onko 170cm pitkä nainen teistä vielä lyhyt?
Kommentit (76)
Paljos se suomalaisen naisen keskipituus oli? Jotain 165 cm muistelisin eli ei oo lyhyt.
Pitkä ehkä jollekki 162cm persjalalle.
T. N 170cm
Mitä mieltä miehet on? Onko hyvä vaî huono pituus naiselle?
ap, joka siis on tasan sen 170cm
Olen itse 170cm ja tunnen itseni lyhyeksi. Mutta olen pelannut nuorena lentistä, johon olinkin lyhyt. Eli kai se on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Aika täydellinen pituus.
Tykkään siitä että silmät osuu about vastakkain. En saa mitään kiksejä siitä naisen pää on kainalossa turvassa-jutusta.
Pitkähän tuo naiseks on. Noissa pituuksissa aika neutraali, mut ei ainakaan positiivinen asia.
Onko pitkällä naisella pidempi viiva kuin lyhyellä?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 170cm ja tunnen itseni lyhyeksi. Mutta olen pelannut nuorena lentistä, johon olinkin lyhyt. Eli kai se on suhteellista.
Sama. Olen vapaa-ajalla pitkien ihmisten ympäröimä ja olen aina porukan lyhin. Myös suvussa. Töissä taas olen pitkä ja samalla nuorin. Ennen oltiin lyhyempiä.
Vuonna 2013 Kansallisen (Finriski 2012) tutkimuksen yhteydessä tehtyjen mittausten mukaan 25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 178 senttimetriä ja naisten 164 senttimetriä
mä haluaisin olla vielä pidempikin, sellainen malli mittainen olis hyvä. :)
ap
Keskimittainen. Ei pitkä eikä lyhyt.
Pitkä nainen näyttää hoikkana parhaimmillaan erittäin hyvältä.
Jos on kovasti massaa niin menee tietysti helposti aika miesmäiseksi kun on kokoa joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskimittainen. Ei pitkä eikä lyhyt.
164cm on se keskimitta, eli kyllä 170cm on naiseksi pitkä, toki vieläkin pidempiä on, mutta paljon on myös alle 164cm
Pitkähkö varsinkin Pohjoismaiden ulkopuolella.
Vaimoni on tuon pituinen. Ihan hyvä pituus. Itse olem 173.
En ole koskaan ajatellut pituutta mitenkään suurena kysymyksenä.
Kalju Pitkätukka kirjoitti:
Vaimoni on tuon pituinen. Ihan hyvä pituus. Itse olem 173.
En ole koskaan ajatellut pituutta mitenkään suurena kysymyksenä.
sulle sopis joku 150vm nainen paremmin. ;) Mun mies 177cm ja tuntuu lyhyeltä, jos nyt eroaisin niin ottaisin jonkun yli 180cm pitkän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään pidemmästä. Saa olla yli 180 cm kevyesti, kunhan on laiha. M32
Pitempi kuin keskiverto mutta muuten pituus on suhteellista.