Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ohutta lättä tukkaa saada mitenkään paksummaksi?

Vierailija
10.05.2018 |

Vai pitääkö hyväksyä tämä tilanne. En halua hiuslisäkkeitä tai joka päivä käyttää muotoilutuotteira tai tupeerausta. Edes himpun paksumpi tukka olisi ihana :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rullat myötäotteella. 

Eipä kestä.

Vierailija
2/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetäänpä siitä, että onhan sulla oikeanlaiset shampoo ja hoitoaine käytössä? Silikoniton, eikä liian hoitava shampoo käyttöön. Hoitsikkaa vain latvoihin. Hiusten kuivaus föönillä pää alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut näitä ravintolisiä, mitkä on tarkoitettu hiusten kasvua ja kuntoa edistämään?

Vierailija
4/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella olet hyvin ohuthiuksinen, unohda ainakin pitkät hiukset. Eivät yleensä näytä hyviltä eivätkä "jaksa" nousta sitäkään vertaa päänahasta irti.

Vierailija
5/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini, ehkä. Vahvat kiiltävät karvat joka puolelle kyllä sitten.

Vierailija
6/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai meinaat, että säärikarvat sun muut alkaa sitten myös rehottaa? Ei ne kuule ala. Eikä nuo ravintolisät ihmeitä tee, toimivat lähinnä silloin jos hiusten huono kunto/kasvu johtuu osaltaan kyseisten aineiden puutoksesta.

Vierailija
7/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, kyllä vain vaikuttaa karvaan siinä kuin hiukseenkin. Voit pikkuisen googletella asiaa. Hiustuppi, karvatuppi, keratiini... Tai kysyä vaikka koiran- tai hevostenomistajilta, kasvaako vain päässä olevat karvat kiiltäviksi. Tämä tunnettu asia. *eyeroll*

Vierailija
8/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niitä merkittävästi paksummaksi saa kuin laittamalla hiuksia, ellei sitten syy hiusten ohuuteen ole esim. jokin vakava ravinnepuutos (harvinainen länsimaissa, paitsi anorektikoilla, syömättömillä vanhuksilla tai erittäin rajusti pidempään laihduttaneilla).

Itse en kyllä ymmärrä mikä vika niissä muotoilutuotteissa ja hiusten laittamisessa on. Nopea tapa saada tukka paksumman näköiseksi. Itselläni on laittamatta todella masentava "hiirenhäntä", mutta laittamallla siitä saa oikein hyvän näköinen. Mutta ei minun piikkisuorassa ja liukkaassa hiustenlaadussa kyllä mikään laittaminen ilman aineita pysy, ei kiharat, tupeeraukset eikä mikään.

Vierailija
9/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanentti toisiks isoimmilla rullilla. Pesu oliiviöljystä tehdyllä vihreänruskealla marseillesaippualla. Ei hoitoainetta. Luonnonhenna 1-2 kuukauden välein. Ilmakiharrin. Lyhyehkö tukka.

Vierailija
10/32 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt neem-öljyä jota esim. intialaiset naiset käyttävät hiushoitona. Aine haisee todella pahalta  joten jos mies on kovin herkkää tyyppiä niin voi tulla sanomista, mutta öljy on ainakin minulla auttanut. Minulla oli ennen kummallakin ohimon puoliskolla kaljut kohdat jotka tulivat kuopuksen syntymän jälkeen ja ne ovat nyt kasvaneet täyteen hiuksia. Muutenkin hiukset ovat paksuuntuneet. Olen käyttänyt neem-öljyä kerran viikossa puolen vuoden ajan:) Nopeuttaa myös hiustenkasvua. En tosiaan tiedä saako sitä Suomesta...Täältä jenkeistä onneksi saa:) Toinen jota olen kuullut kehuttavan on Castor-öljy mutta sitä en ole kokeillut.

https://en.wikipedia.org/wiki/Neem_oil

Vierailija
11/32 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin samassa jamassa joskus 4 vuotta sitte.

Tupeerasin ja oli pidennyksiä, koska hiukset oli niin anhittomat.

Aloitin biotiini kuurin ja ostin erikois shampoota ja hoitoainetta ja aloin käyttämään niitä säännöllisesti.

