Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva äitienpäivä tiedossa. Teini meni yöksi tyttökaverilleen ja mies lähti kaverin kanssa terassille

Vierailija
12.05.2018 |

Eli huomenna mies makaa krapulassa ja poika tulee tyttiksen luonta ties monelta! Aloin syödä huomiseksi leipomaani juustokakkua ja varmaan vedän sen viimeistä murusta myöten, vituttaa niin maan penteleesti.
Lähtisin itsekin terassille, ellei olisi tätä keuhkoputken tulehdusta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä martyyriäitejä riittää?

Vierailija
2/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh. :D Itse saan lapseltani koulun iltapäiväkerhossa tehdyn lahjan ja varmaan kortin, tuskin mitään muuta yhtään keneltäkään. Miestä ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa skumppapullo kakun seuraksi ja katso viisuja/kiekkoa kumpi nyt kiinnostais enemmän. Aamulla ei ehkä fituta niin paljoa.

Toisten hauskanpito ei estä omaa hauskanpitoa.

Vierailija
4/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko marttyyri, jos toivon että  edes kerran vuodessa istuisimme yhdessä, saman pöydän ääressä   juomassa kahvia ? Emme nykyään enää edes syö yhdessä..

a.p

Vierailija
5/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta päivää sitten ajattelit asiaa murehtia?

Mä puolestani "ajoin" lempeästi perheeni pois, että saan tänään rauhassa kattoa euroviisut, naatiskella valkkaria ja huomenna saan nukkua pitkään. Mulla on aamupalaksi katkarapuleipiin tarvikkeet, osaan tehdä itse ja taloussuklaalevy herkutteluun. Illemmalla kun tyypit kotiutuu, niin ehkäpä tilataan pitsat ja höpistään kuulumisia.

Vierailija
6/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se elämä on! en saa minäkään mitään lahjoja, en ole ikinä saanut! Oman äidin luo mennään ja siellä aina juhlitaan ja häntä lahjotaan. Joka vuosi lähinnä vain tulee paha mieli koko äit.päivästä :/ Onneksi se taas kohta ohi!!

Vierailija
7/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko marttyyri, jos toivon että  edes kerran vuodessa istuisimme yhdessä, saman pöydän ääressä   juomassa kahvia ? Emme nykyään enää edes syö yhdessä..

a.p

No mutta eikö tuo ole asia jolle teidän pitäisi tehdä jotakin ihan arjessa, eikä olettaa, että yksi juhlapäivä kerran vuodessa pelastaa tilanteen? 

Vierailija
8/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan saa lääkekuurin päälle vetää alkoa, mutta hae alkoholitonta siideriä pari tölkkiä ja menet istumaan pihalle ilta-aurinkoon, vaikka samalla hyvää musiikkia kuunnellen :) Ja aamulla keität kahvit, otat palan kakkua ja päätät että on sinun juhlapäiväsi ja sinähän juhlit vaikka yksin. Häntä pystyyn nainen!

Vierailija
9/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep. Mies oli eilen pitkän päivän töissä ja odotin häntä koko päivän. Ruoka oli valmiina, olin siivonnut, käynyt kaupassa ostamassa hänelle herkkuja. Mies tulee kotiin kuuden aikoihin, valittaa että paskaa ruokaa ei olisi halunnut mureketta ja lähtee syötyään veneelle "hetkeksi." No, tuli 12 aikaa kotiin vaihtamaan vaatteet ja lähti baariin. Sitten ympäripäissä kotiin neljän aikaan. Nukkui puoleen päivään asti ja pyysi kyytiä kauppaan kun ei itse uskalla ajaa. Sitten mentiin kauppaan ja mies siitä sitten lähti taas veneelle. Pyörähti juuri ystävänsä kanssa kotona saunomassa ja lähtivät sinne kaverille katsomaan jääkiekkoa. Tulee muka pelin jälkeen mutta en usko, baariin menee satavarmasti. Ja minä kotona 4kk vauvan kanssa. Huomenna en kyllä aio olla itse kotona, menen omalle äidilleni juhlistamaan äitienpäivää.

Näin. Jepjep

Vierailija
10/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään jokin äitienipäivä. Ja on neljä lasta. 

Mistavat tilanteissa, jotka ovat ehkä tarpeen. Ei totisesti tarvitse joinain erityismerkityinä päivinä. 

Vierailija
11/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis mulle ihannetilanne! Kakarat ja ukko on aina kotona vaikka haluaisin olla yksin kotona! Olen maksanut puolet tästä tönöstä ja silti en saa olla koskaan täällä yksin, edes tuntia. Menis jo kaikki jonnekin. Ei tule ikävä.

Vierailija
12/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep. Mies oli eilen pitkän päivän töissä ja odotin häntä koko päivän. Ruoka oli valmiina, olin siivonnut, käynyt kaupassa ostamassa hänelle herkkuja. Mies tulee kotiin kuuden aikoihin, valittaa että paskaa ruokaa ei olisi halunnut mureketta ja lähtee syötyään veneelle "hetkeksi." No, tuli 12 aikaa kotiin vaihtamaan vaatteet ja lähti baariin. Sitten ympäripäissä kotiin neljän aikaan. Nukkui puoleen päivään asti ja pyysi kyytiä kauppaan kun ei itse uskalla ajaa. Sitten mentiin kauppaan ja mies siitä sitten lähti taas veneelle. Pyörähti juuri ystävänsä kanssa kotona saunomassa ja lähtivät sinne kaverille katsomaan jääkiekkoa. Tulee muka pelin jälkeen mutta en usko, baariin menee satavarmasti. Ja minä kotona 4kk vauvan kanssa. Huomenna en kyllä aio olla itse kotona, menen omalle äidilleni juhlistamaan äitienpäivää.

Näin. Jepjep

No, vauva kasvaa kohisten. Isänpäivän tienoilla vauva on jo iso, joten voit silloin keksiä itsellesi jotain mukavaa menoa. Mies pärjää vauvan kanssa, joten voit olla yötä pois kotoa.

Vierailija
13/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Jepjep

Mitä vittua. Miksi olet tollasen persereikämulkun kanssa?

Vierailija
14/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Jepjep

Itsepä olet tuollaisen helmen valinnut mieheksesi ja lapsesi isäksi.

Vierailija
15/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a.p

Kuulostat kyllä hurjan marttyyrilta, mutta jos noin on, niin miksi se pitää sitten kulminoitua äitienpäivään? Ehkäpä otat jonkun toisen päivän tavoitteeksesi ja sanot perheelle, että sitten on kaikki paikalla. Ehkä joku synttärit, isänpäivä jne.. onhan näitä.

toivottavasti toiveesi toteutuu piakkoin. :)

Hyvää äitienpäivää sulle.

Vierailija
16/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.Mä olen ihan tyytyväinen jos saan lapseltani onnittelut puhelimitse, välimatkaa 600 km. Itse aion aamusta ajaa 200 km oman äitini luo aamukahville. Mukaan otan kakun  ja pienen pullon kuohuviiniä äidilleni. Päätin  nähdä vaivaa koska ikinä ei voi olla varma jääkö tämä äitienpäivä viimeiseksi.

Ihanaa kun voi itse päättää mitä tekee <3.

Vierailija
17/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä kurjaa. Mun absolutisti mieheni ostaa varmasti huomenna kukan, vie syömään ja lapsi antaa koulussa tehdyn lahjan.

Vierailija
18/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö olekin hienoa! Saat upean vapaaillan eikä huomisesta tarvitse välittää. Nauti siitä, että saat olla rauhassa ja nauttia. Meillä ei koko kulutushysteriapäivää vietetä eikä ole vietetty enää moniin vuosiin millään tavalla! Se on parasta. :)

Vierailija
19/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä kurjaa. Mun absolutisti mieheni ostaa varmasti huomenna kukan, vie syömään ja lapsi antaa koulussa tehdyn lahjan.

No ei käy sua kateeksi.

Vierailija
20/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta päivää sitten ajattelit asiaa murehtia?

Mä puolestani "ajoin" lempeästi perheeni pois, että saan tänään rauhassa kattoa euroviisut, naatiskella valkkaria ja huomenna saan nukkua pitkään. Mulla on aamupalaksi katkarapuleipiin tarvikkeet, osaan tehdä itse ja taloussuklaalevy herkutteluun. Illemmalla kun tyypit kotiutuu, niin ehkäpä tilataan pitsat ja höpistään kuulumisia.

Oletko voileipä-Iina?:D Aika karkeaa kieltä sun kirjoittamaksi. Unohdit laittaa tyyppien eteen "maailman parhaat." 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme