Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle olevansa kokematon?

Vierailija
10.05.2018 |

Jokainen on kyllä tähän mennessä osannut päätellä. Mutta entä, jos nainen ei omaakaan noin mainioita intuitiokykyjä? Lähetänkö kolmansien treffien jälkeen kirjeen vai milloin ja mitä?

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin, miksi kokemattomuudesta pitäisi kertoa. Jos haluat tilanteen etenevän seksiin, anna mennä. Kerro vaikka jälkikäteen?

Naiset kyllä huomaa miehestä sen kokemattomuuden, ja tuo kokemattomuus on suurimpia turnoffeja mitä olla ja voi. Jos et ole tuohon ikään mennessä kellekään muulle ole kelvannut, niin jotain täytyy olla pahasti vialla. 

Tässä on yksi epävarmuuteni suurimmista lähteistä ja syistä. Se syö miestä sisältä, kun ei voi olla yhdessä elämän perusjutuista itsevarma ja normaali. Mä pelkään etukäteen sitä reaktiota, joka toiselta tulee jos en osaa feikata tarpeeksi hyvin. Usein poistun tilanteista, joilla olisi mahdollisuus edetä seuraavalle askeleelle, koska alitajuisesti suojelen itseäni mahdolliselta nöyryytykseltä ja loukkaamiselta.

Ja juu, olen epänormaali, tiedän sen. Se mussa on vialla.

ap

Älä feikkaa! Ole aito!

Vierailija
102/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä ap teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä olla jotain pahoja mielenterveysongelmia jos 35 vuotiaana on täysin kokematon.

Ei, kyllä pelkkä ruma naama riittää.

Onko niin rumaa naamaa, joka ei komistu kun mies käy laadukkaalla parturilla leikkauttamassa tukkansa ja hoidattamassa partansa? Oma mieheni nuorentui 10 vuotta kunnon parturin käsittelyssä. Muodikkaita ja persoonallisia silmälasejakin saa nykyään ainakin suurempien kaupunkien optikoilta.

Vierailija
104/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin, miksi kokemattomuudesta pitäisi kertoa. Jos haluat tilanteen etenevän seksiin, anna mennä. Kerro vaikka jälkikäteen?

Naiset kyllä huomaa miehestä sen kokemattomuuden, ja tuo kokemattomuus on suurimpia turnoffeja mitä olla ja voi. Jos et ole tuohon ikään mennessä kellekään muulle ole kelvannut, niin jotain täytyy olla pahasti vialla. 

Minun kiihkein rakastajani oli kokematon kesätyöpoika, jolta vein vahingossa poikuuden. Itse asiassa varmaan kaikista kiihkein rakastaja ikinä. Kokeneemmat ovat jo laiskoja ja kyllästyneitä pitämään naista hyvänä.

Ei tainnu olla varhaiskeski-ikäinen kesätyöpoika kuitenkaan?

Vierailija
105/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kiihkein rakastajani oli kokematon kesätyöpoika, jolta vein vahingossa poikuuden. Itse asiassa varmaan kaikista kiihkein rakastaja ikinä. Kokeneemmat ovat jo laiskoja ja kyllästyneitä pitämään naista hyvänä.

Ei sillä iällä liene väliä. Yhden kokemattoman - ja monen, monen kokeneen - perusteella voin sanoa, että oli parempaa seksiä neitsyen kanssa kuin niitten "alfojen" jotka pumppaa melkein työkseen... Minun nautintoni oli ensisijalla, mihin en ollut oikeastaan tottunut. 

Vierailija
106/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä toteuttava ennuste.

Sitä tämä ketju oli minulle. Kaksi Tinder-matchia sain tumpeloitua, kun tämä ketju ja avaamani ajatukset kolkuttivat takaraivossa. En kyennyt edes esittämään itsevarmaa seuramiestä, olin verbaalisesti kuin kirjoituskoneen ääressä istuva simpanssi ja lopulta emme näiden kahden mukavan ja viehättävän naisihmisen kanssa päässeet kuin yhteisymmärrykseen siitä, että etsimme seuraa muista ihmisistä.

Voi kakkakikkare taas. Miten saa pään tyhjäksi liioista ajatuksista ja ruostuneista tunnelukoista?

Ehkä tämän kesän juoksen, pyöräilen ja kasvatan yrttejä. Nuo asiat osaan edes jotenkin ja niissä mulla on kokemuksen tuomaa itseluottamusta.

ap

Vau! Yrttejä kasvattavat miehet ovat ihan oikeasti seksikkäitä. Olisin otettu jos minulle annettaisiin joskus vaikka yrttiruukku kukkien yms sijasta. Rakastan sitruunamelissaa.

Vierailija
107/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tämä ketju oli minulle. Kaksi Tinder-matchia sain tumpeloitua, kun tämä ketju ja avaamani ajatukset kolkuttivat takaraivossa. En kyennyt edes esittämään itsevarmaa seuramiestä, olin verbaalisesti kuin kirjoituskoneen ääressä istuva simpanssi ja lopulta emme näiden kahden mukavan ja viehättävän naisihmisen kanssa päässeet kuin yhteisymmärrykseen siitä, että etsimme seuraa muista ihmisistä.

Voi kakkakikkare taas. Miten saa pään tyhjäksi liioista ajatuksista ja ruostuneista tunnelukoista?

Ehkä tämän kesän juoksen, pyöräilen ja kasvatan yrttejä. Nuo asiat osaan edes jotenkin ja niissä mulla on kokemuksen tuomaa itseluottamusta.

ap

Miten voi olla neitsyt, jos saa tinder matcheja?

Kiitos ihmettelystä tuntematon. Ehkä on kuitenkin niin, että huolimatta stereotypiasta ja ennakkoluuloista me kokemattomat emme kuitenkaan ole mitään Notre Damen kellonsoittajaan verrattavia ilmestyksiä. En väitä olevani mikään mallikomistus tai Bull Mentulan tyylinen pikkuhousunkostuttajalihaskimppu, mutta kyllä tällainen normaali heppukin välillä saa osakseen Tinder-huomiota.

ap

Bull ei saa tätä tyttöä syttymään 😂!

Vierailija
108/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oli halukas ja herkkä 17-vuotias. Yhteistyö parani kerta kerralta. Ja nauroimme jos kaikki ei mennyt kuten leffoissa.

Vierailija
109/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vau! Yrttejä kasvattavat miehet ovat ihan oikeasti seksikkäitä. Olisin otettu jos minulle annettaisiin joskus vaikka yrttiruukku kukkien yms sijasta. Rakastan sitruunamelissaa.

Vannoutuneena teen ystävä vaihdan useana kesäaamuna vihreän teen sitruunamelissajuomaan. Kourallinen yrttiä pilkotaan saksilla ja murskataan morttelissa. Lisätään ripaus hunajaa ja sokeria jos haluaa. Tämä haudutetaan viitisen minuuttia noin 90-asteissa vedessä ja nautitaan kiireettömästi aamuauringon säteiden valossa.

ap

Vierailija
110/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oli halukas ja herkkä 17-vuotias. Yhteistyö parani kerta kerralta. Ja nauroimme jos kaikki ei mennyt kuten leffoissa.

Eli n. 20 vuotta nuorempi kuin tän ketjun ap. Hieman eri juttu, vai ei?

Vierailija
111/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten pitkälle olet päässyt? Itse suudellut ja mua on kädellä tyydytetty, jopa suihin otettu. Yhdyntään asti en ole päässyt. Ongelmani vaan on ettei kosketus tuntunut miltään. Urologilla käyty ja kaikki verikokeet otettu. Tietenkin masturboinut viikoittain.

Aloitin seksielämän (tai sen etsimisen) vasta 31-vuotiaana, ja nyt 36v olen jo luovuttanut. Ei vain tunnu miltään vaikka muuta läheisyyttä kaipaankin.

Oli todella iso häpeä olla koskematon niin vanhaksi, mutta nyt osaa jo hieman luopua toivosta. Kaipa testot jo laskevat tässä iässä ettei seksi niin kiinnosta. Harmi jotenkin ettei lääkärit löydä mitään vikaa, pakkohan sellaista on olla!

Sun kannattaa vaan mennä tulta päin jonkun Tinderistä löytämän kanssa. Älä murehdi etukäteen. Myös maksullinen olisi vaihtoehto, hänelle voit vaikka kertoa kokemattomuudestasi. Se on tosin punainen vaate norminaiselle ja tosi dealbreaker suhdetta ajatellen, joten varovasti.

Vierailija
112/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kaikkia vastauksia. Haluan sanoa, että ei miehen kokemattomuus olisi minulle ainakaan mikään ongelma (N32). On se toki harvinaisempaa, mitä vanhemmaksi tulee, mutta ei sillä ole mitään väliä. Tärkeämpää on kohdata toinen tunnetasolla ja tutustua sitten ajan kanssa myös seksuaalisesti. 

Parasta on kertoa heti kun tuntuu, että voi puhua muistakin henkilökohtaisemmista asioista ja tunteista ja siten lähentyä toista. Parisuhteissa seksuaalisuuteen liittyviä asioita puhutaan läpi koko suhteen ajan ja tutustutaan syvemmin itseen ja toiseen, kokeillaan ja koetaan erilaisia aikoja. Yhdessä elämistä ja elämän jakamista. Tärkeintä on avoin keskusteluyhteys ja toisen kuuntelu.

Vierailija
113/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi minuakaan. Seurustelin aikoinaan miehen kanssa, joka oli aiemmin harrastanut seksiä ainoastaan humalassa. Selvin päin jännitti niin paljon että siitä ei tullut mitään. Kolme kuukautta meni että saatiin homma toimimaan, mutta sen jälkeen seksi vain parani. Edelleenkin paras seksikumppani, vaikka tästä aikaa jo melkein 20 v.

Vierailija
114/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut kaikkia vastauksia. Haluan sanoa, että ei miehen kokemattomuus olisi minulle ainakaan mikään ongelma (N32). On se toki harvinaisempaa, mitä vanhemmaksi tulee, mutta ei sillä ole mitään väliä. Tärkeämpää on kohdata toinen tunnetasolla ja tutustua sitten ajan kanssa myös seksuaalisesti. 

Parasta on kertoa heti kun tuntuu, että voi puhua muistakin henkilökohtaisemmista asioista ja tunteista ja siten lähentyä toista. Parisuhteissa seksuaalisuuteen liittyviä asioita puhutaan läpi koko suhteen ajan ja tutustutaan syvemmin itseen ja toiseen, kokeillaan ja koetaan erilaisia aikoja. Yhdessä elämistä ja elämän jakamista. Tärkeintä on avoin keskusteluyhteys ja toisen kuuntelu.

Onko sulla käytännön kokemusta? Itse lähestyin viittä naista aikoinani, silloin 31-vuotiaana omasta kokemattomuudestani. Kaikille tuli sitten lopulta muita menoja kun piti tavata. Tämän jälkeen pidin asian omana tietonani, ja sain sentään jotain kokemuksia. Itsehän en nauttinut, mutta oli kivaa opetella tyydyttämään nainen.

-se aikaisempi 36v

Vierailija
115/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla käytännön kokemusta? Itse lähestyin viittä naista aikoinani, silloin 31-vuotiaana omasta kokemattomuudestani. Kaikille tuli sitten lopulta muita menoja kun piti tavata. Tämän jälkeen pidin asian omana tietonani, ja sain sentään jotain kokemuksia. Itsehän en nauttinut, mutta oli kivaa opetella tyydyttämään nainen.

-se aikaisempi 36v

Ei kyllä ole käytännön kokemusta viime vuosilta. Joskus paljon nuorempana oli sellainen tilanne, jossa nuori mies ei kertonut kokemattomuudestaan, mistä syystä kohtaamisesta jäi epäaito maku. Omaan asenteeseeni vaikuttaa varmaan se, että itselläni on muita tekijöitä elämässä, jotka aiheuttavat epävarmuutta ja sellaista ajattelua, etten voi koskaan kelvata kenellekään sellaisena kuin olen. Seksuaalinen kokemattomuus ei niiden rinnalla tunnu mitenkään merkitykselliseltä  varsinkaan negatiivisessa mielessä.

Vierailija
116/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vannoutuneena teen ystävä vaihdan useana kesäaamuna vihreän teen sitruunamelissajuomaan. Kourallinen yrttiä pilkotaan saksilla ja murskataan morttelissa. Lisätään ripaus hunajaa ja sokeria jos haluaa. Tämä haudutetaan viitisen minuuttia noin 90-asteissa vedessä ja nautitaan kiireettömästi aamuauringon säteiden valossa.

ap

Voi ap! Sä kuulostat musta ihanalta tyypiltä.

Yrtit ja kaikki. Veikkaan että olet korkeakoulutettu. Ainakin verbaalisesti lahjakas.

Tiiäks mitä?!

Hakkaat heittämällä itseään täynnä olevat kukkoilijat, jotka luulevat tietävänsä naisista kaiken.

En tietenkään tunne sua. Mutta olen satavarma siitä, että sä löydät itsellesi mukavan naisen. Etsitköhän sä toistaiseksi vääristä paikoista?

En käsitä miksi seksuaalinen puhtaus olisi este.

Vierailija
117/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se aikaisempi 36v

Ei kyllä ole käytännön kokemusta viime vuosilta. Joskus paljon nuorempana oli sellainen tilanne, jossa nuori mies ei kertonut kokemattomuudestaan, mistä syystä kohtaamisesta jäi epäaito maku. Omaan asenteeseeni vaikuttaa varmaan se, että itselläni on muita tekijöitä elämässä, jotka aiheuttavat epävarmuutta ja sellaista ajattelua, etten voi koskaan kelvata kenellekään sellaisena kuin olen. Seksuaalinen kokemattomuus ei niiden rinnalla tunnu mitenkään merkitykselliseltä  varsinkaan negatiivisessa mielessä.

Okei. Mene tapaamaan tätä apta? ;)

M36

Vierailija
118/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pysyn poissa tinderistä just siksi, että siellä on kuulemma "moi mihin mennään panemaan?" - meininki.

Ei ole mun tyyliä, ei ollenkaan.

Vierailija
119/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet?

Vierailija
120/162 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin pysyn poissa tinderistä just siksi, että siellä on kuulemma "moi mihin mennään panemaan?" - meininki.

Ei ole mun tyyliä, ei ollenkaan.

Kyllä, sitä se Tinder on. Naisilla heruttelukuvia, tietenkin siinä itsellä on silloin seksi mielessä päällimmäisenä. Voihan siitä tietty suhdekin syntyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä