Miksi minua ahdistaa kaikki ihmiset?
Siis yhtäkkiä alkanut vaan v**uttaa ja ahdistaa suunnattomasti melkein kaikki ihmiset. Jopa omat perheenjäsenet. Haluan olla rauhassa.
En halua että kukaan puhuu minulle ja haluan oikeasti vaan vetäytyä rauhassa syrjään.
Kommentit (6)
Sitten koko nuoruutesi menee hukkaa, kun olet olemassa vain itsellesi.
Koska ihmiset ON vittumaisia ja ahdistavia.
Jos ei mene puolessa vuodessa ohi, niin hakeudu hoitoon, ennenkuin sinusta tulee kouluampuja tai toripuukottaja.
Samaa mullakin. Lisäksi en usko, että on olemassa hyviä ihmisiä. Vähän huonoja kokemuksia. Eläimet on ainoita, joihin luotan.
En yleensä ole tällainen, mutta olen nukkunut todella huonosti monena yönä peräkkäin ja pahin koulustressi alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Tämä menee varmasti ohi maanantaihin mennessä, jos saan levätä viikonloppuna kunnolla. :D Oli vaan pakko avautua.
Ap
Minullakin oli korostetun negatiivinen käsitys kaikesta, elämästä ja ihmisistä jne. kun olin pitkään nukkunut huonosti ja stressaantunut. Ei sitä jaksa mitään ylimääräistä silloin, kun itsekin käy viimisillä voimillaan. Kyllä se siitä taas helpottaa. Ainakin minulla kävi näin, kun sain unirytmin kuntoon.
Eristäydy rauhassa. Kun olet 18 niin saat eristäytyä sataprosenttisesti jos haluat.