Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt työttömät sieniämpärit mukaan ja metsään

Vierailija
12.05.2018 |

Korvasieniä poimimaan mars mars!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus myynyt korvasieniä. Ensin ajettiin kymmeniä km löytöpaikalle. Sitten yli 100 km myyntipaikalle. Että ap, olet haihattelija..

Vierailija
22/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus myynyt korvasieniä. Ensin ajettiin kymmeniä km löytöpaikalle. Sitten yli 100 km myyntipaikalle. Että ap, olet haihattelija..

Kuntohan siinä kasvaa kun pyörällä ajaa! Minä nuorena ajoin aina 50 kilometriä per päivä 4 erisuuntaan ja siinä sitten poimin sieniä 50 litraa ja mustikoita 70 litraa. Kotona sitten hoidin pikkusiskoni sekä veljeni ja tein ruuat äidille ja alkoholisoituneelle isälleni. Talvella sitten kouluun oli matkaa 30 kilometriä jotka hiihdin kumpaakiin suuntaan ja sudet ahdistelivat minua niin aina sukset piti polttaa puolivälissä mutta itse ikihongasta tylsällä taskuveitsellä vuolin uudet liukkaat sukset alleni. Kotona ne piti polttaa uudestaan kun polttopuita ei ollut ja alkoholisti isäni hakkasi äitini sekä koiramme palellessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntohan siinä kasvaa kun pyörällä ajaa! Minä nuorena ajoin aina 50 kilometriä per päivä 4 erisuuntaan ja siinä sitten poimin sieniä 50 litraa ja mustikoita 70 litraa. Kotona sitten hoidin pikkusiskoni sekä veljeni ja tein ruuat äidille ja alkoholisoituneelle isälleni. Talvella sitten kouluun oli matkaa 30 kilometriä jotka hiihdin kumpaakiin suuntaan ja sudet ahdistelivat minua niin aina sukset piti polttaa puolivälissä mutta itse ikihongasta tylsällä taskuveitsellä vuolin uudet liukkaat sukset alleni. Kotona ne piti polttaa uudestaan kun polttopuita ei ollut ja alkoholisti isäni hakkasi äitini sekä koiramme palellessaan.

Tuo jos mikä on sisua!

Vierailija
24/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritteliäisyys palkitaan aina!

Vierailija
25/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kun lähimpään skutsiin on tolkuton matka, eikä ämpäriäkään ole? Ei ole myöskään rahulia näin työttömänä. Miten toimin?

Olisit jonottanut jonkin kaupan avajaisjonossa josta olisit saanut ilmaisen ämpärin.

Vierailija
26/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työttömille sieniämpäreille pitää töitä löytää. Voisivat vaikka uudelleenkouluttautua marjaämpäreiksi tai sadevesiämpäreiksi. Kyllä töitä riittää.

Ei tarvitse kuin katsoa metsään.

Vierailija
27/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt työttömät kiljuämpärit mukaan ja ostareille ördään!

Se on kesä ny.

Ämpärien aktiivimalli on vain hyvä juttu, muuten täyttyvät kiljusta ja makoilevat kylpyhuoneen lattialla.

Vierailija
28/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvasieni ei kasva missä vaan kuten monet muut sienet. Parhaiten korvasieniä löytyy hakkuualueilta. Rihmastot tarvitsevat puiden kaarnaa hakkuujätettä tms.

Vierailija
29/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ei löytynyt yhtäkään. Bussissa tuli kummallisia katseita.

Vierailija
30/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sienien myynti kannata, ellei ne ole erityisen maagisia.

Vierailija
31/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvasieni ei kasva missä vaan kuten monet muut sienet. Parhaiten korvasieniä löytyy hakkuualueilta. Rihmastot tarvitsevat puiden kaarnaa hakkuujätettä tms.

Plus hiekkamaasto.

Vierailija
32/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työttömällä nälkä Suomessa,vielä on varaa kiristää..Ei ainakaan niin nälkä että vaivautuisi jotakin ruokansa eteen tekemään.

Vierailija
33/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sienien myynti kannata, ellei ne ole erityisen maagisia.

Minulla on taikasieniä kolme pakettia siivouskaapissa. Voin myydä yhden niistä....

Vierailija
34/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työttömällä nälkä Suomessa,vielä on varaa kiristää..Ei ainakaan niin nälkä että vaivautuisi jotakin ruokansa eteen tekemään.

Haetko töitä? Minä voin tarjota sinulle työtä ja maksan 4 euroa per tunti ja ruuan saat lisäksi. Koska sinä olet jeesustelija ja minä olen jolla on lompakko. Näin se vaan menee menehän alas kontillesi...

Vierailija
35/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa ei ole vielä sieniä. Minulla onkin kieppiämpäri. Isken äpärin lumihankeen ja kiskaisen sen ylös jolloin se on täynnä mehukkaita kanalintuja.

Vierailija
36/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haetko töitä? Minä voin tarjota sinulle työtä ja maksan 4 euroa per tunti ja ruuan saat lisäksi. Koska sinä olet jeesustelija ja minä olen jolla on lompakko. Näin se vaan menee menehän alas kontillesi...

Mulla on kyllä töitä.Jos ei olis,minulle olisi aivan ok kerätä sienet ja marjat ravinnoksi,ja saada pari sataa kuussa muuhun ravintoon.Kun ne rahat kuitenkin on muiden kukkaroista revitty.

Vierailija
37/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty edelleenkään kun polvivamma, harjoittelen mieluummin koodausta, voin joskus alkaa tarjoon vaikka web design palvelua

Vierailija
38/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä sinä ämpäri päähäs ja ryö raakoja korvasieniä!

Vierailija
39/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Ei pysty edelleenkään kun polvivamma, harjoittelen mieluummin koodausta, voin joskus alkaa tarjoon vaikka web design palvelua

Huono tekosyy. Nyt vaan marsmars ulos, ämpäri kouraan ja sieniä keräämään.

Vierailija
40/53 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tulee nälkä, niin kaupoista löytyy näpistettävää. :D Kyllähän siinäkin jotain ruokansa eteen tekee. :P