Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 170cm pitkä nainen teistä vielä lyhyt?

Vierailija
12.05.2018 |

vai meneekö pitkästä?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Virossa vuosia ja sielä tuo oli naisilla normaali pituus. Hoikkiakin, tai siroja olivat kaiken lisäksi .

170cm hoikka nainen on hemmetin sykähdyttävä näky.

M29

Vierailija
62/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuoret naiset nykysin melko pitkiä verrattuna aikaisempaan sukupolveen. Silti aina näitä pituus keskusteluja lueskellessa tulee vaan mieleen, et kuinka pinnallisia ihmiset onkaan. Toki varmaan joku evoluution jäänne, et naisilla on pakkomielle pituuteen tai sit se on yhteiskunnan luomaa :)

Ite arvostan enemmän persoonaa ja saa olla vaikka kuinka pitkä, kaunis ja tyylikäs, mut jos persoona ei oo semmoinen muita kunnioittava, niin ei kiinnosta. Maailmassa on jo liikaa näitä tyylikkäitä, kauniita ja itsetietoisia missejä, mut aivan liian vähän aitoja mukavia ihmisiä. Joten mieluummin otan sellaisen harvinaisuuden kuten aidosti välittävän ihmisen.

ps. miehiä harvemmin kiinnostaa naisten pituus, se on enemmän naisten juttu :)

M34 +190cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pitkän, terveen elämän kannattaa olla lyhyempi.

Vierailija
64/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa pitkän, terveen elämän kannattaa olla lyhyempi.

Minulla on 160 cm naistuttu, hänellä on diabetes ja tehty pallolaajennuksia, joten tiedä siitä sitten.

Vierailija
65/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju Pitkätukka kirjoitti:

Vaimoni on tuon pituinen. Ihan hyvä pituus. Itse olem 173.

En ole koskaan ajatellut pituutta mitenkään suurena kysymyksenä.

sulle sopis joku 150vm nainen paremmin. ;) Mun mies 177cm ja tuntuu lyhyeltä, jos nyt eroaisin niin ottaisin jonkun yli 180cm pitkän.

ap

Naisille ihmisten pituudet ovat iso ongelma.

Vierailija
66/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua naisen pituus kiinnostaa. Itse 187 senttinen, ja tuntuu kummalliselta halata tai pussata pientä naista. Ei sillä, että tämä pituus olisi kynnyskysymys, mutta 170-175 senttisiä olen huomaamattani aina suosinut.

Enemmän kuitenkin merkitsee lantion ja vyötärön suhde sekä hyvä ryhti. Rintojen koolla ei ole minulle mitään väliä.

Luonnetta ym. ei kysytty, joten näiden merkitystä ei liene tarpeen avata.

M38

Vierailija
67/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 mut haluaisin olla 175. Pitkäsääriset mallit vain on niin upeita ilmestyksiä.

Musta 170 on keskimittainen.

Vierailija
68/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin Virossa vuosia ja sielä tuo oli naisilla normaali pituus. Hoikkiakin, tai siroja olivat kaiken lisäksi .

M29

Huomasin Virossa saman. Mallinmittaisia 170-178cm hoikkia, nättejä tyttöjä oli todella paljon. Tunnen Suomessa itseni vähän keskimääräistä pitemmäksi, mutta siellä olin surkean lyhyt.

Vierailija
69/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua naisen pituus kiinnostaa. Itse 187 senttinen, ja tuntuu kummalliselta halata tai pussata pientä naista. Ei sillä, että tämä pituus olisi kynnyskysymys, mutta 170-175 senttisiä olen huomaamattani aina suosinut.

Enemmän kuitenkin merkitsee lantion ja vyötärön suhde sekä hyvä ryhti. Rintojen koolla ei ole minulle mitään väliä.

Luonnetta ym. ei kysytty, joten näiden merkitystä ei liene tarpeen avata.

M38

Ymmärrän täysin. Hankala suudella ja halailla kumppania ketä täytyy koko ajan kumartua koskemaan. Käsi kädessä myös mukavampi kävellä, jos pituusero ei ole liian suuri.

Vierailija
70/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm nainen niin mielestäni se on hyvä pituus esim. Vaatteet ovat just sopivia kaupasta ostettuna, ei tarvitse lyhentää housuja, ovat juuri sopivan pituiset.

Yletyn ottamaan tavarat kaupan ylähyllyltä.

Kun pesen kerrostalossa asuntoni ikkunat niin ei tarvitse kiivetä tuolille.

Keittiökaapin ylimmät hyllyt ylettyy pesemään hyvin, kun kiipeää normaalille keittiötuolille ja samoin vaihtamaan lamput.

Eli jos miehet ei huoli niin pärjää jotenkin yksinkin.

Vierailija
71/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole

Vierailija
72/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muhun verrattuna aloittaja on todellakin pitkä nainen, kun itse olen vain 161cm. Mutta eipä ole kukaan mies mua pituuden puuttumisen vuoksi koskaan lempannut, joten eipä tuolla näytä mitään väliä olevan.

Vierailija
73/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimittainen. Ei pitkä eikä lyhyt.

164cm on se keskimitta, eli kyllä 170cm on naiseksi pitkä, toki vieläkin pidempiä on, mutta paljon on myös alle 164cm

Nykyään aikuisten naisten keskpituus on 167 cm, joten ap ei eroa merkittävästi keskipituudesta. Miesten keskipituus nykyisin 180 cm.

https://yle.fi/uutiset/3-10687184#:~:text=Suomessa%20aikuisen%20naisen%….

Vierailija
74/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Huomasin Virossa saman. Mallinmittaisia 170-178cm hoikkia, nättejä tyttöjä oli todella paljon. Tunnen Suomessa itseni vähän keskimääräistä pitemmäksi, mutta siellä olin surkean lyhyt.

Riippuuko tuo missäpäin on liikkeellä? Ei kai Virossa naisten keskipituus ole kovin paljon suurempi kuin Suomessakaan? Minusta kaupungeissa, vaikkapa Helsingissä ja Espoossa, keskustassa liikkuessa näkee enemmän kauniimpia ihmisiä kuin vaikkapa jossain rappiolähiössä. Edelleen taidetaan yleisesti ihannoida nuoruutta, hoikkuutta, symmetrisyyttä, sopusuhtaisuutta jne. mikä ei liity millään lailla naisten pituuteen. Tällä palstalla on omat näyttävät pituusaktivistinsa levittämässä omaa propagandaasa, mutta tosi asiassa huomattava ali- tai ylimittaisuus ei ole edelleenkään yleisesti mieleen. Pituus myös altistaa useammin sairauksille ja ennen aikaiselle kuolemalle kuin normaalimittaisella sen pituuden puute.

Vierailija
75/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm on hyvä. 180 cm pitkä ystäväni sanoi, että hän ei pidä itseään lyhyemmistä miehistä. Vastasin hänelle, että mulla on sama, en minäkään.

Vierailija
76/76 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 180cm pitkä nainen niin minusta 170cm on keskipituinen, ei pitkä todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän