Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle olevansa kokematon?
Jokainen on kyllä tähän mennessä osannut päätellä. Mutta entä, jos nainen ei omaakaan noin mainioita intuitiokykyjä? Lähetänkö kolmansien treffien jälkeen kirjeen vai milloin ja mitä?
Kommentit (162)
MiäsHenkilö kirjoitti:
Siitä voi kertoa seksin jälkeen, koska jos jättää, olet ainakin yhtä kertaa rikkaampi ja seuraavalle ei tarvi enää selitellä.
Kauhea ajatus. Oma nautinto ensin, muista viis? Melkoisen itsekästä.
Itsensä toteuttava ennuste.
Sitä tämä ketju oli minulle. Kaksi Tinder-matchia sain tumpeloitua, kun tämä ketju ja avaamani ajatukset kolkuttivat takaraivossa. En kyennyt edes esittämään itsevarmaa seuramiestä, olin verbaalisesti kuin kirjoituskoneen ääressä istuva simpanssi ja lopulta emme näiden kahden mukavan ja viehättävän naisihmisen kanssa päässeet kuin yhteisymmärrykseen siitä, että etsimme seuraa muista ihmisistä.
Voi kakkakikkare taas. Miten saa pään tyhjäksi liioista ajatuksista ja ruostuneista tunnelukoista?
Ehkä tämän kesän juoksen, pyöräilen ja kasvatan yrttejä. Nuo asiat osaan edes jotenkin ja niissä mulla on kokemuksen tuomaa itseluottamusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä tämä ketju oli minulle. Kaksi Tinder-matchia sain tumpeloitua, kun tämä ketju ja avaamani ajatukset kolkuttivat takaraivossa. En kyennyt edes esittämään itsevarmaa seuramiestä, olin verbaalisesti kuin kirjoituskoneen ääressä istuva simpanssi ja lopulta emme näiden kahden mukavan ja viehättävän naisihmisen kanssa päässeet kuin yhteisymmärrykseen siitä, että etsimme seuraa muista ihmisistä.
Voi kakkakikkare taas. Miten saa pään tyhjäksi liioista ajatuksista ja ruostuneista tunnelukoista?
Ehkä tämän kesän juoksen, pyöräilen ja kasvatan yrttejä. Nuo asiat osaan edes jotenkin ja niissä mulla on kokemuksen tuomaa itseluottamusta.
ap
Miten voi olla neitsyt, jos saa tinder matcheja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletan ettet ole ikinä käyttänyt tinderiä. Ne matchit hyväksytään siinä kännykän näytöllä, eikä penetroitumalla toiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kiitos ihmettelystä tuntematon. Ehkä on kuitenkin niin, että huolimatta stereotypiasta ja ennakkoluuloista me kokemattomat emme kuitenkaan ole mitään Notre Damen kellonsoittajaan verrattavia ilmestyksiä. En väitä olevani mikään mallikomistus tai Bull Mentulan tyylinen pikkuhousunkostuttajalihaskimppu, mutta kyllä tällainen normaali heppukin välillä saa osakseen Tinder-huomiota.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletan ettet ole ikinä käyttänyt tinderiä. Ne matchit hyväksytään siinä kännykän näytöllä, eikä penetroitumalla toiseen ihmiseen.
Mut jos saa koko ajan matcheja eikö siitä olis aika helppo edetä myös seksiin? Ei ehkä heti, mutta kai lopulta normaali tyyppi pääsee joskus panemaan. Jos siis edes yrittää.
Ap kuulostaa fiksulta. Minusta ihan turhaan tämä seksikeskeisyys aiheuttaa paineita ihmisille. Meitä on paljon, joille läheisyys ym. tulee ensin mutta se ei ole kovin muodikasta, joten siitä ei ole puhettakaan missään. Voin sanoa kokemuksesta että ne, joille seksiin liittyvät asiat eivät ole ongelma, löytyvät usein jostain muualta kuin Tinderistä tai täältä. Sen sijaan ne, jotka fokusoituvat seksiin paljon, myös herkästi vetävät kupin nurin jos jokin siihen liittyvä asia ei toimikaan tai ole toiveiden mukainen - kuten että toinen on neitsyt. Mutta se on ihan oikeasti oma ihmistyyppinsä, vaikka välillä näyttäisi siltä että kaikki ajattelee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjeen? Vuonna 2018?
Se oli huumoria. Sitä samaa huumoria, jota käytän kun tilanne muuttuu liian läheiseksi ja kuumottavaksi. Joitakin naisia tämä ei haittaa, jotkut jopa naurahtavat, mutta jotkut myös muistavat jättäneensä hellan päälle ja koiransa karanneen, ja poistuvat tällä verukkeella melko nopeaan tilanteesta. En siis suosittele flirttailun tilalle huonoa huumoria ja yritän myös itse oppia siitä pois.
ap
Mun avomies oli neitsyt kun tavattiin. Oltiin tunnettu noin pari viikkoa ja tavattukin muutaman kerran, kun whatsappissa tuli puhe seksistä ja hän kertoi olevansa liki täysin kokematon.
Mentiin sitten hänen tahtiin ja odoteltiinkohan muutama kuukausi ennen sänkyhommia. Arvostin että kertoi jo aika alkuaikoina, ei tarvinut miettiä johtuiko "etenemättömyys" minusta. Ja tietysti oli ihanaa tietoisesti rakastella ensi kertaa neitsyen kanssa, otin enemmän ehkä huomioon kuin yleensä ja muutenkin edettiin normaalia hitaammin <3
age is just a number kirjoitti:
Mun avomies oli neitsyt kun tavattiin. Oltiin tunnettu noin pari viikkoa ja tavattukin muutaman kerran, kun whatsappissa tuli puhe seksistä ja hän kertoi olevansa liki täysin kokematon.
Mentiin sitten hänen tahtiin ja odoteltiinkohan muutama kuukausi ennen sänkyhommia. Arvostin että kertoi jo aika alkuaikoina, ei tarvinut miettiä johtuiko "etenemättömyys" minusta. Ja tietysti oli ihanaa tietoisesti rakastella ensi kertaa neitsyen kanssa, otin enemmän ehkä huomioon kuin yleensä ja muutenkin edettiin normaalia hitaammin <3
Mikä on liki täysin kokematon? Ja minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Liki täysin kokematon = oli ainoastaan suudellut
20 oli tuolloin.
En ole lukenut ketjua joten en tiedä ap:n strategiaa, mutta kun täällä on ollut aiemmin puhe vastaavasta ongelmasta, miesten ratkaisu on ollut lähteä etsimään itselleen yhtä kokematonta neitsyttä, mikä voi tietty toimia, mutta epäilen että parempi olisi päinvastainen eli reilusti vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa fiksulta. Minusta ihan turhaan tämä seksikeskeisyys aiheuttaa paineita ihmisille. Meitä on paljon, joille läheisyys ym. tulee ensin mutta se ei ole kovin muodikasta, joten siitä ei ole puhettakaan missään. Voin sanoa kokemuksesta että ne, joille seksiin liittyvät asiat eivät ole ongelma, löytyvät usein jostain muualta kuin Tinderistä tai täältä. Sen sijaan ne, jotka fokusoituvat seksiin paljon, myös herkästi vetävät kupin nurin jos jokin siihen liittyvä asia ei toimikaan tai ole toiveiden mukainen - kuten että toinen on neitsyt. Mutta se on ihan oikeasti oma ihmistyyppinsä, vaikka välillä näyttäisi siltä että kaikki ajattelee samoin.
Kiitos, mutta en mä kovin fiksu voi olla, kun en ole onnistunut jutussa, joka lähes kaikille muille on itsestäänselvyys. Pidin tuosta huomiosta, että läheisyyden asettaminen ykkössijalle ei ole enää muodikasta. Mä käytän 30 vuotta vanhoja pipojakin, joten muodikkuus ei todellakaan elämässäni prioriteetti numero yksi. Ehkä siksi Tinder ja vastaavat tuntuvat jotenkin liian nopeatempoisilta ja raadollisilta tavoilta tavata ihmisiä. Jos olisi joku parempi ja toimivampi tapa käyttäisin sitä, mutta tuonne näyttää suurin osa ihmisistä keskittyneen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Liki täysin kokematon = oli ainoastaan suudellut
20 oli tuolloin.
Eli aivan eri juttu. Hyvä silti sulle.
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi siitä pitäis kertoa?
Vaikkapa että kokeneempi osapuoli osaisi ottaa tilanteen hellästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu oletko teini vai aikuinen.
Teini vaikka heti, aikuinen ei ikinä.
Olen niin vanha, että eräs treffikaverini kuulleessaan tilanteeni sanoi suoraan mua friikiksi.
Päättele siitä.
ap
Et ole ikinä liian vanha Helsingin mummotunneliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun olette jo halailu- ja suuteluasteella, mutta nainen alkaa ihmetellä, kun hommat ei etene.
Niin. Tässä vaiheessa ne ovat aina tajunneet.
ap
Ehkä sit kaikki muutkaan palaset eivät ole näissä kuvioissa ihan kohdallaan, jos se tässä tyssää? Tai siis en voisi kuvitella, että homma karahtaa tähän, jos on aitoa kiinnostusta. Haastehan se tietysti on, mutta ei mahdoton ylittää, jos toinen on kiinnostava.
No, ei tietenkään ole kohdallaan. Miten edes voisivat olla?
En osaa viedä intiimiyttä luontevasti eteenpäin, enkä osaa olla itsevarma asioissa, joita en ole koskaan tehnyt. Samalla häpeän kokemattomuuttani ja en kykene olemaan oma itseni.
ap
Eli voi olla, että hermoilet niin paljon, ettet osaa ottaa huomioon, mikä naisesta olisi mukavaa ja lukea hänen reaktioitaan. Eli pieleen menee siinä, kun naisesta ei sit ehkä huomioi häntä, kun koko ajatuksesi menee siihen, että mietit omaa oloasi. Ja nainen voi sit tulkita sitä tilannetta eri tavalla, ei ajattele, että et ehkä osaa tai olet epävarma vaan että olet ehkä joku, johon ei saa ihan yhteyttä ja läsnäolon tunnetta.
Olet varmasti osin oikeassa. Tässä vaiheessa on kuitenkin kyseessä kaksi toisilleen melko tuntematonta ihmistä ja mä en huonoista kokemuksista johtuen kykene luottamaan toiseen noin pian. Vielä kun taustalla kytee tunne omasta riittämättömyydestä on katastrofi valmis. Mä haluaisin nauttia noista jutuista, olla avoin ja antaa tunteen viedä. Mutta en voi, koska pelottaa reaktio, kun en sitten osaa ja toinen pettyy.
ap
Jokainen aikuinen on itse vastuussa omista reaktioistaan. Seksiä voi yrittää uudestaan vaikkapa ensin tovin toista ihmistä suudeltua ja hyväiltyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin mietin, miksi kokemattomuudesta pitäisi kertoa. Jos haluat tilanteen etenevän seksiin, anna mennä. Kerro vaikka jälkikäteen?
Naiset kyllä huomaa miehestä sen kokemattomuuden, ja tuo kokemattomuus on suurimpia turnoffeja mitä olla ja voi. Jos et ole tuohon ikään mennessä kellekään muulle ole kelvannut, niin jotain täytyy olla pahasti vialla.
Minun kiihkein rakastajani oli kokematon kesätyöpoika, jolta vein vahingossa poikuuden. Itse asiassa varmaan kaikista kiihkein rakastaja ikinä. Kokeneemmat ovat jo laiskoja ja kyllästyneitä pitämään naista hyvänä.
Kyllä mä uskon. Viestisi myös lohdutti. En ole missään vaiheessa pitänyt mahdottomana löytää naista, joka kykenisi suhtautumaan tilanteeseeni avoimesti, empaattisesti ja kärsivällisesti. Olet yksi todiste tästä. Samalla tiedostan, että jokainen ikävuosi pienentää tätä joukkoa ja on täysin mahdollista etten koskaan löydä ketään.
ap