Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestättekö olla ulkona nyt helteellä vai oletteko mieluummin sisällä?

Vierailija
12.05.2018 |

Minkä verran olette olleet tänään ulkona?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon! Ihanaa kun kerrankin voi palelematta :)

Vierailija
2/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisin mutta ei ole kavereita ja yksin en keksi tekemistä tai voishan sitä aurinkoa lähteä ottamaan mutten halua/kehtaa yksin. Tänään olen ollut ulkona noin 10 min. Kävin kaupassa kävellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pitkän pyörälenkin, pari tuntia meni. Aivan ihanaa polkea tuolla lämmössä, olen niin kesä ihminen :D Tämä on ehdottomasti ihmisen parasta aikaa. Nyt sitten omalle parvekkeelle ottamaan aurinkoa ja kylmää juomaa, ihanaaaaaaaaaa .Ei malttais yhtään olla sisällä.

Vierailija
4/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istun omalla terassilla auringosssa. Ulkona olen ollut klo 12 lähtien. Sisälle menen vasta illalla kun viilenee.

Pakko saada väriä nahkaan kun ens viikolla päivät toimistolla ja loppuviikosta alkaa sateet.

Tais tää kesä olla tässä.

Vierailija
5/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisin, mutta menee töissä tää päivä. Pihalla ei muuten oo helle. Lähemmäs +30°C voi puhua helteestä.

Vierailija
6/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oleskelin parvekkeella kunnes tuli liian kuuma. Kävin kaupassa. Illalla menen taas parvekkeelle lukemaan kun vähän viilenee.

Olen mä iloinen teidän puolesta, jotka helteestä pidätte. Itse en näin kuumasta välittäisi.

Vierailija
7/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on joku 25 astetta niin eikö se nyt ole aika ideaali ulkoilusää. Meillä on heinä-elokuussa lähes jatkuvasti 40 astetta ja silloin joutuu jo vähän miettimään, mihin aikaan päivästä jaksaa tehdä jotain fyysisesti raskaampaa ulkona.

Vierailija
8/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en! Vihaan kesää. Mutta siis mitkä sateet alkaa loppuviikosta? Toivottavasti alkaisi täälläkin päin, säätiedotteen mukaan ikävä kyllä ei ala.

Inhoan kesää.

Ja joku kirjoitti että "tais tää kesä nyt sitte olla tässä." Oletko vähän tyhmä? Nyt on toukokuu ja tosi lämmin nyt. Sekö tarkoittaa että jos tulee jotain sadepäiviä (muka) välissä niin kesä olisi ohitse?:D vttu oot TYHMÄ !!!!!!

Vierailija
9/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lämmöstä ja eihän täällä nyt ole vielä edes kunnolla lämmin tai saati kuuma. En kuitenkaan ota aurinkoa, joten pyritään menemään keskipäivällä ulkoilemaan varjoisiin paikkoihin.

Vierailija
10/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:30 heräsin ja siitä melkeimpä heti ulos nauttimaan! :) ei näitä kelejä kauaa kestä, nautitaan nyt!

Vierailija
11/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla pihalla. Sisällä +35... Illasta vasta kehtaa takaisin.

Vierailija
12/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla varjossa olisi ihan kiva istuskella vaikka pussikaljalla mutta kävellä tai muuten liikkua en tykkää yhtään näin kuumalla. Koiran kanssa kävin lyhyellä lenkillä ja tuli tosi ihottava läkähtynyt olo. Illalla onneksi on viileämpi lenkkikeli.

Vierailija
13/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen parissa kaupassa käynti. Kaihtimet on kiinni paisteen puolella. Kun aurinko kääntyy matalammalle, pihaovi auki ja viilennystä asuntoon. Ilta ja alkuyö mukavaa, kun ristiveto ja kämppä jäähtyy.

Koira makasi pihakeinun alla betonilla kuumuutta paossa. Otan kaksi koiraa mukaan ja vasta 18 maissa vien ne kävelylle. Ei hivele tällainen helle, todellakaan. Kaupassa tuli epämiellyttävä olo, vähän kuin alkava paniikkikohtaus.

Vierailija
14/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 astetta on erinomainen ulkonaolosää eikä haittaisi vaikka olisi vähän enemmänkin. Pihalla suurin osa päivästä ja äsken tulin ruokailemaan. 

Vierailija
15/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 min. En halua mennä ihmisten ilmoille eikä omalla pihalla voi istua, kun molemmat naapurit polttaa vuorotellen tupakkaa enkä halua olla savussa. Myöskään ikkunaa ei voi pitää auki. V#@%.

Vierailija
16/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa, niin siinä 200kg korvilla oleva sika hikoili ja hengitti raskaasti läpimärkänä hiestä crocsit jalassa ja valitti niveliään. Kärry täys pullaa ja kaljaa ja muita ei niin terveellistä ruokaa.

Vaihdoin jonoa muualle jos se sattuu leviimään siihen eteen, niin en rupee elvyttää todellakaan. Hirvee se hengitys. krrhhh läääähhhh grrrllllllll hooooohhhhhh. Lisää kaljaa ja munkkia vaan.

Vierailija
17/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parvekkeella ehkä 3 tuntia, ja pihallakin oli silloin vielä hiljaista. Äsken ei ollut, mutta aurinko ei enää paistakaan suoraan pihalle. Lauma lapsukaisia kirkuu, juoksee, huutaa....jotain ne heittelee, kuuluu ihan kuin nallin ääni (minä ostin suuressa tyhmyydessäni pojalle aikanaan pikkuauton, jossa räjähti nalli aina kun se törmäsi seinään, kääk). Vesi-ilmapalloja ovat heitelleet myös. Osa on tätä uussuomalaista, hyvin suuriäänistä  väkeä. Kauniitahan ne lapset on, tosin.

Olen jo polttanut kai nenäni, ja ensi viikollahan se helle vasta tuleekin! En kyllä tykkäisi pitkästä helleputkesta, koska sisälläkin on silloin jo kuuma ja joutuu kuuntelemaan tuuletinten hurinaa yöt ja päivät. Onneksi ei tarvitse mennä töihin; siellä vasta kuuma on, tuskin nyt ihan näin muutaman hellepäivän jälkeen. Jonakin kesänä paperit tarttuivat kiinni käsivarsiini ja jos jotain putosi, en jaksanut heti nostaa.  Kun on vanha tehdas toimistona, sinne rakennettu toimistoja. Ei viilennystä.

Ihanaa, nyt kuuluu jo taas lintujenkin ääntä. Neki häviävät tuon lapsilauman mekastaessa...

Vierailija
18/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on ihanan viileä asunto kun puut varjostaa joka puolelta ja arska ei paista kuin ihan aamulla keittiöön ja olkkariin... ei kyllä kiinnosta yhtään olla ulkona.

Vierailija
19/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oma piha tai edes parveke niin olisin enemmän ulkona. En tykkää olla missään ihmisten pällisteltävänä.

Vierailija
20/62 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut melkein koko päivän ulkona. Aamulla söin aamiaisen pihalla ja luin digilehden. No sitten siivoilin vähän sisällä, mutta sen jälkeen olin pari tuntia työkavereiden kanssa pelaamassa tennistä ja jäätelöllä. Nyt söin juuri myöhäisen lounaan takapihallani ja selailen nettiä. Kohta voisin nikkaroida kenkätelineen kasaan tässä pihalla. Suojakertoimet täytyy kyllä olla kunnossa, mittari näytti auringossa 33 astetta. Naamassa 50 ja kropassa 30 suojakertoimet etten vaan pala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä