Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin terveysasemalla ja järkytyin

Vierailija
11.05.2018 |

Kun nimeäni huudettiin ääni kuulosti yllättävän tutulta.. sit näin hänen kasvot ja tunnistin heti. Lääkäri oli mun entinen koulukiusaaja. Se oli todella kiusallista ja lähdin pois itkien, koska kaikki ne hirveet muistot mitä hän mulle teki palautui mun mieleen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistiko hän sinut? Miten reagoi? Minkä ikäisiä olette ja kauanko noista ajoista on?

Vierailija
2/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nimeäni huudettiin ääni kuulosti yllättävän tutulta.. sit näin hänen kasvot ja tunnistin heti. Lääkäri oli mun entinen koulukiusaaja. Se oli todella kiusallista ja lähdin pois itkien, koska kaikki ne hirveet muistot mitä hän mulle teki palautui mun mieleen.

Oletko itse Alepan kassa..haitko saikkulia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistiko hän sinut? Miten reagoi? Minkä ikäisiä olette ja kauanko noista ajoista on?

Molemmat ollaan kolmekymppisiä ja tunnisti kyllä mut, jotain huus perään ku kävelin ripeästi pois, mutta olin niin shokissa etten saanu selvää mitä. Kiusas mua koko ala ja yläasteen semmosen tyttöporukan kanssa missä hän oli se ”ring leader”.

Ap

Vierailija
4/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse Alepan kassa..haitko saikkulia?

En oo alepan kassa. Olen opettaja.

Ap

Vierailija
5/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä edelleen törkeää pokkaa, että kehtasi pyytää sinut vastaanotolleen. Olisi aivan hyvin voinut siirtää toiselle lääkärille. Eikö puhelimessa sinulle muuten kerrottu lääkärin nimeä? Minulle on kerrottu joka kerta.

Oliko kyseessä muuten S. H.?

Vierailija
6/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Alepan kassa eikä mua ole koskaan kiusattu muuten kuin Vauva.fi palstalla. Täällä idiotismi rehottaa.

Vierailija
7/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan nykyään työpaikkakiusaaja toi lääkäri. Mites se Hippakrateen vala yms. Tekopyhä.

Vierailija
8/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan nykyään työpaikkakiusaaja toi lääkäri. Mites se Hippakrateen vala yms. Tekopyhä.

*hippo*

Vierailija
9/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Alepan kassa eikä mua ole koskaan kiusattu muuten kuin Vauva.fi palstalla. Täällä idiotismi rehottaa.

Alepan kassat ovat koulutettua väkeä, maistereista alkaen, ties mitä väitellyttä väkeä.

Tästä oli aikoinaan Hesarissa.

Vierailija
10/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vakuutuslääkäriksi ne päätyy...?

Vierailija
11/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
12/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään vannota mitään valoja. Ja ihminen voi muuttua yläasteaikojen jälkeen.

Vierailija
13/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ollaan kolmekymppisiä ja tunnisti kyllä mut, jotain huus perään ku kävelin ripeästi pois, mutta olin niin shokissa etten saanu selvää mitä. Kiusas mua koko ala ja yläasteen semmosen tyttöporukan kanssa missä hän oli se ”ring leader”.

Ap

Et ole vieläkään kasvattanut itsellesi hampaita ja kynsiä. Sinun olisi pitänyt kävellä sen lääkärin eteen ja sanoa päin naamaa, että: "Sinun kanssani minä en terveysasioista keskustele ikinä." Ja olisit kävellyt ovesta ulos.

Vierailija
14/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään vannota mitään valoja. Ja ihminen voi muuttua yläasteaikojen jälkeen.

En kyllä usko, että moni muuttuu. Jotain vakavaa mielenterveyshäiriötä taustalla kun alkaa kiusaamaan muita. Jos tietysti on hakeutunut hoitoon nin sitten varmaan voi muuttua.

Vierailija
15/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99.9% muuttuu ja kasvaa aikuiseksi. Kasvaisit sinäkin ap. Minua on myös kiusattu, mutta se teki minusta ainoastaan vahvemman, menestyneemmän ja paremman.

Vierailija
16/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vannotaan,kaikkivaltiaan rahan nimeen

Vierailija
17/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa varatessa kerrotaan aina lääkärin nimi. Olisit pyytänyt heti kättelyssä sellaisen lääkärin, jonka nimi ei kuulosta tutulta.

Vierailija
18/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ole vieläkään kasvattanut itsellesi hampaita ja kynsiä. Sinun olisi pitänyt kävellä sen lääkärin eteen ja sanoa päin naamaa, että: "Sinun kanssani minä en terveysasioista keskustele ikinä." Ja olisit kävellyt ovesta ulos.

Taitaa olla vielä tuoreet haavat, jotta kosto onnistuu. Toivotaan pitkää tk-uraa yöpäivystyksineen yms.

Vierailija
19/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meidänkin yläasteelta koulukiusaaajista tuli sairaanhoitajia, lastenhoitajia ja koulunkäyntiavustajia. Juu, toki ihminen voi muuttua, mutta silti...

Vierailija
20/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että moni muuttuu. Jotain vakavaa mielenterveyshäiriötä taustalla kun alkaa kiusaamaan muita. Jos tietysti on hakeutunut hoitoon nin sitten varmaan voi muuttua.

Älä höpötä. Kiusaaminen on lapsen lapsellista käytöstä toista ihmistä kohtaan. Alistamista. Se on ihan luonnollista ja normaalia. Se opettaa eläimille ja ihmisille pakene tai taistele reaktioita.