Lisäksi lopetin hiusten harjaamisen heti suihkun jälkeen, koska märkä hius katkeaa helpommin.

Eli harjaan siis hiukset kun ne ovat kuivat.

Pyyhkeellä en hankaa hiuksia vaan painelen ne kuiviksi ja annan sen jälkeen luonnollisesti kuivua. (Kaikki turha lämpökäsittely pois).

https://harmonylife.fi/hairjazz-shampoo-ja-hoitoaine-voi-lis-t-hiustesi…

^tuossa linkki shampooseen ja hoitoaineeseen jota käytän, ei mitään negatiivista sanottavaa, pelkkää positiivista. (Ainut miinus, että laitoin itselleni tiukan rajan hiusten värjäys väleihin (3kk), joten juurikasvuni on todella pitkä ennenkuin värjään sen uudestaan.

Vierailija
12/32 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt neem-öljyä jota esim. intialaiset naiset käyttävät hiushoitona. Aine haisee todella pahalta  joten jos mies on kovin herkkää tyyppiä niin voi tulla sanomista, mutta öljy on ainakin minulla auttanut. Minulla oli ennen kummallakin ohimon puoliskolla kaljut kohdat jotka tulivat kuopuksen syntymän jälkeen ja ne ovat nyt kasvaneet täyteen hiuksia. Muutenkin hiukset ovat paksuuntuneet. Olen käyttänyt neem-öljyä kerran viikossa puolen vuoden ajan:) Nopeuttaa myös hiustenkasvua. En tosiaan tiedä saako sitä Suomesta...Täältä jenkeistä onneksi saa:) Toinen jota olen kuullut kehuttavan on Castor-öljy mutta sitä en ole kokeillut.

https://en.wikipedia.org/wiki/Neem_oil

Mies??

Vierailija
13/32 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ohuille hiuksillesi saippuapala-shampoota. Esim. Flowin erilaisista saippuapala-shampoista löydät varmasti omille hiuksillesi ja päänahallesi sopivan shampoon.

Takaan ja vannon, että hiuksesi tuuheutuvat, ja lättänyys katoaa hiuksistasi ja päänahkakin kiittää, sillä ainakin minun kokemukseni ovat olleet hyvät saippuapalan vaikutuksista.

Vierailija
14/32 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai meinaat, että säärikarvat sun muut alkaa sitten myös rehottaa? Ei ne kuule ala. Eikä nuo ravintolisät ihmeitä tee, toimivat lähinnä silloin jos hiusten huono kunto/kasvu johtuu osaltaan kyseisten aineiden puutoksesta.

Voipi korjata myös ruokavaliolla. Jos syötte roskaruokaa se näkyy myös hiuksissa.

Vierailija
15/32 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin oisin huomannut että kun söin bitotiiniä pitkään nii kasvo kyllä säärikarvatki hiton nopsaa :D

Vierailija
16/32 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi korjata myös ruokavaliolla. Jos syötte roskaruokaa se näkyy myös hiuksissa.

Ja realismi sen suhteen, että jokunen vuosi kasvatusta, niin sitten vasta huonot hävinneet.

Vierailija
17/32 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli biotiinista todella huono olo, oli sitä strongia. Mikä lie sinä? Allergia? Kilppariarvotkin voi olla matalat, mutta eihän niitä lääkitä.

Paha tulehdus? stressio vie hiukset. ei nuo shamppoot,aineet ja vaihtoehtolääkkeet mitään auta. On vain yksi lääke, minoksiidi joka vaatii reseptin.

Vierailija
18/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klllageenia ja hiukset kiittää. Samoin luomu shampoo ja hoitoaine.

Vierailija
19/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kaikki "volumeshampoot" mäkeen ja vaihda palashampooseen, esim Flow ja Nurme ovat hyvin saatavilla olevia merkkejä. Älä pidä liian pitkää mallia, se saa näyttämään hiukset vielä ohuemmalta kuin ovat. Venytä pesurytmiä niin että peset 2-3pv välein, päänahalla menee aikansa tottua mutta kun pääset tuohon, tukka ei rasvoitu niin nopeasti ja se voi paremmin.

Vierailija
20/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupee