Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan hieman hehkuttaa iloani

Vierailija
19.08.2023 |

Jännittää positiivisella tavalla, rakas kumppanini muuttaa nyt kuun vaihteessa luokseni! Olen niin onnellinen. Olemme kolmen vuoden tiiviin seurustelun jälkeen edelleenkin niin kovin rakastuneita. Oikeastaan tuntuu, että rakkaus vaan syvenee jatkuvasti entisestään. Mutta molemmilla on perhosia vatsassa kun vain ajattelemmekin toisiamme. Sellaista ihanan hölmöä ihastumista ja syvää rakkautta samaa aikaan ja nyt saamme jakaa arjenkin toistemme kanssa, herätä joka aamu toistemme kainalossa ja halata ja suudella pitkin päivää. En pysty pitämään näppejäni hänestä erossa.
Kuulostaa ehkä hieman teinitouhuilta, mutta ihan hyvinkin aikuisia olemme. Mies ei ole asunut viiteentoista vuoteen yhdessä (paitsi lapsiensa) ja minä en seitsemään vuoteen (paitsi lapsieni kanssa). Eroni jälkeen ajattelin, etten välttämättä halua enää koskaan asua yhdessä miehen kanssa, mutta nykyinen kumppanini tuntuu no, niin oikealta kumppanilta. Ihmiseltä, jonka kanssa on luontevaa ja aivan ihanaa jakaa kaikki. Ja kohta niin voimmekin tehdä!
Jakakaa toki muutkin omia onnen hetkiänne. Jaetaan hieman positiivista energiaa.

N49

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa.....

Vierailija
2/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää 🥱, taidan mennä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunolle nimipäivä onnittelut :)

Vierailija
4/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis 🍻

Vierailija
5/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää teille, kyyhkyläiset!

Vierailija
6/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tallinnasta!!!

Vierailija
7/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isän nimi oli Mauno, on kyllä hieno nimi.

Vierailija
8/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän kauan on kestänyt tuo huuma. Ja siis hyvä niin. Mutta olen joskus kuullut että rakastumisen tunne on aikamoinen stressitila aivoille. Vie niin paljon energiaa kai ne voimakkaat tunteet.

Itse hullaannuin pari vuotta sitten ihan totaalisesti yhteen tyyppiin. En ole ikinä kokenut vastaavaa vaikka useita pitkiäkin seurustelusuhteita takana. Se oli ihan hulluutta. Mutta valitettavasti juttu loppui. Senkin tunsin ihan fyysisenä kipuna. Huh! Ihan ku katujyrän alle ois jääny koko kokemuksen jälkeen.

Vierailija
9/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Onneksi olkoon! Tuli hyvä mieli tästä!

Vierailija
10/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion tänään tehdä hampurilaisia, viime kerrasta onkin jo aikaa 🍔😋

Vierailija
11/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kippis 🍻

🥂 kippistä vaan

Ap

Vierailija
12/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä lähden Alkoon, ai että miten ihanaa, Siellä on paljon viinapulloja, ai että on ihanaa.

Vierailija
13/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää teille, kyyhkyläiset!

Ihanaa, kiitos!

Ap

Vierailija
14/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tajuutte että uusperhearki ei ole oikeata perhe-elämää? Eikä jatkossa juhlat, synttärit yms.

Vierailija
15/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon :)

Vierailija
16/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää 🥱, taidan mennä nukkumaan.

Joo, väsyttää. Varmaankin toi harmaa ilma vaikuttaa.

Vierailija
17/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ap!

Iloitsen kanssasi. Kaikkea parasta teille!

T. 50v sinkku

Vierailija
18/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän kauan on kestänyt tuo huuma. Ja siis hyvä niin. Mutta olen joskus kuullut että rakastumisen tunne on aikamoinen stressitila aivoille. Vie niin paljon energiaa kai ne voimakkaat tunteet.

Itse hullaannuin pari vuotta sitten ihan totaalisesti yhteen tyyppiin. En ole ikinä kokenut vastaavaa vaikka useita pitkiäkin seurustelusuhteita takana. Se oli ihan hulluutta. Mutta valitettavasti juttu loppui. Senkin tunsin ihan fyysisenä kipuna. Huh! Ihan ku katujyrän alle ois jääny koko kokemuksen jälkeen.

Kyllä, se ensimmäisen vuoden, puolitoista huuma oli kyllä pidemmän päälle raskasta. Onneksi se on tasaantunut yhä enemmissä määrin rakastamiseksi. Mutta sen lisäksi on vielä sitä helmeilevän kepeää (ei raastavaa) ihastumista. En voi olla hymyilemättä kun näen hänet, ja tekisi jatkuvasti mieli rutistaa toista tai ottaa pari hyppelyaskelta tai kirjoittaa joku hölmö värssy ja lähetellään jatkuvasti ollessamme erossa pusuja Whatsappin kautta kun ei ole mitään tähdellistä sanottavaa, mutta halutaan olla kontaktissa jne jne. Tämä on aika todella kivaa.

Ap

Vierailija
19/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Onneksi olkoon! Tuli hyvä mieli tästä!

Kiitos!

Ap

Vierailija
20/25 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuutte että uusperhearki ei ole oikeata perhe-elämää? Eikä jatkossa juhlat, synttärit yms.

Meidän lapset on jo aikuisia ja asuu omillaan, paitsi yksi. Ja alun testailujen ynnä muiden pikku kriisien kautta ollaan löydetty oikein positiivinen tapa olla kolmistaan. Sen takia uskalletaankin muuttaa yhteen. Lapsikin jopa toivoo sitä. Tullaan muutenkin oikein hyvin toimeen kaikki keskenämme. Ei kaunoja, ei kyräilyä, ei vihaisia eksiä

Ap