Kyllä miestenkin kannattaisi panostaa vähän siihen ulkonäköön
Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Suomalaiset naiset pelkää komeita ja hyvinpukeutuvia. Tämän olen kuullut useammasta suusta.
Tavisnaiset karttavat komeita miehiä, koska tietävät että komeat miehet tähtäävät kauniisiin naisiin. Tavisnainen haluaa tavismiehen, mutta tavismiehet voisivat vähän panostaa enemmän esim. pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Suomalaiset naiset pelkää komeita ja hyvinpukeutuvia. Tämän olen kuullut useammasta suusta.
Tavisnaiset karttavat komeita miehiä, koska tietävät että komeat miehet tähtäävät kauniisiin naisiin. Tavisnainen haluaa tavismiehen, mutta tavismiehet voisivat vähän panostaa enemmän esim. pukeutumiseen.
Tavisnainen haluaa ihan samalla tavalla komean niinkuin kauniitkin.
T. Tavismies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.
Kun nyt otit karvanaamat puheeksi niin miten sitten arabimiehet joilla paksu musta parransänki alkaa heti silmien alapuolelta niin miten he näyttävät kelpaavan mainiosti suomineidoille?
Tässä kaupungissa arabimiehet pukeutuvat vimpon päälle muodikkaasti. Käyvät parturissa joka perjantai ja pitävät huolen, ettei yksikään partakarva ole ikinä toista pidempi. Minua ei arabit kiinnosta, mutta ymmärrän kyllä, että jotain toista saattaa kiinnostaa. He pitävät huolta omasta ulkonäöstään.
Eli kuitenkin hieman kiinnostaa?
M35
Ei kiinnosta. Olen oikein tyytyväinen mun suomalaiseen aviomieheen.
Aika tarkkaan olet kuitenkin perehtynyt heidän parturissa käynnin aikatauluihinkin.
Vähän niinkuin ei mullakaan kiinnosta Formulat mutta tiedän niistä silti kaiken ;)
M35
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Suuri osa naisessa miestä kiinnostavista asioista taas liittyy puhtaasti ulkonäköön, joten naisen geneettisestä kiinnostavuudesta voi ehkä puhua tuolla tavalla.
Hyvä että tässä on kuitenkin erotettu toisistaan "viehättyminen" ja "kiihottuminen", koska monesti ne sekoitetaan toisiinsa.
Itse en miehenä halua olla tekemisissä naisen kanssa jolle oikeasti on esim. ylitsepääsemätön kynnys, että minulla on jalassa kuluneet kengät. Tarkoitan tällä siis kaikkia tilanteita.
Edelleen EN ole koskaan tehnyt itse kenestäkään lopullista päätöstä pelkän ulkonäön perusteella, sukupuolesta ja tilanteesta riippumatta. Näin toimivat ihmiset ovat yksinkertaisesti vastenmielisen pinnallisia. Jos en kelpaa tälläisenään, niin sitten saa olla.
Tietenkin toisesta ihmisestä syntyy aina ensivaikutelma, mutta omallani kohdallani se kyllä myös siihen tilanteeseen sitten jää täysin toissijaisena.
Omaksi onneksi ainoa asia jossa olen jotenkin hyvä, IT-hommat, on lähes kokonaan sellainen ala ettei ihmisen ulkonäöllä / habituksella ole mitään merkitystä.
En varmasti kestäisi henk.koht. hetkeäkään esim. jotain esiintyvien taiteilijoiden touhua, varsinkin suuressa maailmassa, jossa ulkonäkö-natsismi on jotain täysin tolkutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt otit karvanaamat puheeksi niin miten sitten arabimiehet joilla paksu musta parransänki alkaa heti silmien alapuolelta niin miten he näyttävät kelpaavan mainiosti suomineidoille?
Tässä kaupungissa arabimiehet pukeutuvat vimpon päälle muodikkaasti. Käyvät parturissa joka perjantai ja pitävät huolen, ettei yksikään partakarva ole ikinä toista pidempi. Minua ei arabit kiinnosta, mutta ymmärrän kyllä, että jotain toista saattaa kiinnostaa. He pitävät huolta omasta ulkonäöstään.
M35
Aika tarkkaan olet kuitenkin perehtynyt heidän parturissa käynnin aikatauluihinkin.
Vähän niinkuin ei mullakaan kiinnosta Formulat mutta tiedän niistä silti kaiken ;)
M35
Mieheni käy iranilaisella parturilla. Maksaa 13e per kerta. Perjantaisin on aina niin pitkä jono, ettei mahdu edes ovesta sisään. Siitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
M35
Mieheni käy iranilaisella parturilla. Maksaa 13e per kerta. Perjantaisin on aina niin pitkä jono, ettei mahdu edes ovesta sisään. Siitä tiedän.
No siinä parturissa ei ainakaan veroja makseta tuolla taksalla.
M35
Itseään arvostava mies pitää huolta itsestään, ei vain naisten takia, vaan oman hyvän olon vuoksi.
Juuh, heti kun jostain löytyy esimerkki missä tavallisenmiehen panostus on kantanut hedelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tavismies
Ehkä fantasioissaan haluaa. Todellisuudessa luikkii pakoon kun komea mies tulee paikalle. Aika harvassa on ne naiset jotka uskaltavat katsoa silmiin ja avata suunsa. Valitettavasti näin. Tavismiehellä ei liene näitä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Itseään arvostava mies pitää huolta itsestään, ei vain naisten takia, vaan oman hyvän olon vuoksi.
Ei miehet ole mitään akkoja. Ei me mietitä mitään itsensä arvostamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tavismies
Ehkä fantasioissaan haluaa. Todellisuudessa luikkii pakoon kun komea mies tulee paikalle. Aika harvassa on ne naiset jotka uskaltavat katsoa silmiin ja avata suunsa. Valitettavasti näin. Tavismiehellä ei liene näitä ongelmia.
Juu ei ole, saa olla ihan rauhassa missä liikkuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tavismies
No okei korjaan: tavisnainen haluaa komean miehen, mutta ymmärtää ettei voi sitä saada. Realistisesti ajateltuna viehättävyyteen panostava tavismies on siis seuraavaksi paras vaihtoehto.
Miehiä on niin paljon enemmän kuin naisia (vanhukset poislukien) että matemaattisesti asiaa tarkastellen ison osan ei kannata panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on niin paljon enemmän kuin naisia (vanhukset poislukien) että matemaattisesti asiaa tarkastellen ison osan ei kannata panostaa.
Jos ei halua edes yrittää, niin joo totta silloin ei kannata panostaa. Kannattaa sitten vaan mukisematta hyväksyä naisettomuutensa ja lopettaa siitä valittaminen. Ihan samalla tavalla minäkin olen "rumana" naisena jäänyt pariutumiskuvioiden ulkopuolelle ja lopulta hyväksynyt sen että yksin jäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua edes yrittää, niin joo totta silloin ei kannata panostaa. Kannattaa sitten vaan mukisematta hyväksyä naisettomuutensa ja lopettaa siitä valittaminen. Ihan samalla tavalla minäkin olen "rumana" naisena jäänyt pariutumiskuvioiden ulkopuolelle ja lopulta hyväksynyt sen että yksin jäin.
Naisille kyllä aina seuraa löytyy. Vaikka olisi hiukan vaatimattomamman näköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaikilla auta. Jos oot sosiaalisesti vammainen, vähän outo, epävarma itsestäsi ja kelkasta jäänyt, niin siinä ei panostukset auta.
Ja sä luulet että sellaiset ihmiset laittavat sinkkupalstoille viestejä? mistä napakympistä sut on revitty hajalle?
Lähen Thaimaaseen, moro!
ps. ei ollu palkintomatka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaikilla auta. Jos oot sosiaalisesti vammainen, vähän outo, epävarma itsestäsi ja kelkasta jäänyt, niin siinä ei panostukset auta.
Ja sä luulet että sellaiset ihmiset laittavat sinkkupalstoille viestejä? mistä napakympistä sut on revitty hajalle?
Lähen Thaimaaseen, moro!
ps. ei ollu palkintomatka!
Kyllä luulen, koska puhun itsestäni. Olen kaikkea noita mainittuja, mutta laitoin silti ilmoituksen ja viestejä. Hakuni voi olla toivoton, mutta saanen silti yrittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee hieman aiheesta sivuun mutta itsekin olen pannut merkille että hämmästyttävän läheltä silmiä se partaraja heillä alkaa.
Luulisi että se on kellosepän tarkkuutta vaativaa puuhaa kun ajaa partaa aivan silmien alta ja kivuliastakin se voi olla kun siinä heti silmien alla on niin ohut iho, vai onko heillä normaalia paksumpi iho siinä silmien alla parran myötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee hieman aiheesta sivuun mutta itsekin olen pannut merkille että hämmästyttävän läheltä silmiä se partaraja heillä alkaa.
Luulisi että se on kellosepän tarkkuutta vaativaa puuhaa kun ajaa partaa aivan silmien alta ja kivuliastakin se voi olla kun siinä heti silmien alla on niin ohut iho, vai onko heillä normaalia paksumpi iho siinä silmien alla parran myötä?
No on siitä silmänalusparrasta se etu että vanhenemisen myötä tulevat silmäpussit eivät näy toisin kuin meillä suomalaisilla junteilla.