Nyt työttömät sieniämpärit mukaan ja metsään
Kommentit (53)
Ylös, ulos ja varkaisiin!
Ei Jumala laiskoja elätä!
Juu, ja villiyrttejä voi nyt poimia ja näin säästää ruokakuluissa!
Vierailija kirjoitti:
Ylös, ulos ja varkaisiin!
Ei Jumala laiskoja elätä!
Ei Jumala varkaita elätä,eikä patalaiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Lapissa ei ole vielä sieniä. Minulla onkin kieppiämpäri. Isken äpärin lumihankeen ja kiskaisen sen ylös jolloin se on täynnä mehukkaita kanalintuja.
Tämä on oikeaa meininkiä. Itse vippaan verkot veteen ja nykäisen ne ylös pullollaan maukkaita lohia. Ja ihan ilmaiseksi!
Jos kerään sieniä tai marjoja niin kerään omaan käyttöön tai omaksi iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapissa ei ole vielä sieniä. Minulla onkin kieppiämpäri. Isken äpärin lumihankeen ja kiskaisen sen ylös jolloin se on täynnä mehukkaita kanalintuja.
Tämä on oikeaa meininkiä. Itse vippaan verkot veteen ja nykäisen ne ylös pullollaan maukkaita lohia. Ja ihan ilmaiseksi!
Entäs kalastuksenhoitomalsu ja pyydyslupa verkoille? Ilman lupia rapsahataa mojovat sakot kalavarkeille.
Kuule, yritä tehdä ensin jotain siellä organisaatiossa, asioiden ja mokien lisäksi, ennenkuin vauhkoat tänne häirintädilemmaasi. Todella kuvottavaa. Sitten pitäisi saada lisää likaa ja palkkioita...
Kolmasosa aikuisista ei liiku tarpeeksi ja 10% korkeintaan täyttää terveydellisen liikunnan suositukset. Sitten pitäisi mukamas palkita nyt ns pakotetusta ryhmäliikunnasta kun jumppasetelit usein menevöt sellaisille kotka muutenkin jo liikkuvat (eivät juiksemalla himonsa perässä miesten reittejä).
Tuo määrä on paljon enemmän kuin vainoamasi ns työttömät.
Tissutteletko ja vedät "juomia" yrittäen esittää jotenkin parempaa henkilöitymää vai, oletko idiootti?
Kuitenkin ne jotka ovat kenties jo pidemmän ikänsä "rääkänneet" kuntoaan ja kulturellista tarvettaan itseohjautuvasti eivät ole saaneet "työstään" palkitsemisen kannalta ainakaan valuutassa vastikkeellista korvausta yhtäkään lanttia; ei organisaation kautta, yhteiskunnan kautta tai muuten (fiilistä että joku kateelliinen soittaa jatkuvasti häirinnöksi asti perässä ei lasketa) tykkäävät vähemmän kyttyrää luonnehäiriöisistä häiriköistä oli puolue kannatus mikä tahansa.
Toisaalta kun törppö urheiluyrittäjä vielä päänaukomisensa jälkeen yrittää saada lähteneen asiakkaan "takaisi", melkein sääliksi käy.
Kaikkialla ei kasva haarvinaisia ja arvostettuja korvasieniä ja se onkin se ainoa sieni, mitä tähän vuodenaikaan on.
Nyt ap. äkkiä maanantaina kirjastoon tai heti netin ääreen sienikurssille uudelleen !
Vierailija kirjoitti:
Pekka Siitoinin työllistämisohje.
Mitä peksi sitten suositteli? 🙋♂️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinun on syömän korvasi sientä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä Siitoinin nimestäköhän se 'siitake' on johdettukin ?
Korvasienet on täynnä etanan paskaa. Hyvä sitä on nautiskelijoille myydä. Tosin työttömien ei tarvii niitä sieltä metsästä hakea.
Lumi on vain huono tekosyy. Etsintää voi jatkaa hyvin juhannukseen saakka.