Kun tilaatte kotiin esim pizzaa niin esitättekö yleensä että olette kipeitä?
Nolottaa jotenkin että lähetti ajattelisi että olen laiska enkä jaksanut vaivautua pizzeriaan noutamaan ruokaa! :(
Kommentit (36)
En, mutta laitan esim.-lyhenteen jälkeen pisteen.
Kyllä, minä aina laitan paljon päälle, kipsin käteen ja niiskuttelen kun avaan oven. Voivottelen miten paljon sattuuu ja vähän yritän kyyneltäkin vääntää, kun on niin kamala olo. Pahoittelen myös siitä, etten kyennyt hakemaan itse pitsaani, vaan että he joutuivat pitsan tuomaan minun kotiini!
No en. :D Mutta saatan kyllä näyttää kipeältä. Nimittäin toi pizzan tilaaminen ajoittuu mulla yleensä hetkiin, kun en jaksa laittaa itseäni järkevän näköiseksi. Kun jaksan mennä kauppaan ja näyttää sen mukaiselta, niin en todennäköisesti edes tilaa pizzaa.
Sairasta en ole esittänyt, mutta pakko tunnustaa, että tilaan yleensä kaksi pizzaa kerralla, vaikka asun yksin. Jotenkin vain yhden pizzan tilaaminen tuntuisi ankean ja yksinäisen elämäni paljastamiselta. Syön sen toisen pizzan sitten kylmänä seuraavana päivänä. :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos aloittaja lausui sen mielessään "esim" eikä "esimerkiksi"?
Enpä ole aiemmin kuullut tällaisesta neuroosista 😂
Vierailija kirjoitti:
Sairasta en ole esittänyt, mutta pakko tunnustaa, että tilaan yleensä kaksi pizzaa kerralla, vaikka asun yksin. Jotenkin vain yhden pizzan tilaaminen tuntuisi ankean ja yksinäisen elämäni paljastamiselta. Syön sen toisen pizzan sitten kylmänä seuraavana päivänä. :(
Mutta onneksi kylmä pizza on ihanaa, melkein parempaa kuin kuuma. T. toinen sinkku ja aina yksin kotona
Vierailija kirjoitti:
Näin tulee joskus tehtyä, jos esim. on tarjous että 2 pizzaa/ruoka-annosta kuljetetaan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi kylmä pizza on ihanaa, melkein parempaa kuin kuuma. T. toinen sinkku ja aina yksin kotona
Parasta on kun kylmenneen pizzerian pizzan lämmittää pannulla vesitilkan kanssa, tulee ihanan rapea pohja ja maistuu paremmalta kuin tuoreena.
Mä tilaan arkisin aina kaksi pizzaa, koska lounasaikaan kuljetus on ilmainen. Pistän toisen pakastimeen tai lämmitän seuraavana päivänä. Eikä nolota yhtään tilata, tilaan kyllä tosi harvoin, mut joskus tekee mieli, mut mitään karvapeilejä en suostu syömään, suosin suomalaista pizzeria.
En, mutta joskus kun tilaan safkaa kotiin tilaan tupla-annoksen, ettei näytä siltä että vietän iltaa yksin :D Eikä tarvii poistuu kotoa sit seuraavanakaan päivänä, kun ruokaa riittää :)
En tilaa pizzaa kotiin, koska en ole niin laiska ja uusavuton. Silloin kun pizzaa/kebabia tekee mieli menen itse paikalle, eikä sielläkään tarvi teatterikeinoja käyttää.
Jos tilaisin kotiinkuljetuksella, en teeskentelisi, koska kenenkään epämerkityksellisen ihmisen mielipiteet eivät kiinnosta eivätkä hetkauta mihinkään suuntaan. #terve #itsetunto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos aloittaja lausui sen mielessään "esim" eikä "esimerkiksi"?
Totta. En osannut ajatella tilannetta noin.
Pidän feikkikipseistä ja naamaan maalatuista paisesta.
Mua ei oikeesti kiinnosta yhtään, mitä joku työkseen pitsaa kuskaava karvaranne musta ajattelee.
Onneksi asun pienellä paikkakunnalla, jonka ainoassa pitseriassa ei ole kotiinkuljetusta, niin ettei ole tuollaisia murheita. Olen itse oma pitsakuskini.
Menee samaan kategoriaan kuin ihmiset jotka esittävät pikaruokaravintolan kassalla puhuvansa puhelimeen. "Hei mä otan ton big big -aterian ranskalaisilla, ja mitä Lissu? Mitä? Ai sulle 10 nugettia, 3 dippiä ja sipulirenkaat? Joo hei, laita Lissulle ne kiitos. Ai mitä? Repalle kans jättikokis ja pirtelö? Joo laita ne vielä, mennään Lissun ja Repan kanssa pitään vähän kisakatsomoa hehheh, normalisti en mä ees syö tälläistä mutta jos nyt kerran vuodessa..."
Ja kyllä, ihmiset OIKEASTI tekevät näin...