt?

:D :D :D :D :D

Pointti oli se,että jo vuodesta 96 lähtien reppujutska on tehty miljoonissa eri esityksissä miljoona kertaa ja tuo Mikolaksen versio oli kyllä noloin. 

Miksi se hemmetin ---reppu ---pitää ottaa selkään siihen lavalle esitykseen? Mikä siinä että esiintyjällä on ---reppu--- selässä aiheuttaa yleisössä Wau-efektin?  Kertoisko ratkaisun repun mysteeriin arvon 5:n hymiön kommentoija? Kiitos etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin siiderivalasta ei saa hakkuu läskiksi, mutta se saa hakuu poikia tyhmiksi. Epistä.

Kiusaajaansa tyhmäksi. Ihan eri juttu. Kiusaajat ovat tyhmiä.

"Tyhmyys tyhmän tyhmentää"

Forrest Gump

Vierailija
344/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarit eivät arvostaneet Tanskan Dressman -viikinkejä mutta yleisö piti heistä. Olisivatko sijoittuneet merkittävästi paremmin jos tuomaristo olisi antanut enemmän pisteitä?

Vierailija
345/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omia suosikkeja olivat Ranska, Tanska ja Slovenia. Tanskan pojat mielestäni paransivat semistä, mutta vielä olisi voinut olla rohkeutta vähän lisää. Silti hyvä biisi, oon kuunnellut sen monta kertaa. Ranskan kappale taas on ihanan tyylikäs, mutta myös tarttuva. En oikeastaan tajua, miksei se menestynyt paremmin. 

No, ennen kaikkea päästiin Salvadorista eroon. En kuullut biisiä kertaakaan radiosta vuoden aikana, mut kun kyllähän se kumminkin oli niin ihkupihku menninkäishippiäisbiisi, että sen piti voittaa ihmisten mielestä. 

T. 275.

Kyllä minä ainakin olen kuullut Sobralin kappaletta soitettavan radiossa.

Tämän vuoden Euroviisuista olen kanssasi samaa mieltä Ranskasta ja Tanskasta. Slovakiaa inhosin, se oli mielestäni tämän vuoden huonoin kappale.

Sanoin siis Slovenia, mutta ehkä tarkoitamme sanaa. Musta se oli hyvin jees biisi, mutta tykkäänkin kaikesta elektronissävytteisestä. Belgialla oli aivan huippu biisi tänä vuonna, kauhea oikeusmurha, ettei päässyt finaaliin. 

Vierailija
346/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi vähän epäselväksi, mikä tuon kappaleen varsinainen teema oli? Oliko se "olen upea tällaisena kuin olen", "pitäkää tunkkinne, en tarvitse miehiä", vai "älkää ahdistelko, en ole kenenkään lelu"? Kun lyriikoissa tunnuttiin käsiteltävän vähän kaikkea sikinsokin.

Vierailija
347/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, joka ikinen vuosi voittajasta valitetaan ja vannotaan että "minä en IKINÄ enää katso viisuja"!!?!!!! Ja joka vuosi te katsotte ne viisut ja valitatte lisää :D.

Ei, ei Ukrainaa, voitti vain koska politiikka!

Ei saa--na, Ruotsi voittaa joka kerta, vaikka on aina p-ska.

Itävalta joku parrakas friikki, ei h----tti!

Juma----a joku tanskalainen piipittäjä paljain jaloin!

Hei Jenni Vartiainen olis parempi kuin Loreen, miksi Ruotsi aina?!

V---n Azerbaijan ei ole edes Euroopassa!

Pihtipolvinen ysärimuija vääntää feikkibrittiaksenttia, ei pe---le Saksa!

Norjan vinguttaja on oikeesti valkovenäläinen, itäblokki taas äänesti puolueellisesti!

Siis saa----n Jevgeni Plushenko noi viisut voitti, Dima oli nolo!

Silmälasipäinen lesbo ulisee lavalla "Moi Ritva", ei juma, IKINÄ en katso enää viisuja!!!

Ja siinä vain viimeiset 10 vuotta :D. Itse katson viisut joka vuosi - hyvällä mielellä!

Moi Ritva 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Moi Ritva

Lähtisitsä lavatansseihin

Moi Ritva

Olen nainen mut sua kysyisin

Tanssimaan

Kahdestaan

Se sun kanssa ois niin ihanaa

Munsalaan

Tanhuamaan

Siellä olis me ja tähdet yksin vaan

Moi Ritvaaa

Just näin! Harmi että tämä biisi on jo käytetty viisuissa :D.

Onko tuo oikeasti joku kappale :D? Jos on, niin minkä niminen ja kenen esittämä.

Siis tuossa ylemmässä lainauksessa mainittiin että aina voittajasta valitetaan - myös esim. Serbia 2007 oli "ruma lesbo" joka huusia lavalla moi Ritvaa :D. Siitä inspiroituneena nämä sanat Molitvan kertosäkeen tahtiin!

Hahhahhahhah! Yhtä loistava suomennos kun elokuvakääntäjillä "Molitva" on ärrävikaisen " Moi Ritva!"  Olet nero, sun on mentävä viralliseksi coverkääntäjäksi....hehheh.

"Toy" biisi menee varmaan "mun mopo sanoo präm präm uhu". "Ja yskii prr auts he!

Tai ehkä Netta on syönyt liikaa papuja, ja vatsassa kiertää...?

um-um-metus,

help-paa

"prr, auts --he! " 

Vierailija
348/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Rybakin biisi oli tylsä mutta sai paljon pisteitä.

Vierailija
349/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimainen voimaantunut nainen pystyi samaistumaan todella pahasti ylipainoiseen, "itsenäiseen" ja "vahvaan" esiintyjään. Siksi voitti. "Musiikki"kappale oli yksi surkeimmista.

Vierailija
350/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Israel! Just teodän kaltaistenne vuoks minä ja muut äänestettiin Nettaa:D niin hauska biisi ja loistava esiintyjä. Ai että nautin kunsenKyproksem haahka hävis:D

Kenen kaltaisten? Mä oon lievästi ylipainoinen lesbo yh ja mulla on violetti tukka ja se oli musta ihan paska. Todella vaivaannuttavaa "voimaantumista" esitettynä ärsyttävästi.

Ensi vuonna voisit edustaa Suomea euroviisuissa. Nyt puuttuu enää vain biisi ja stailaustiimi.

Vierailija
351/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jäi vähän epäselväksi, mikä tuon kappaleen varsinainen teema oli? Oliko se "olen upea tällaisena kuin olen", "pitäkää tunkkinne, en tarvitse miehiä", vai "älkää ahdistelko, en ole kenenkään lelu"? Kun lyriikoissa tunnuttiin käsiteltävän vähän kaikkea sikinsokin.

Varsinainen teema oli varmaankin se, että kaikkien täytyy pitää ihrakasaa kauniina ja palvoa maata tämän jalkojen alla. Toinen tärkeä teema on se, että typerä naamanvääntely on ihanan kapinallista ja vapauttavaa. 

Vierailija
352/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Israel! Just teodän kaltaistenne vuoks minä ja muut äänestettiin Nettaa:D niin hauska biisi ja loistava esiintyjä. Ai että nautin kunsenKyproksem haahka hävis:D

Kenen kaltaisten? Mä oon lievästi ylipainoinen lesbo yh ja mulla on violetti tukka ja se oli musta ihan paska. Todella vaivaannuttavaa "voimaantumista" esitettynä ärsyttävästi.

Ensi vuonna voisit edustaa Suomea euroviisuissa. Nyt puuttuu enää vain biisi ja stailaustiimi.

Jep. Ja muistakaa eväsreppu selkään lavalle.

Vierailija
353/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cesar Sampsonilla oli näköjään viisupöksyjen haarukset valahtanut esityksen kuluessa polviin.

Ei ristus oikeesti....siinä meni viisuvoitto jäpikältä.

Sponssatkaa henkselit seuraavalla kerralla.

Vierailija
354/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhaa, kuulunutta ja helppoa (toki taloudellista) koreografiaa joka tehty miljoona kertaa. Ja huonosti vielä.

Katsokaa vertailun vuoksi youtube      " Oksana Bauil - Aint Nobodys Bisnes" kuinka keikutetaan reppu selässä.

Siis oikeasti olet sitä mieltä että v. 1996 parin kuukauden ikäinen ollut Mikolas ei voi v. 2018 pitää esityksessään reppua selässä koska joku menneiden aikojen urheilija on jo niin tehnyt?

Pointti oli se,että jo vuodesta 96 lähtien reppujutska on tehty miljoonissa eri esityksissä miljoona kertaa ja tuo Mikolaksen versio oli kyllä noloin. 

Miksi se hemmetin ---reppu ---pitää ottaa selkään siihen lavalle esitykseen? Mikä siinä että esiintyjällä on ---reppu--- selässä aiheuttaa yleisössä Wau-efektin?  Kertoisko ratkaisun repun mysteeriin arvon 5:n hymiön kommentoija? Kiitos etukäteen.

Myöskään silmälaseja  ei toki sovi unohtaa, sillä tuo puhkikulutettu combo on aina silmälasit + reppu = hihhih onpa jänskää .

Vierailija
355/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "selostaja" oli maailman huonoin työssään. Miten YLE voi päästää tuollaisen selostajaksi?

Tosi ärsyttävä ja tosi surkea mutta Kymppitonniin sopii hyvin.

Eikös se siä UMK .ssa ole viime vuodet huseerannu ?

Öö Cristal Snow juontaa kymppitonnia, mutta Euroviisuja juonsi nyt kyllä Mikko Silvennoinen. Menikö jollain nyt ihmiset sekaisin vai kenestä te puhutte?

Vierailija
356/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikilla ei ollut tässä sirkusesityksellä mitään osaa. Ajanhenki on tämä, mitä friikimpi sen vetävämpää ja suuriosa lähtee siihen mukaan.

Surullista.

Vierailija
357/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöskään silmälaseja  ei toki sovi unohtaa, sillä tuo puhkikulutettu combo on aina silmälasit + reppu = hihhih onpa jänskää .

Juuri näin. Ihanan veikeää ja vekkulia. Siihen vielä vähän ketkutusta ja pikkutuhmat sanoitukset, niin johan on kaikilla hauskaa. 

Mielestäni Tsekin mukanokkela esitys oli ärsyttävyydessään lähes samalla tasolla kuin Israelin kotkotus ja naamanvääntely. Ei ihan mutta melkein. 

Vierailija
358/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija]

Kenen se ois pitänyt voittaa?

Vaikkapa Kyproksen Eleni Foureira

Euroviisut alkaa vuosi vuodelta olla yhä enemmän freak show!  Järkyttävä läski voitti tänä vuonna, mutta ei sentään mies, joka esittää partaista naista. Kaipa jotkut arvostaa klassista sirkusmeininkiä, joten ehkä ensi vuonna voittaja on joku kääpiö.

Elena olisi muuten otettu vakavasti , mutta kohdalla 1:51 tuossa musavideossa oli tuo Fyffes-ananas ilmeisesti liikaa...

Sponsored by fyffes? Aika nasta produceplacement, kun miettii että ensin Eleni tuo ananaksen kehiin kohdassa 1:51 ja sen jälkeen muijat makaa raukeina pitkin lattiaa ananakset levällään.

Mitä nuo naiset on tehny noilla ananaksilla?  Mysteeri sekin. 

Vierailija
359/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija]

Kenen se ois pitänyt voittaa?

Vaikkapa Kyproksen Eleni Foureira

Euroviisut alkaa vuosi vuodelta olla yhä enemmän freak show!  Järkyttävä läski voitti tänä vuonna, mutta ei sentään mies, joka esittää partaista naista. Kaipa jotkut arvostaa klassista sirkusmeininkiä, joten ehkä ensi vuonna voittaja on joku kääpiö.

Elena olisi muuten otettu vakavasti , mutta kohdalla 1:51 tuossa musavideossa oli tuo Fyffes-ananas ilmeisesti liikaa...

Sponsored by fyffes? Aika nasta produceplacement, kun miettii että ensin Eleni tuo ananaksen kehiin kohdassa 1:51 ja sen jälkeen muijat makaa raukeina pitkin lattiaa ananakset levällään.

Mitä nuo naiset on tehny noilla ananaksilla?  Mysteeri sekin. 

Katsokaa kohta 2:01. Vitabiotocsia popsittu ainaski ......... löydättekö muita jänniä tuotteita?

Elena on varmaan ollu ihan ihkuna kun ohjaaja on sanonut että sää sitte kannat tota .....ananasta sillee seksysti ja ...

Vierailija
360/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "selostaja" oli maailman huonoin työssään. Miten YLE voi päästää tuollaisen selostajaksi?

Tosi ärsyttävä ja tosi surkea mutta Kymppitonniin sopii hyvin.

Eikös se siä UMK .ssa ole viime vuodet huseerannu ?

Öö Cristal Snow juontaa kymppitonnia, mutta Euroviisuja juonsi nyt kyllä Mikko Silvennoinen. Menikö jollain nyt ihmiset sekaisin vai kenestä te puhutte?

Nimet on hankalia mammoille. Aku Louhimiehestäkin tuli palstalla Louhimäki, Louhiniemi ja ties mitä muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme