Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ohutta lättä tukkaa saada mitenkään paksummaksi?

Vierailija
10.05.2018 |

Vai pitääkö hyväksyä tämä tilanne. En halua hiuslisäkkeitä tai joka päivä käyttää muotoilutuotteira tai tupeerausta. Edes himpun paksumpi tukka olisi ihana :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osta oikeanlaiset hoitoaineet ja shampoot

2. Säännöllinen ja monipuolinen liikunta

3. Terveellinen, monipuolinen ruoka ja säännölliset ruoka-ajat

4. Jotkut vitamiinit voivat myös auttaa

5. Hieron. Pari kolme kertaa päivässä sormenpäillä päänahkaa

6. Älä harjaa kovakouraisesti, vaan aloita latvoista ja kannattaa käyttää selvittämiseen suihkutettavaa ainetta siihen tarkoitukseen jos ovat yli olkapään mittaiset, tämäkin voi vaikuttaa

7. Älä harjaa usein, ellei ole tarvetta

Kokeile vaikka n. 1-2kk näitä kaikkia, ja totea että auttaako mikään. Kannattaa jonkun joka tietää asiasta enemmän niin jutella. Siitä ei kun kokeilemaan.

Vierailija
22/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolasuihke tai kiharruspuikko jolla saa nopeesti kestävää?? Mulla paljon hiuksia ja pitkät, mutta ohentuneet. Noi toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ohuille hiuksillesi saippuapala-shampoota. Esim. Flowin erilaisista saippuapala-shampoista löydät varmasti omille hiuksillesi ja päänahallesi sopivan shampoon.

Takaan ja vannon, että hiuksesi tuuheutuvat, ja lättänyys katoaa hiuksistasi ja päänahkakin kiittää, sillä ainakin minun kokemukseni ovat olleet hyvät saippuapalan vaikutuksista.

Haluaisin uskoa, mutta nykyään parhailla shampoilla ja hoitoaineillakin tukka jää ihan hirveän takkuseks ja katkeilee siten harjatessa.  Meinaatko että joku palasaippua auttais? Mulla paljon hiuksia, mutta ovat nykyisin niin ohuita keskenään...

Vierailija
24/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa hiukset sellaisella diffuser-kuivaimella. Tulee ihan uskomattoman ilmavat ja tuuheannäköiset hiukset jopa minun ohueen lättätukkaan, ja ilmavuus pysyy jopa pari päivää mitä ei todellakaan voi sanoa muilla keinoilla!

Paras kombo on muotovaahtoa juuriin, sit diffuserilla kuivaat osio osiolta pää alaspäin.

Vierailija
25/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt neem-öljyä jota esim. intialaiset naiset käyttävät hiushoitona. Aine haisee todella pahalta  joten jos mies on kovin herkkää tyyppiä niin voi tulla sanomista, mutta öljy on ainakin minulla auttanut. Minulla oli ennen kummallakin ohimon puoliskolla kaljut kohdat jotka tulivat kuopuksen syntymän jälkeen ja ne ovat nyt kasvaneet täyteen hiuksia. Muutenkin hiukset ovat paksuuntuneet. Olen käyttänyt neem-öljyä kerran viikossa puolen vuoden ajan:) Nopeuttaa myös hiustenkasvua. En tosiaan tiedä saako sitä Suomesta...Täältä jenkeistä onneksi saa:) Toinen jota olen kuullut kehuttavan on Castor-öljy mutta sitä en ole kokeillut.

https://en.wikipedia.org/wiki/Neem_oil

No voihan sun jenkki nyt sentään.

Olet unohtanut jo äidinkielesikin, tai sitten olet oikeasti tyhmä. Kerrot meille castor öljystä, et ehkä edes itse tiedä mitä se on.Miksi suosittelet tuotetta, josta et itse tiedä mitään? Sille castor-öljylle löytyy kyllä ihan suomenkielinenkin nimi, se on risiiniöljy.

Toki tuokin tuote kuulostaa hienommalta, jos sille annetaan vierasperäinen nimi.

Not.

Vierailija
26/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afro

Vierailija
27/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auta pää alaspäin kuivaus, menee 2min niin on lättänä taas.

Kihartaminen on osoittautunut minulla parhaaksi tavaksi luoda illuusio paksummasta tukasta. Kunnon aineet toki mukaan, eli hiuspuuteria, suolasuihkeita yms kannattaa kokeilla.

Ehkä permis voisi auttaa, jos ei halua koko ajan laittaa? Sen pois kasvaminen tosin voi olla ruman näköistä.

Vierailija
28/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ohjeet minullakin mitä muutkin sanoneet, silikonihoitoaineet pois jos sellainen on käytössä, tilalle vaikka joku XZ hoitoaine, ja vaihda mahdollinen pulloshampoo shampoopalaan (ei Lush). Voit kokeilla myös kasvivärejä, vaikka jotain joka on hyvin lähellä omaa hiusväriäsi, jos vähän lämpimämpi vivahde ei haittaa. Kasvivärit tuuheuttavat tukkaa huomattavasti.

Juuri jouduin lääkeshampookuurille, joka teki shampoopalalla tuuheutuneesta tukastani taas päätä myöten valuvan luirun. :( Lasken päiviä, että pääsen käyttämään "omia" tuotteitani.

Vierailija
29/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetäänpä siitä, että onhan sulla oikeanlaiset shampoo ja hoitoaine käytössä? Silikoniton, eikä liian hoitava shampoo käyttöön. Hoitsikkaa vain latvoihin. Hiusten kuivaus föönillä pää alaspäin.

Ei missään nimessä pää alaspäin. Lopputulos on karvainen ja huonokuntoisen näköiset hiukset.

Vierailija
30/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko hiuksesi yhtään kihartuvat tai edes laineilla? Silloin voit kokeilla sopiiko ns. curly girl method. Netistä löytyy paljon ohjeita, osa niistä on jo täälläkin mainittu (esim. silikoni hoitoaineessa silottaa ja "latistaa" ohutta tukkaa).

Vierailija
31/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslaatua ei saa muutettua (hiusten määrän lisääminen tai yksittäisen hiuksen kasvattaminen massaltaan paksummaksi), mutta hiukset voi saada tuntumaan tuuheammilta ja paksummilta oikeilla tuotteilla. Tässä on kyse tuotteiden ns pesevyydestä, pesevämpi eli enemmän sulfaatteja sisältävä tuote saa hiukset tuntumaan ilmavammilta, ja hoitavampi eli enemmän kalvonmuodostajia sisältävä tuote saa hiukset lässähtämään päätä myöden.

Biotiini tai jokin shampoo ei lisää olemassaolevien hiusnystyjen määrää (yksittäisten hiusten määrä) eikä paksunna hiusnystystä kasvavaa hiusta, mutta biotiini ym vitamiinit voivat nopeuttaa hiusten kasvua silloin, jos kasvun hidastuminen aiheutuu vitamiinin puutoksesta johtuvasta lepovaiheesta hiuksen kasvusta.

Parturi-kampaaja, näytön arvioija

Vierailija
32/32 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulle tuli biotiinista todella huono olo, oli sitä strongia. Mikä lie sinä? Allergia? Kilppariarvotkin voi olla matalat, mutta eihän niitä lääkitä.

Paha tulehdus? stressio vie hiukset. ei nuo shamppoot,aineet ja vaihtoehtolääkkeet mitään auta. On vain yksi lääke, minoksiidi joka vaatii reseptin.

Jos lääkitään, jos kilppariarvot ovat matalat. Lääkäriin ja verikokeisiin ja sitten lääkitys, jos tarpeen.Minoksiidi on lähinnä androgeeniseen kaljuuntumiseen tarkoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan