Kaikki pikalaihdutuksen kokemusasiantuntijat tänneee.....
Meinasin nyt tiputtaa muutaman kilon kolmessa viikossa. Olisi tärkeää itselleni. Tämän ei tarvitse olla mikään pitkän linjan suunnitelma, haluan vain, että kolmen viikon päästä turvotus on lähtenyt ja olen muutamia kiloja kevyempi.
Aion syödä joka päivä samalla kaavalla - sopii mun luonteelle hyvin. Mitä sanotte tällaisesta suunnitelmasta:
aamulla: kaksi kananmunaa + 2 ananasrinkulaa (ananas poistaa nesteitä)
lounas: iso kasvissalaatti salaattikastikkeella, mukana esim. hapankaalia (bakteeritasapaino) ja papuja (proteiinia).
päivällinen: kaupan ruokaisa valmiskeitto. Kaloreita noin 250-300 - sisältää nakkia, jauhelihaa, lihaa tai kalaa.
iltapala: valmis pussipuuro + kaksi ananasrinkulaa.
Näin kalorimäärä ei VOISI karata liian suureksi, vai mitä?
Lisäksi juomat: 1-2 kuppia maitokahvia, 1-2 kuppia vihreää teetä (poistaa nestettä), noin 5 dl light-limpparia. Vettä en ole oppinut juomaan.
Liikunta: pystyn sitoutumaan siihen, että teen joka päivä tunnin kävelylenkin. Mihinkään HIIT:iin tms. en yksinkertaisesti pysty. Olen 163 com ja noin 70 kg.
Mitäs sanotte? Onko loistava suunnitelma vai pitäisikö vielä viilata?
Kommentit (86)
Paljonko painat tällä hetkellä? Ihan uteliaisuuttani kysyn 😊
Vierailija kirjoitti:
Vanha jojolaihduttaja täällä kyynisesti seuraa miten tuossa lopulta käy... Toivon että hyvin, eli laihdut tavoitteeseesi ja myös pysyt siellä.
Mutta tilastojen mukaan niin käy vain 5%:lle. Suurimmalle osalle varsinkin eka laihdutus on juuri tuollainen kuin kuvaat: kaikki menee loistavasti, paino laskee, mitat pienenee, repsahduksia ei ihmeemmin tule vaikka dieetti olisi tiukkakin. Sitten vaan käy JOTAIN ja paino nousee takaisin, ja sen jälkeen ei mikään enää olekaan helppoa.
Joo, olen tästä hyvin tietoinen ja tämän vuoksi en ole aiemmin löytänyt kunnolla motivaatiota laihdutukseen. Se mikä nyt on eri tavalla kuin ennen on se, että olen löytänyt tavan syödä HYVIN mutta KEVYESTI. Koen että nautin ruoasta eikä mieliteot vaivaa. Esim. puuro aidolla marjasoseella (mukana 1 rkl sokeria) on HYVÄÄ. Ei voi edes verrata kaupan pilttipurkkeihin. Tavallaan nautin joka ateriasta.
/ap
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat tällä hetkellä? Ihan uteliaisuuttani kysyn 😊
Mulla ei ole vaakaa joten en tiedä... olen kyllä vähän katsonut, että tuollaisen 0,1 kg tarkkuudella mittaavan luotettavan digivaa'an voisi ostaa. Nokia-merkkinen muistaakseni, hinta 60-70 €. Ja siitä pystyy laittamaan viivadiagrammin suoraan kännykkään. Aika houkuttelevalta kuulostaa. Voi olla että olen jo normaalipainossa.
/ap
Nyt on kahdessa viikossa lähtenyt taas sentti lantiolta, vyötäröltä JA rinnanympäryksestä :) Olen tarkoituksella harventanut mittausväliä, kun selvästi pieneneminen ei ole enää yhtä nopeaa. Olen tyytyväinen kuitenkin, ei ole "jumia".
/ap
Nostelen tätä kommenttien toivossa :)
/ap
Kiitos! <3
/ap