Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 170cm pitkä nainen teistä vielä lyhyt?

Vierailija
12.05.2018 |

vai meneekö pitkästä?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen näyttää hoikkana parhaimmillaan erittäin hyvältä. 

Jos on kovasti massaa niin menee tietysti helposti aika miesmäiseksi kun on kokoa joka suuntaan. 

Niin, onneksi lyhyt Tuksu on hyvin naisellinen kiloineen.

Vierailija
22/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyhyt todellakaan, mutta ei hirveän pitkäkään. Hieman keskimittaista pidempi kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimittainen. Ei pitkä eikä lyhyt.

164cm on se keskimitta, eli kyllä 170cm on naiseksi pitkä, toki vieläkin pidempiä on, mutta paljon on myös alle 164cm

Ehkä 50 vuotta sitten, nyt Google näyttää että naisten keskipituus on 167,5 cm.

Vierailija
24/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimittainen. Ei pitkä eikä lyhyt.

164cm on se keskimitta, eli kyllä 170cm on naiseksi pitkä, toki vieläkin pidempiä on, mutta paljon on myös alle 164cm

Nuorempien naisten keskimitta on jo jotain 168 cm, joten en sanoisi pitkäksi. Eikä tuo muutenkaan mikään erityisen pitkä naiseksi ole, vaikka hieman keskimittaista pidempi olisikin.

Vierailija
25/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkähkö varsinkin Pohjoismaiden ulkopuolella.

Taitaa löytyä Alankomaista ne pisimmät naiset ja ihmiset yleensäkin, ei rajoitu vain Pohjoismaihin. Ei tuo ole erityisen pitkä muualla kuin ehkä Aasiassa.

Vierailija
26/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan käyttötarkoituksesta.

Ikkunoiden pesemiseen ideaalipituus, varsinkin jos saa pituusvipua vielä teleskooppivarresta.

Keittiössäkin on hyvä pituus, ettei tarvitse aina miestä kutsua ottamaan tavaroita ylähyllyltä.

Makkarissa ihan hyvä pituus. Taipuu moneen.

Olohuoneessa voi olla vähän lyhempi, jos tulee riitaa divaanin jalkatilasta. Lyhyen jalat eivät ylety läheskään jalkaosaan.

Kaupungilla. Vaikea on pientä löytää tungoksesta, joten pitkä on hyvä.

Vierailija
27/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan käyttötarkoituksesta.

Ikkunoiden pesemiseen ideaalipituus, varsinkin jos saa pituusvipua vielä teleskooppivarresta.

Keittiössäkin on hyvä pituus, ettei tarvitse aina miestä kutsua ottamaan tavaroita ylähyllyltä.

Makkarissa ihan hyvä pituus. Taipuu moneen.

Olohuoneessa voi olla vähän lyhempi, jos tulee riitaa divaanin jalkatilasta. Lyhyen jalat eivät ylety läheskään jalkaosaan.

Kaupungilla. Vaikea on pientä löytää tungoksesta, joten pitkä on hyvä.

ihana!

t:ap

Vierailija
28/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa että naiset alapeukuttavat kommentteja joissa alle 180cm miehet sanovat että 170cm on ihan ok pituus naiselle.

Vierailija
29/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen n. 170 cm nainen ja minulla on isot rinnat ja melko leveät hartiat ja takapuoli iso. Olenko amazoni? Olen luullut että olen keskipituinen nainen.

Vierailija
30/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen n. 170 cm nainen ja minulla on isot rinnat ja melko leveät hartiat ja takapuoli iso. Olenko amazoni? Olen luullut että olen keskipituinen nainen.

No, täällä nyt on vähän erikoiset kriteerit arvioida ihmisiä. Varmasti olet palstan mielestä amazoni, mutta joku 150cm ja 100kg on siro keijukainen koska paino ja ruumiinrakenne ei vaikuta mihinkään.

Vierailija
31/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kirjoittaa että tykkään amatsoninaisista, mutta olen 174cm.

Koska sinusta kuitenkin vain 185cm ladonovihartiamies on Mies, vastaan että olet epänaisellinen ja naisella kuuluu olla kapeat hartiat.

Ei jaksa todistella kuinka meillä miehillä on monia naisihanteita, kun naisillakin on vain yksi.

Vierailija
32/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hartiat 48cm leveys, lantio ja perse 48cm leveät, siis leveät, ei ympärysmitta, välissä vyötärö, olenko amazoni myös? Ja joo alle 180cm on ok jos on komea. ;)

ap

Vierailija
33/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2011 julkaistujen uusien kasvukäyrien mukaan suomalaisten nuorten miesten keskipituus on nykyisin 180,7 senttimetriä ja nuorten naisten keskipituus 167,5 senttimetriä.

Itse oon 170cm, en lyhyt mutta en missin mittainen.

Vierailija
34/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 179, mies 186 ja tytöt 17v 180 ja 13v 178. Ollaan kaikki laihoja, mutta mulla on sellainen pohjoismainen leveäharteinen ja leveälanteinen vartalo, kun mies taas on tyypillinen virolainen, pieni pää ja kauhean laiha, pitkät jalat ja lyhyt selkä. Tytöt perineet miehen vartalon.

Vierailija
35/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla keskipituinen. Itse olen 180cm ja olisin mielelläni pidempikin. Tunnen itseni aika lyhyeksi veljieni ja poikaystäväni ja hänen veljensä vierellä.

Vierailija
36/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hartiat 48cm leveys, lantio ja perse 48cm leveät, siis leveät, ei ympärysmitta, välissä vyötärö, olenko amazoni myös? Ja joo alle 180cm on ok jos on komea. ;)

ap

Mikä vyötärönympärys?

Ja ikä?

Vierailija
37/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkennustakiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikä vyötärönympärys?

Ja ikä?

ikä on 40v ja vyötäröä on tarpeeksi. Nuorena oli 69cm, enää ei ihan sitä ole, mutta vyötärö kapein kohta

ap

Vierailija
38/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm nainen löytää vielä helposti 10-20cm pitemmän miehen.

178cm joutuu vähän etsimään jo.

Vierailija
39/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkennustakiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikä vyötärönympärys?

Ja ikä?

ikä on 40v ja vyötäröä on tarpeeksi. Nuorena oli 69cm, enää ei ihan sitä ole, mutta vyötärö kapein kohta

ap

Ellet ole anorektikko, vyötäröä on joko tarpeeksi tai liikaa.

Onko peba mallia hyppyri?

Oletin kirjoitustyylistä ja jutuista iäksi max 17.

Vierailija
40/76 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen näyttää hoikkana parhaimmillaan erittäin hyvältä. 

Jos on kovasti massaa niin menee tietysti helposti aika miesmäiseksi kun on kokoa joka suuntaan. 

Makuasioita. Minusta hieman lyhyempi, sellainen 165 nainen, näyttää hoikkana paremmalta kuin pidemmät siskonsa ja erittäin hyvältä hieman muodokkaampanakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi