Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin terveysasemalla ja järkytyin

Vierailija
11.05.2018 |

Kun nimeäni huudettiin ääni kuulosti yllättävän tutulta.. sit näin hänen kasvot ja tunnistin heti. Lääkäri oli mun entinen koulukiusaaja. Se oli todella kiusallista ja lähdin pois itkien, koska kaikki ne hirveet muistot mitä hän mulle teki palautui mun mieleen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että annoit sen ymmärtää, miltä sinusta tuntui. Jos on yhtään empatiakykyä (kuten lääkärillä pitäisi olla) , ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää anteeksi. Sinun ei tietenkään tarvitse antaa.

Vierailija
42/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla nyt keittiösygoloki! Arvelisin että kiusaajat päätyvät hoitoalalle itsensä takia. Lapset kiusaavat toisiaan, koska heillä on paha olla ja koska AIKUISET eivät heitä tue ja opasta oikeaan käytösmalliin, ei puututa eikä kasvateta. Onko se lapsen vika jos suksi ei luista? Pitäisikö vanhempien, varhaiskasvattajien ja opettajien ymmärtää voidella niitä suksia? Lopulta näistä pahoinvoivista kiusaajista kasvaa aikuisia, jotka omin voimin ovat rämpineet johonkin suuntaan. Osa on saanut matkaansa tunneälyä ja kokevat häpeää omasta lapsuudestaan (kamalaa) ja siten heistä tuleekin ihmisiä, jotka haluavat auttaa toisia ihmisiä, koska ovat itse kokeneet ja tehneet vääryyttä. Näin he sovittelevat elämänsä kohti parempaa eivätkä he olekaan kaikki läpimätiä psykopaatteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla