Kyllä miestenkin kannattaisi panostaa vähän siihen ulkonäköön
Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.
Kommentit (102)
Ei se suurimmalla osaa miehiä toimi koska mm. deittaussivujenkin tilastoissa näkyi kuinka naiset yleensä mittaavat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi. Tietyt standardit aina on kaikelle sosiaaliselle kanssakäymiselle. Näytä puhtaalta äläkä haise pahalle, minimivaatimukset sille kun astuu ulos omasta kämpästään. Etenkin tuoksu on äärimmäisen tärkeä, maailman seksikkäinkin nainen on luotaantyöntävä kaikille muille kuin pervoille, jos hän haisee lannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.
Eipä taida se ulkoinen olemus hirveästi kertoa ihmisen sisimmästä.
Kertoohan. Esim. homsuisesta olemuksesta tulee sellainen mielikuva, että tyyppi on leväperäinen ja laiska. Totta kai hän voi olla kaikinpuolin ihana tyyppi, mutta kun romanttisiin suhteisiin vaaditaan vähän muutakin. Esim sitä kuuluisaa vetovoimaa. Naisillekin koko ajan taotaan pienestä pitäen päähän miten tärkeä osuus ulkonäöllä on siihen, että pojat/miehet pitävät viehättävänä ja seksuaalisesti haluttavana. Jostain syystä miesten ulkonäön tärkeyttä vähätellään (en todellakaan ymmärrä miksi!) ja lopulta heille tulee yllätyksenä, että "mitä ihmettä, enks mää kelpaakaan tällaisena kuin olen??".
Sinun itsesi luomat mielikuvasi ja sterotypiasi ei välttämättä kerro yhtään mitään siitä, mitä toinen on omassa todellisessa elämässään.
Minä olen minä ja sinä et sitä ulkoisesta habituksestani voi päätellä, mitä minä ihmisenä ole.
Tämä nyt vaan on ihan fakta.
Eli väität että ulkonäöllä ja habituksella ei ole väliä? Sinulle siis kelpaa homssuinen epäviehättävä kumppani kunhan on sisältä kultaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homojen maailmassa vasta kovat kriteerit onkin. Ulkonäkö on kaikki kaikessa. Parasta ennen päivämäärä on siinä 35v ellei jo sitä aiemminkin.
Bi-miehenä kokemukseni eivät vastaa tätä yleistä käsitystä.
Naiset ovat huomattavasti vaativampia. En ole mitään kirjaa pitänyt, mutta treffeillä käynnissä suhde on varmaan 10 treffit miesten kanssa, 1 treffit naisen kanssa. Vaikka olen hiukan enemmän kiinnostunut kuitenkin naisista ja panostanut siihen enemmän. Deittiapissa miehiltä tulee jatkuvasti viestejä, naisilta ei juuri lainkaan.
Toisena bi-kundina täytyy kompata... Olen myös enemmän kiinnostunut naisista, enkä ole enää mikään nuori, mutta "miesten skenessä" olisi kyllä versalle tarjolla koko ajan... Varsinkin jos en jää jumittamaan pelkästään nuorempiin kundeihin.
Näille kahdelle bi-herralle vinkiksi, että kannattaa varmaan jättää nirsot heteronaiset rauhaan ja keskittyä sinne puolelle missä flaksi käy paremmin. Ku harvempaa heteronaista innostaa bi-miehet muutenkaan.
t: nirso heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Näille kahdelle bi-herralle vinkiksi, että kannattaa varmaan jättää nirsot heteronaiset rauhaan ja keskittyä sinne puolelle missä flaksi käy paremmin. Ku harvempaa heteronaista innostaa bi-miehet muutenkaan.
Niin, enkä minä biseksuaalina halua olla tekemisessä naisen kanssa joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen. Se että sinun oma hauras itsetuntosi / persoonasi ei kestä bi-miestä kumppanina, no eihän sille mitään voi.
Mutta kyllä se rehellisesti sanottuna aika säälittävää on, varsinkin vuoden 2018 Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, enkä minä biseksuaalina halua olla tekemisessä naisen kanssa joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen. Se että sinun oma hauras itsetuntosi / persoonasi ei kestä bi-miestä kumppanina, no eihän sille mitään voi.
Mutta kyllä se rehellisesti sanottuna aika säälittävää on, varsinkin vuoden 2018 Suomessa.
Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole, että heteronaiseen vetoaa heteromies. Ei tässä ole mistään itsetunnosta kiinni. Onneksi kaikilla on oikeus kriteereihinsä.
Homman ydin on siinä, että naisilla ja miehillä on erilaiset aivot.
Siksi naiset viehättyvät suoraan ulkoisesti äärimmäisen harvoista miehistä. Sen miehen pitää olla jotain 1% populaatiosta, että naisen "viisari" (tai mikä nyt olisi naisten kohdalla parempi ilmaisu) värähtää pelkästään silmäyksestä.
Mies taas kun näkee naistyyppisen lantion, niin näkyy aivokuvissakin, että lähtee kierroksille (viittaan tutkimukseen, jossa havaittiin naisen figuurin näkemisen vaikuttavan miesten aivoissa eräiden huumeiden tavoin).
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt otit karvanaamat puheeksi niin miten sitten arabimiehet joilla paksu musta parransänki alkaa heti silmien alapuolelta niin miten he näyttävät kelpaavan mainiosti suomineidoille?
Vierailija kirjoitti:
Siksi naiset viehättyvät suoraan ulkoisesti äärimmäisen harvoista miehistä. Sen miehen pitää olla jotain 1% populaatiosta, että naisen "viisari" (tai mikä nyt olisi naisten kohdalla parempi ilmaisu) värähtää pelkästään silmäyksestä.
Mies taas kun näkee naistyyppisen lantion, niin näkyy aivokuvissakin, että lähtee kierroksille (viittaan tutkimukseen, jossa havaittiin naisen figuurin näkemisen vaikuttavan miesten aivoissa eräiden huumeiden tavoin).
Se on aivan totta, että harva mies on geneettisesti mitenkään erityisen kiinnostava naisten silmissä. Sen takia sen kiinnostavuuden eteen olisi tehtävä vähän töitä. Vähintä mitä mies vois tehdä on pitää hygieniastaan huolta, karvoituksensa siistinä ja pukeutumisen edustavana. Myös oman tyylin kehittäminen voisi auttaa naisrintamalla, aikamoisessa suosiossa kaikenmaailman hipsterimiehetkin. Jotenkin ois hyvä yrittää erottua massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt otit karvanaamat puheeksi niin miten sitten arabimiehet joilla paksu musta parransänki alkaa heti silmien alapuolelta niin miten he näyttävät kelpaavan mainiosti suomineidoille?
Joillekin suomineidoille kelpaa, useimmille ei. Ja tämän tietäisit jos yhtään tarkemmin katselisit ympärillesi. "Näin kerran suomalaisen naisen jolla oli arabimies, tämä tarkoittaa sitä että KAIKKI suominaiset ovat arabimiesten perään!!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin suomineidoille kelpaa, useimmille ei. Ja tämän tietäisit jos yhtään tarkemmin katselisit ympärillesi. "Näin kerran suomalaisen naisen jolla oli arabimies, tämä tarkoittaa sitä että KAIKKI suominaiset ovat arabimiesten perään!!!!!"
Ei tarvise edes nähdä sellaista paria koska ne tulee tänne ja vie kaikki MEIDÄN naiset!
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Olen panostanut aika paljon. Pukeutumiseni on kyllä joiltakin osin epätavallista eikä herätä vaikutelmaa korkeasta statuksesta, mutta sehän on tavallaan johdonmukaista, koska statukseni ei ole hirveän korkea ainakaan työelämässä.
Ei mäkkärityöntekijän tarvii panostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida se ulkoinen olemus hirveästi kertoa ihmisen sisimmästä.
Kertoohan. Esim. homsuisesta olemuksesta tulee sellainen mielikuva, että tyyppi on leväperäinen ja laiska. Totta kai hän voi olla kaikinpuolin ihana tyyppi, mutta kun romanttisiin suhteisiin vaaditaan vähän muutakin. Esim sitä kuuluisaa vetovoimaa. Naisillekin koko ajan taotaan pienestä pitäen päähän miten tärkeä osuus ulkonäöllä on siihen, että pojat/miehet pitävät viehättävänä ja seksuaalisesti haluttavana. Jostain syystä miesten ulkonäön tärkeyttä vähätellään (en todellakaan ymmärrä miksi!) ja lopulta heille tulee yllätyksenä, että "mitä ihmettä, enks mää kelpaakaan tällaisena kuin olen??".
Sinun itsesi luomat mielikuvasi ja sterotypiasi ei välttämättä kerro yhtään mitään siitä, mitä toinen on omassa todellisessa elämässään.
Minä olen minä ja sinä et sitä ulkoisesta habituksestani voi päätellä, mitä minä ihmisenä ole.
Tämä nyt vaan on ihan fakta.
Eli väität että ulkonäöllä ja habituksella ei ole väliä? Sinulle siis kelpaa homssuinen epäviehättävä kumppani kunhan on sisältä kultaa?
kultaa lompakossa kultaseni
-melkein-setä-mies- kirjoitti:
Minulla on epämääräinen lyhyehkö parta, lievästi ylipainoa ja tukka joka lähtee päästä. Hiuksia on vielä, mutta selvästi vähemmän kuin muutama vuosi sitten. Olen siis pikku hiljaa kaljuuntuva, keski-ikäinen suomalainen äijä, jonka pitäisi tämän foorumin pahansisuisten naisten mielestä suunnilleen sulkea itsensä johonkin kellariin.
No, useamman kerran on tapahtunut niin, että olen ollut arkisissa vaatteissa, epäsiistillä tukallani liikeellä ja naiset ovat kiinnostuneita. Mitä vanhemmaksi ja väsähtäneemmäksi olen tullut, sitä enemmän olisi saumaa.
Homma on ollut sillä tasolla vuosia, että esim. julkisessa liikennevälineessä kaksi minua ainakin 10 vuotta nuorempaa naista alkaa tuijottaa ja sitten toinen tokaisee toiselle "no, onhan se varsin fine". Täysin tuntemattomia ihmisiä.
Kapakassa kiimainen keski-ikäinen nainen luulee etten kuule ja kommentoi naistuttavalleen minusta, että "siinä on seksikäs äijä". Tämän jälkeen tämä toinen 40+ rouva huvittavalla tavalla "salaa" yrittää tirkistellä minua, että mikä äijä kysymyksessä.
Yhdessä yhteydessä nuori, kaunis, runsasmuotoinen nainen avoimesti flirttailee, me törmäämme uudelleen usemman kerran ja joka kerta sama homma. Minä voisin biologisesti olla hänen isänsä.
Raitiovaunussa itseni ikäinen nainen tulee seisomaan aivan viereen ja alkaa varovasti vilkuilemaan , vaikka ympärillä on kaikkialla tyhjää tilaa.
Kaukainen tuttava, 30+ vee miehen puutteessa oleva sinkkunainen kirjaimellisesti suunnilleen jahtaa allekirjoittanut ruokakaupassa ja yrittää päästä juttusille.
Ainoa perinteinen miehinen vetovoima tekijä mikä minussa nyt ehkä on, on että olen pari senttiä keskimääräistä suomalaista miestä pidempi, eli selkä oikein suorana joku 188.
Olet vajoamassa psykoosiin, kuulet omiasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaupungissa arabimiehet pukeutuvat vimpon päälle muodikkaasti. Käyvät parturissa joka perjantai ja pitävät huolen, ettei yksikään partakarva ole ikinä toista pidempi. Minua ei arabit kiinnosta, mutta ymmärrän kyllä, että jotain toista saattaa kiinnostaa. He pitävät huolta omasta ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homojen maailmassa vasta kovat kriteerit onkin. Ulkonäkö on kaikki kaikessa. Parasta ennen päivämäärä on siinä 35v ellei jo sitä aiemminkin.
Bi-miehenä kokemukseni eivät vastaa tätä yleistä käsitystä.
Naiset ovat huomattavasti vaativampia. En ole mitään kirjaa pitänyt, mutta treffeillä käynnissä suhde on varmaan 10 treffit miesten kanssa, 1 treffit naisen kanssa. Vaikka olen hiukan enemmän kiinnostunut kuitenkin naisista ja panostanut siihen enemmän. Deittiapissa miehiltä tulee jatkuvasti viestejä, naisilta ei juuri lainkaan.
Noinhan se on. En ole ollut miesten kanssa eikä ole tarkoitus aloittaa, mutta jos laittaisin vaikka vartalokuvan johonkin yleiseen seuranhakuchattiin, miehiltä tulisi heti monia yhteydenottoja, mutta naisilta ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan totta, että harva mies on geneettisesti mitenkään erityisen kiinnostava naisten silmissä. Sen takia sen kiinnostavuuden eteen olisi tehtävä vähän töitä. Vähintä mitä mies vois tehdä on pitää hygieniastaan huolta, karvoituksensa siistinä ja pukeutumisen edustavana. Myös oman tyylin kehittäminen voisi auttaa naisrintamalla, aikamoisessa suosiossa kaikenmaailman hipsterimiehetkin. Jotenkin ois hyvä yrittää erottua massasta.
Minun mielestä tuo ei pidä paikkaansa. Geeneihin kuuluu myös ääni, harrastukset, kiinnostuksen kohteet, tavat, persoonallisuus ja kaikki. Nainen ei voi nähdä myöskään esim.useita sairauksia vain katsomalla.
Suuri osa naisessa miestä kiinnostavista asioista taas liittyy puhtaasti ulkonäköön, joten naisen geneettisestä kiinnostavuudesta voi ehkä puhua tuolla tavalla.
Hyvä että tässä on kuitenkin erotettu toisistaan "viehättyminen" ja "kiihottuminen", koska monesti ne sekoitetaan toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaupungissa arabimiehet pukeutuvat vimpon päälle muodikkaasti. Käyvät parturissa joka perjantai ja pitävät huolen, ettei yksikään partakarva ole ikinä toista pidempi. Minua ei arabit kiinnosta, mutta ymmärrän kyllä, että jotain toista saattaa kiinnostaa. He pitävät huolta omasta ulkonäöstään.
Eli kuitenkin hieman kiinnostaa?
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kuitenkin hieman kiinnostaa?
M35
Ei kiinnosta. Olen oikein tyytyväinen mun suomalaiseen aviomieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehellä ei taida olla aikaa maleksia partureissa 24/7. Saati varaa siihen.
jostain kumman syystä..
Toisena bi-kundina täytyy kompata... Olen myös enemmän kiinnostunut naisista, enkä ole enää mikään nuori, mutta "miesten skenessä" olisi kyllä versalle tarjolla koko ajan... Varsinkin jos en jää jumittamaan pelkästään nuorempiin kundeihin.