Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miestenkin kannattaisi panostaa vähän siihen ulkonäköön

Vierailija
10.05.2018 |

Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että miehetkin voisivat katsoo ulkonäköään sekä terveyttään vähän. Kaljakorivatsan saa vieläpä ihan itsekurilla pois, ei ole mikään synnynnäinen ominaisuus. Ja hampaat, ihan oikeasti. Peskää niitä hampaita 2 krt päivässä.

Vierailija
102/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-melkein-setä-mies- kirjoitti:

Minulla on epämääräinen lyhyehkö parta, lievästi ylipainoa ja tukka joka lähtee päästä. Hiuksia on vielä, mutta selvästi vähemmän kuin muutama vuosi sitten. Olen siis pikku hiljaa kaljuuntuva, keski-ikäinen  suomalainen äijä, jonka pitäisi tämän foorumin pahansisuisten naisten mielestä suunnilleen sulkea itsensä johonkin kellariin.

No, useamman kerran on tapahtunut niin, että olen ollut arkisissa vaatteissa, epäsiistillä tukallani  liikeellä ja naiset ovat kiinnostuneita. Mitä vanhemmaksi ja väsähtäneemmäksi olen tullut, sitä enemmän olisi saumaa.

Homma on ollut sillä tasolla vuosia, että esim. julkisessa liikennevälineessä kaksi minua ainakin 10 vuotta nuorempaa naista alkaa tuijottaa ja sitten toinen tokaisee toiselle "no, onhan se varsin fine". Täysin tuntemattomia ihmisiä.

Kapakassa kiimainen keski-ikäinen nainen luulee etten kuule ja kommentoi naistuttavalleen minusta, että "siinä on seksikäs äijä". Tämän jälkeen tämä toinen 40+ rouva huvittavalla tavalla "salaa" yrittää tirkistellä minua, että mikä äijä kysymyksessä.

Yhdessä yhteydessä nuori, kaunis, runsasmuotoinen nainen avoimesti flirttailee, me törmäämme uudelleen usemman kerran ja joka kerta sama homma. Minä voisin biologisesti olla hänen isänsä.

Raitiovaunussa itseni ikäinen nainen tulee seisomaan aivan viereen ja alkaa varovasti vilkuilemaan , vaikka ympärillä on  kaikkialla tyhjää tilaa.

Kaukainen tuttava, 30+ vee miehen puutteessa oleva sinkkunainen kirjaimellisesti suunnilleen jahtaa allekirjoittanut ruokakaupassa ja yrittää päästä juttusille.

Ainoa perinteinen miehinen vetovoima tekijä mikä minussa nyt ehkä on, on että olen pari senttiä keskimääräistä suomalaista miestä pidempi, eli selkä oikein suorana joku 188.

Niin miehet kuin naisetkin haluaa hakeutua ihmisten seuraan, joista he uskovat, että tällä (jonka seuraan hakeudutaan) on homma hallussa. Tilanteeseen sopiva pukeutuminen, rauhallisen itsevarma käytös, muiden ihmisten kohtelias ja asiallinen huomioon ottaminen.. näillä erotut jo (sosiaalisesti estyneestä) massasta tilanteessa kuin tilanteessa. Ja miehillä tietty "rumankomeus" (johon toki keskimittaa pidempi pituuskin voi liittyä) voi tarkoittaa myös sitä, että mies on jo elämää nähnyt ja näin ollen hänellä on homma hallussa.. ja ehkä talouskin sillä tolalla, että ei olla äidin viikkorahoilla..ja ehkä mies jo tässä iässä tietää mitä tahtoo.

Eli kaikki me toivoisimme, että JOKU MUU huolehtii, että asiat ovat turvallisesti ja järjestyksessä. Siis joku "isä". Jos mies vaikuttaa turvalliselta vakaalta mieheltä, on paljon jo voitettu. Ja jos vielä on ehjät hampaatkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla