Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tilaatte kotiin esim pizzaa niin esitättekö yleensä että olette kipeitä?

Vierailija
12.05.2018 |

Nolottaa jotenkin että lähetti ajattelisi että olen laiska enkä jaksanut vaivautua pizzeriaan noutamaan ruokaa! :(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta mitä pizzakuski minusta ajattelee.

Ja kyllä, tilaan pizzan kotiin, koska olen liian laiska hakemaan.

Vierailija
2/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Ongelma on vain sun pään sisällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen tilannut pizzan kotiin, olen ollut todella homssuisen näköinen (lähteäkseni ihmisten ilmoille) joten varmaan olen näyttänyt sairaalta xd

Vierailija
4/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näyttelen että mulla on karsee kankkunen. Horjun ovelle ja yökkäilen.

Vierailija
5/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sulle se mitä muut susta ajattelevat on noin suuri juttu, suosittelen ammattiapua traumojesi hoitoon.

Itsetunnon pohjanoteeraus moinen.

Vierailija
6/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D En todellakaan.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka lähtee kotoa hakemaan pitseriasta syötävää, kun ne toisi samalla hinnalla kotiin. Eri juttu, jos on tien päällä valmiiksi ja koukkaa pitserian kautta. < mahtuu ymmärrykseeni. ;)

Vierailija
7/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esitän. Ryömin puolitajuissani ovelle ja pyydän pizzakuskia murtamaan oven. Jotta hän varmasti tajuaisi että olen sairas, tilaan samaan aikaan myös ambulanssin paikalle.

Vierailija
8/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan ei tarvitse mielistellä työllistämäänsä yrittäjää.Toisinpäin saattaa tarvita.

Vierailija
9/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tilantessani pizzaa kotiin mulla on joko darra tai sitten oon kipeenä, eli ei tarvi edes esittää! Mutta en kyllä ymmärrä miksi pitäisikään esittää, ihan normaalia toimintaahan tuo pizzan tilaaminen on..

Vierailija
10/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä haluaisi nähdä miltä ap näyttää ollessaan odottamassa rutiinitarkastusta lääkärin vastaanotolla.

Vierailija
11/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä keksimään kaikenlaisia "mitä muut minusta ajattelee" tilanteita elämässäni mutta tämä ei ole koskaan tullut edes mieleeni. 

Vierailija
12/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaan pizzaa kotiin, olen rehellisen krapulainen ja törkyisen näköinen. Hyvä jos jaksan jotkut housut laittaa jalkaan ennen pizzakuskin saapumista.

Vierailija
13/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta hävettää jos naapurit näkevät. Pizzalaatikot sullon aina jätesäkkiin, ettei roskia viedessä kukaan näkisi pizzalaatikoita.

Vierailija
14/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa kotiin tilatessa leikin aina kuollutta. Jätä oven raolleen ja rahat maahan odottamaan. Makaan lattialla liikkumatta ja odotan kuskin poistumista. Jos kuski yrittää jotain kysellä niin örähtelen vaimeasti ja korisen.

Vierailija
15/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzaa kotiin tilatessa leikin aina kuollutta. Jätä oven raolleen ja rahat maahan odottamaan. Makaan lattialla liikkumatta ja odotan kuskin poistumista. Jos kuski yrittää jotain kysellä niin örähtelen vaimeasti ja korisen.

Mä teen niinku Yksin kotona-Kevin. Monesti käy niin että pizzakuski juoksee karkuun niin nopeesti että saan pitää sekä rahat että pizzan!xD

Vierailija
16/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, kaikkea sitä ihmiset pitääkin nolona. Tilataan aina poikaystävän kanssa molemmille yksi pizza eli kuljetusmaksu on ilmainen, miksi siis lähtisin kävellen hakemaan pizzeriasta kun saan samalla rahalla suoraan ovellekin?

Vierailija
17/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina. Kun käyn hakemassa pitsan niin esitän vuorostaan rampaa.

Vierailija
18/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona valmiina feikkikipsi, sujautan sen jalkaan ja onnun ovelle. Maalaan myös naamaani suuria paiseita ja silmänympärykset sinipunaiseksi. Eiköhän lopu ne puheet laiskuudestani. Nih.

Vierailija
19/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. Mulla on arsenaali välineitä tällaisia ja muunkinlaisia (you know) tilanteita varten. Yleensä istun pyörätuolissa ja leikin mykkää. Joskus laitan niskatuen jne.

Vierailija
20/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen niinku Yksin kotona-Kevin. Monesti käy niin että pizzakuski juoksee karkuun niin nopeesti että saan pitää sekä rahat että pizzan!xD

Olisikohan täällä ketään niin tarkkaavaista, hyvämuistista ja oivaltavaa henkilöä, joka keksisi jonkun suomalaisen elokuvan tuohon yksin kotona-teematilaukseen? ;D

En tosin hetkeäkään epäile, etteikö olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän