Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva äitienpäivä tiedossa. Teini meni yöksi tyttökaverilleen ja mies lähti kaverin kanssa terassille

Vierailija
12.05.2018 |

Eli huomenna mies makaa krapulassa ja poika tulee tyttiksen luonta ties monelta! Aloin syödä huomiseksi leipomaani juustokakkua ja varmaan vedän sen viimeistä murusta myöten, vituttaa niin maan penteleesti.
Lähtisin itsekin terassille, ellei olisi tätä keuhkoputken tulehdusta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep. Mies oli eilen pitkän päivän töissä ja odotin häntä koko päivän. Ruoka oli valmiina, olin siivonnut, käynyt kaupassa ostamassa hänelle herkkuja. Mies tulee kotiin kuuden aikoihin, valittaa että paskaa ruokaa ei olisi halunnut mureketta ja lähtee syötyään veneelle "hetkeksi." No, tuli 12 aikaa kotiin vaihtamaan vaatteet ja lähti baariin. Sitten ympäripäissä kotiin neljän aikaan. Nukkui puoleen päivään asti ja pyysi kyytiä kauppaan kun ei itse uskalla ajaa. Sitten mentiin kauppaan ja mies siitä sitten lähti taas veneelle. Pyörähti juuri ystävänsä kanssa kotona saunomassa ja lähtivät sinne kaverille katsomaan jääkiekkoa. Tulee muka pelin jälkeen mutta en usko, baariin menee satavarmasti. Ja minä kotona 4kk vauvan kanssa. Huomenna en kyllä aio olla itse kotona, menen omalle äidilleni juhlistamaan äitienpäivää.

Näin. Jepjep

Mitä vittua. Miksi olet tollasen persereikämulkun kanssa?

Joo, tämä kuulostaa jo oikeasti v*ttumaiselta tilanteelta, toisin kuin tuo ap:n ulina.

Vierailija
22/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsenne on jo teini, miehesi varmaan kuvittelee ettet kaipaa enää mitään eritystä äitienpäivänä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta päivää sitten ajattelit asiaa murehtia?

Mä puolestani "ajoin" lempeästi perheeni pois, että saan tänään rauhassa kattoa euroviisut, naatiskella valkkaria ja huomenna saan nukkua pitkään. Mulla on aamupalaksi katkarapuleipiin tarvikkeet, osaan tehdä itse ja taloussuklaalevy herkutteluun. Illemmalla kun tyypit kotiutuu, niin ehkäpä tilataan pitsat ja höpistään kuulumisia.

Oletko voileipä-Iina?:D Aika karkeaa kieltä sun kirjoittamaksi. Unohdit laittaa tyyppien eteen "maailman parhaat." 😂

En tiedä kenestä puhut. Ihan tämmöinen karkea av-mamma siiderivalas Vantaalta vaan. :D Mut ne on kyl maailman parhaita: mun kakarat ja mies.

Vierailija
24/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikansa kutakin. Itse en tykkää äitienpäivästä enkä muistakaan "nimetyistä" päivistä ja kun lapsetkin aikuisia ja muualla, olen kiitollinen kun saan viettää haluamallani tavalla. En tykkää passaamisesta enkä halua olla merkkihenkilö.

Sovittiin lähimpänä asuvien kanssa ettei tarvitse nyt käydä eikä tuntea huonoa omaatuntoa. Pääsen vähemmällä. Niin itsellä kuin muillakin on omia juttuja. Huokaisin syvään kiitollisuudesta. Nähdään pian lähisuvun lakkiaisissa kuitenkin.

Vierailija
25/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, meillä on mukavia yhteisiä hetkiä pitkin vuotta. Tai siis, noin niinkuin ihan arkipäiväisesti, ei tartte ladata isoja paineita yhdelle päivälle.

Lapseni mukana tuli upea taideteos päiväkodista, olin aivan ällistynyt vaikka tiesinkin lapseni perineen taiteellista silmää. Pieni on vain vielä, siksi ällistys. Itse olen nyt valmistautumassa yövuoroon ja huomenna nukun sitten päivän, puheltiin että huomenna illalla vievät (mies ja lapsi) mut töihin ja käydään syömässä hampparit ennen sitä. Olen tyytyväinen tähän äitienpäivään :)

Vierailija
26/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä martyyriäitejä riittää?

Olenko marttyyri, jos toivon että  edes kerran vuodessa istuisimme yhdessä, saman pöydän ääressä   juomassa kahvia ? Emme nykyään enää edes syö yhdessä..

a.p

Sun ongelma ei ole yhdessä tietyssä päivässä, vaan ihan teidän arjessa. Lataamalla hirveitä odotuksia jollekin määrätylle päivälle, joutuu todennäköisesti pettymään. Mieti ennemmin, tai vielä mieluummin miettikää yhdessä, miten sitä elämänlaatua ihan yleisesti voisi parantaa. Teinit tosin menevät omia menojaan, opettelevat pikkuhiljaa itsenäiseen elämään. Anna teinin nauttia nuoruudesta, ja opetelkaa miehen kanssa nauttimaan sekä omasta ajasta että teidän kahdenkeskeisestä ajasta, sopivassa suhteessa. 

Vierailija
27/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pätkääkään jokin äitienipäivä. Ja on neljä lasta. 

Mistavat tilanteissa, jotka ovat ehkä tarpeen. Ei totisesti tarvitse joinain erityismerkityinä päivinä. 

Olen samanlainen.

Se arki on se juttu ja niissä tulevat hetket.

Ei meillä juhlita koska sanoin etten nyt halua.

Vierailija
28/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistavat tilanteissa, jotka ovat ehkä tarpeen. Ei totisesti tarvitse joinain erityismerkityinä päivinä. 

Olen samanlainen.

Se arki on se juttu ja niissä tulevat hetket.

Ei meillä juhlita koska sanoin etten nyt halua.

Olen myös niin outo että jos teineillä jotain kivaa tekemistä niin se on Ok.

Tykkään että nuoret saa nauttia nuoruudestaan.

Vierailija
29/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä ei saa olla "velvollisuuksia" puolin eikä toisin.

Tosi rasittavaa jos "pitää" toimia velvollisuudesta.

Vierailija
30/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sille teinille voisit laittaa viestin, että kotiutuu aamulla sieltä tyttikseltä.  Siellä ehkä halutaan viettää äitienpää ihan vain perheen kesken.

Vierailija
31/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, elät ihanaa aikaa elämässä. Olette saaneet lapsen kasvatettua teiniksi asti, ja varmaan ihan hyvällä mallilla hänenkin elämä. Aloittelee pikkuhiljaa omaa itsenäistä elämää siinä teidän huomassa vielä. Ole iloinen siitä, että pojalla on asiat mallillaan. Nauttii kevätillasta tyttöystävän kanssa. Nyt sun tehtävä on nauttia omastasi. Mieti miten monesti sinäkin niiden ruuhkavuosien aikana aivan taatusti kaipasit lepoa ja rauhaa. Nyt sulla on sitä. Nauti hyvä nainen! Ja miehellä on omat kaverinsa, toivottavasti sullakin omasi. Varmaan silti teillä on myös yhteistä aikaa, tai jos ei ole niin alkakaa järjestää sitä! Nauttikaa siitä että saatte nauttia toisistanne, järkätkää vaikka joku kiva "treffi-ilta" näin alkuun. Ei kai noin isojen lapsien äidit enää isommin äitienpäivää muutenkaan vietä. Unohda tuollaiset kaupalliset päivät joista hyötyy lähinnä markkinatalous, ja ala ottaa kaikki mahdollinen irti ihan jokaisesta päivästä. Eikä tarvi olla katkera, ne mies ja poika ei varmaan ymmärtänyt miten iso juttu se äitienpäivä olisi sinulle ollut. Tuskin pahuuttaan sitä jättivät huomioimatta.

Vierailija
32/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mul kans 4 lasta ja ei kiinnosta yhtään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan