Kyllä miestenkin kannattaisi panostaa vähän siihen ulkonäköön
Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Olen panostanut aika paljon. Pukeutumiseni on kyllä joiltakin osin epätavallista eikä herätä vaikutelmaa korkeasta statuksesta, mutta sehän on tavallaan johdonmukaista, koska statukseni ei ole hirveän korkea ainakaan työelämässä.
Joo mutta ammut itseäsi ihan totaalisesti jalkaan esim. niillä hamsteripaidoilla, jotka ei ole aikuisen miehen vaatteita. Sinun ei tarvitse kuin pitää pikkukaupungin yöelämässä kerran, niin 99,99% paidan nähneistä naisista heivaa sut joo ei -kansioon. Varsinkin jos olet se T-alkuinen mies joksi sinua on väitetty, se olemus yhdistettynä valtavaan hamsterin pärstään on niin creepy että takuulla ei flaksi käy muuten kuin siinä mielessä että ihmiset juttelee koska paita on niin outo. Toki joku oikein sosiaalinen ja hauska mies voisi hamsterina esiintyä läpällä, mutta sellainen et oo. Vasta-argumenttina voisi tietysti esittää, ettei kaikkien tarvitsekaan pitää, vain sen yhden naisen josta hamsteriksi pukeutuminen on seksikästä, mutta onko näin käynyt, ei ole siitä päätellen että edelleen roikut täällä ikisinkkuna.
Huomaan että sinulla on perusnegatiivinen suhtautuminen erilaisuuteen, ihmisiin ja elämään. Minulla ei ole onneksi sitä ongelmaa, mutta en myöskään odota, että voisin muuttaa sinun maailmankuvaa jollain palstaväittelyllä, joten ajattele sinä niin kuin haluat ja minä ajattelen niin kuin haluan.
-melkein-setä-mies- kirjoitti:
Minulla on epämääräinen lyhyehkö parta, lievästi ylipainoa ja tukka joka lähtee päästä. Hiuksia on vielä, mutta selvästi vähemmän kuin muutama vuosi sitten. Olen siis pikku hiljaa kaljuuntuva, keski-ikäinen suomalainen äijä, jonka pitäisi tämän foorumin pahansisuisten naisten mielestä suunnilleen sulkea itsensä johonkin kellariin.
No, useamman kerran on tapahtunut niin, että olen ollut arkisissa vaatteissa, epäsiistillä tukallani liikeellä ja naiset ovat kiinnostuneita. Mitä vanhemmaksi ja väsähtäneemmäksi olen tullut, sitä enemmän olisi saumaa.
Homma on ollut sillä tasolla vuosia, että esim. julkisessa liikennevälineessä kaksi minua ainakin 10 vuotta nuorempaa naista alkaa tuijottaa ja sitten toinen tokaisee toiselle "no, onhan se varsin fine". Täysin tuntemattomia ihmisiä.
Kapakassa kiimainen keski-ikäinen nainen luulee etten kuule ja kommentoi naistuttavalleen minusta, että "siinä on seksikäs äijä". Tämän jälkeen tämä toinen 40+ rouva huvittavalla tavalla "salaa" yrittää tirkistellä minua, että mikä äijä kysymyksessä.
Yhdessä yhteydessä nuori, kaunis, runsasmuotoinen nainen avoimesti flirttailee, me törmäämme uudelleen usemman kerran ja joka kerta sama homma. Minä voisin biologisesti olla hänen isänsä.
Raitiovaunussa itseni ikäinen nainen tulee seisomaan aivan viereen ja alkaa varovasti vilkuilemaan , vaikka ympärillä on kaikkialla tyhjää tilaa.
Kaukainen tuttava, 30+ vee miehen puutteessa oleva sinkkunainen kirjaimellisesti suunnilleen jahtaa allekirjoittanut ruokakaupassa ja yrittää päästä juttusille.
Ainoa perinteinen miehinen vetovoima tekijä mikä minussa nyt ehkä on, on että olen pari senttiä keskimääräistä suomalaista miestä pidempi, eli selkä oikein suorana joku 188.
Kaikista joku on joskus kiinnostunut (useampikin) ja sitten on epäselviä tilanteita, jotka voi tulkita omaa itsetuntoa kohottavalla tavalla tai sitten toisin.
Varmasti niitä aidosti kiinnostuneita olisi sinullakin vielä enemmän jos panostaisit ulkonäköön.
Kyllä jokaisella varmasti sukupuolesta riippumatta auttaa se, että on siististi pukeutunut ja muutenkin huolehtii itsestään.
Hassua miten keskustelu etenee. Aloituksessa puhuttiin ihan perussiisteydestä.
Pieni rosoisuus miehen tyylissä ei haittaa, mutta olen oppinut yhdistämään epäsiisteyden nuppivikaisuuteen, masennukseen, alkoholismiin, yleiseen laiskuuteen ja välinpitämättömyyteen. Ehkä useimmat epäsiistit miehet kärsivätkin jostain näistä.
Jep, mua naisena ärsyttää, jos mies ei viitsi tehdä edes sitä vähää mikä miehillä olisi tehtävissä - esim. hiihtää menemään pottakampauksessa, koska ei viitsi kammata tukkaansa suihkun jälkeen. Tai antaa selvien iho-ongelmien vain olla yrittämättäkään vaikuttaa niihin (huom. yrittäminen on mulle ainakin se maaginen juttu - "virheet" haittaa paljon, paljon vähemmän jos tiedän toisen yrittävän tehdä niille jotain). Tai kiinnitä ollenkaan huomiota siihen mitä pukee - miehillä ne vaihtoehdot on muutenkin niin rajalliset ja odotukset pukeutumisessa niin alhaalla, että tosi pienillä valinnoilla voi antaa itsestään vähän paremman kuvan. Ei tarvita mitään tonnin mittatilauspukuja, tarkoitan ihan fiksun näköisiä perus arkivaatteita. Toki vaatteet on myös makuasia, mutta hyvä/yhtään yhteensopiva maku antaa miehestä heti paremman vaikutelman.
Itse teen joka tapauksessa ulkonäön eteen n. 20-kertaisen työn vaikka mies tekisi näistä kaiken (enkä edes meikkaa paljoa arjessa). Teen sen, koska olen nuoresta asti oppinut ja kokenut, että ulkonäöllä on vaikutusta siihen miten mut nähdään ja miten mua kohdellaan, ja esim. mulle sopiva hiusmalli vaan on paljon työläämpi kuin miesten lyhyet hiukset. Enkä oikein näe, että miehillä olisi mitään, mikä jotenkin "korvaisi" kokonaan ulkonäön vaatiman perusvaivan, esim. en odota mieheltä ihmeitä statuksessa, koulutuksessa tai tulotasossa.
Kyllä kalju, parrakas, keskimittainen, sopivasti karvainen ja lihaksikas mies on paras. Voi pikkusen massuakin olla.
Turn offit:
Huonot hampaat
Epämiellyttävä tuoksu (en tykkää hajusteista)
Rumat, kuluneet bokserit
Kynsisienen runtelemat varpaankynnet
Tribal-tatuoinnit
Laihat jalat
Se tunne kun ennen viihteelle lähtöä on laittautunut monta tuntia, meikannut, kihartanut tukan, valinnut nätin mekon... ja iskemään tulee lähinnä vain huppariin ja lippalakkiin sonnustautuneita aikuisia miehiä. Monen kohdalla olen miettinyt ovatko edes suihkussa käyneet (hajusta päätellen). -_-
Pitää varmaan ruveta suosimaan tasokkaampia paikkoja, sellaisia mihin on esim. pukupakko.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun ennen viihteelle lähtöä on laittautunut monta tuntia, meikannut, kihartanut tukan, valinnut nätin mekon... ja iskemään tulee lähinnä vain huppariin ja lippalakkiin sonnustautuneita aikuisia miehiä. Monen kohdalla olen miettinyt ovatko edes suihkussa käyneet (hajusta päätellen). -_-
Pitää varmaan ruveta suosimaan tasokkaampia paikkoja, sellaisia mihin on esim. pukupakko.
Valehtelet, varmasti oli tarjolla niitä kaikinpuolin parempia tummemman ihonvärin omaavia tuontimiehiä. Valitset vain omasi niinkuin muutkin mammat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, panostakaa miehet! Itse tykkään että miehellä on partaa, mutta sellainen täysin hoitamaton risuparta on kyllä nounou. Ja ei tarvitse olla mikään puku päällä, mutta omalle vartalomallille sopivat ja istuvat vaatteet. Ja ei lotrata niillä partavesillä, mielummin puhtaat ja raikkaat, hajusteettomat vaatteet päälle. Asianmukainen tilanteeseen sopiva pukeutuminen.. Ja jos hiusraja on jo päässyt pahasti vetäytymään ja päivä paistaa päälakeen, niin kokonaan hiukset vaan pois, ei sitä kaljua saa enää millään sivuheitoilla peitettyä. Hoitakaa hampaat kuntoon! Pieni keltaisuus, vino purenta tms ei haittaa, mutta monilla on nuuskan pilaamat hampaat. Tai muuten vaan hoitamaton suukalusto, hyi.
Urheilullinen kroppa pukee miestä kuin miestä. Ei tarvitse olla näkyvät vatsapalat, mutta hyvä ryhti sopii kaikille, painosta ja pituudesta huolimatta.
Naiset voisivat aloittaa sen panostamisen omasta ulkoisesta habituksestaan. Yhtenä hyvänä esimerkkinä runsas ylipaino, joka ei ole koskaan hyvä juttu. Se on niin paha dealbreaker, ettei siitä yli pääse yhtään mitenkään. Suomalaiset naiset voisivat myös panostaa enemmän naisellisuuteen, crocsit, caprit ja telttatunika ei ole kaunista eikä naisellista pukeutumistyyliä edustavaa. Monet heistä eivät myöskään meikkaa laisinkaan eivätkä laita hiuksiaan kauniisti. Katsokaapa vaikka venäläisiä naisia, he pitävät hyvää huolta itsestään ja se näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, panostakaa miehet! Itse tykkään että miehellä on partaa, mutta sellainen täysin hoitamaton risuparta on kyllä nounou. Ja ei tarvitse olla mikään puku päällä, mutta omalle vartalomallille sopivat ja istuvat vaatteet. Ja ei lotrata niillä partavesillä, mielummin puhtaat ja raikkaat, hajusteettomat vaatteet päälle. Asianmukainen tilanteeseen sopiva pukeutuminen.. Ja jos hiusraja on jo päässyt pahasti vetäytymään ja päivä paistaa päälakeen, niin kokonaan hiukset vaan pois, ei sitä kaljua saa enää millään sivuheitoilla peitettyä. Hoitakaa hampaat kuntoon! Pieni keltaisuus, vino purenta tms ei haittaa, mutta monilla on nuuskan pilaamat hampaat. Tai muuten vaan hoitamaton suukalusto, hyi.
Urheilullinen kroppa pukee miestä kuin miestä. Ei tarvitse olla näkyvät vatsapalat, mutta hyvä ryhti sopii kaikille, painosta ja pituudesta huolimatta.
Naiset voisivat aloittaa sen panostamisen omasta ulkoisesta habituksestaan. Yhtenä hyvänä esimerkkinä runsas ylipaino, joka ei ole koskaan hyvä juttu. Se on niin paha dealbreaker, ettei siitä yli pääse yhtään mitenkään. Suomalaiset naiset voisivat myös panostaa enemmän naisellisuuteen, crocsit, caprit ja telttatunika ei ole kaunista eikä naisellista pukeutumistyyliä edustavaa. Monet heistä eivät myöskään meikkaa laisinkaan eivätkä laita hiuksiaan kauniisti. Katsokaapa vaikka venäläisiä naisia, he pitävät hyvää huolta itsestään ja se näkyy.
Totta. Toivottovasti olet myös itse hyvä match laittautuvalle naiselliselle naiselle (olettaen että olet mies). Aika monet miehet odottaa kädet ojollaan hyvännäköisiä naisia, tajuamatta että heidän myös itse on panostettava ulkonäköönsä. Tämä oli kai aloituksen pointtikin.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.
Eipä taida se ulkoinen olemus hirveästi kertoa ihmisen sisimmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan. Esim. homsuisesta olemuksesta tulee sellainen mielikuva, että tyyppi on leväperäinen ja laiska. Totta kai hän voi olla kaikinpuolin ihana tyyppi, mutta kun romanttisiin suhteisiin vaaditaan vähän muutakin. Esim sitä kuuluisaa vetovoimaa. Naisillekin koko ajan taotaan pienestä pitäen päähän miten tärkeä osuus ulkonäöllä on siihen, että pojat/miehet pitävät viehättävänä ja seksuaalisesti haluttavana. Jostain syystä miesten ulkonäön tärkeyttä vähätellään (en todellakaan ymmärrä miksi!) ja lopulta heille tulee yllätyksenä, että "mitä ihmettä, enks mää kelpaakaan tällaisena kuin olen??".
Olen melko varma, että panostamalla rahahommiin saanti lisääntyy varmemmin.
Homojen maailmassa vasta kovat kriteerit onkin. Ulkonäkö on kaikki kaikessa. Parasta ennen päivämäärä on siinä 35v ellei jo sitä aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Homojen maailmassa vasta kovat kriteerit onkin. Ulkonäkö on kaikki kaikessa. Parasta ennen päivämäärä on siinä 35v ellei jo sitä aiemminkin.
Seksin kohdalla ei kyllä pidä paikkaansa...
-melkein-setä-mies- kirjoitti:
Minulla on epämääräinen lyhyehkö parta, lievästi ylipainoa ja tukka joka lähtee päästä. Hiuksia on vielä, mutta selvästi vähemmän kuin muutama vuosi sitten. Olen siis pikku hiljaa kaljuuntuva, keski-ikäinen suomalainen äijä, jonka pitäisi tämän foorumin pahansisuisten naisten mielestä suunnilleen sulkea itsensä johonkin kellariin.
No, useamman kerran on tapahtunut niin, että olen ollut arkisissa vaatteissa, epäsiistillä tukallani liikeellä ja naiset ovat kiinnostuneita. Mitä vanhemmaksi ja väsähtäneemmäksi olen tullut, sitä enemmän olisi saumaa.
Homma on ollut sillä tasolla vuosia, että esim. julkisessa liikennevälineessä kaksi minua ainakin 10 vuotta nuorempaa naista alkaa tuijottaa ja sitten toinen tokaisee toiselle "no, onhan se varsin fine". Täysin tuntemattomia ihmisiä.
Kapakassa kiimainen keski-ikäinen nainen luulee etten kuule ja kommentoi naistuttavalleen minusta, että "siinä on seksikäs äijä". Tämän jälkeen tämä toinen 40+ rouva huvittavalla tavalla "salaa" yrittää tirkistellä minua, että mikä äijä kysymyksessä.
Yhdessä yhteydessä nuori, kaunis, runsasmuotoinen nainen avoimesti flirttailee, me törmäämme uudelleen usemman kerran ja joka kerta sama homma. Minä voisin biologisesti olla hänen isänsä.
Raitiovaunussa itseni ikäinen nainen tulee seisomaan aivan viereen ja alkaa varovasti vilkuilemaan , vaikka ympärillä on kaikkialla tyhjää tilaa.
Kaukainen tuttava, 30+ vee miehen puutteessa oleva sinkkunainen kirjaimellisesti suunnilleen jahtaa allekirjoittanut ruokakaupassa ja yrittää päästä juttusille.
Ainoa perinteinen miehinen vetovoima tekijä mikä minussa nyt ehkä on, on että olen pari senttiä keskimääräistä suomalaista miestä pidempi, eli selkä oikein suorana joku 188.
Mun on helppo ymmärtää miksi oot teini-iän ohittaneiden naisten suosiossa. Oot pitkä ja lievästi ylipainoisena muutenkin isokokoinen. Parta on varmasti kiva eikä mitään amishaituvaa ja hiuksiakin vielä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Bi-miehenä kokemukseni eivät vastaa tätä yleistä käsitystä.
Naiset ovat huomattavasti vaativampia. En ole mitään kirjaa pitänyt, mutta treffeillä käynnissä suhde on varmaan 10 treffit miesten kanssa, 1 treffit naisen kanssa. Vaikka olen hiukan enemmän kiinnostunut kuitenkin naisista ja panostanut siihen enemmän. Deittiapissa miehiltä tulee jatkuvasti viestejä, naisilta ei juuri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan. Esim. homsuisesta olemuksesta tulee sellainen mielikuva, että tyyppi on leväperäinen ja laiska. Totta kai hän voi olla kaikinpuolin ihana tyyppi, mutta kun romanttisiin suhteisiin vaaditaan vähän muutakin. Esim sitä kuuluisaa vetovoimaa. Naisillekin koko ajan taotaan pienestä pitäen päähän miten tärkeä osuus ulkonäöllä on siihen, että pojat/miehet pitävät viehättävänä ja seksuaalisesti haluttavana. Jostain syystä miesten ulkonäön tärkeyttä vähätellään (en todellakaan ymmärrä miksi!) ja lopulta heille tulee yllätyksenä, että "mitä ihmettä, enks mää kelpaakaan tällaisena kuin olen??".
Sinun itsesi luomat mielikuvasi ja sterotypiasi ei välttämättä kerro yhtään mitään siitä, mitä toinen on omassa todellisessa elämässään.
Minä olen minä ja sinä et sitä ulkoisesta habituksestani voi päätellä, mitä minä ihmisenä ole.
Tämä nyt vaan on ihan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme nuorille naisille tuollaista selittää? Olisi myös kiva tietää onko joku ruma mies saanut flaksia paremmaksi panostamalla ulkoiseen olemukseensa enemmän. Itse oon törmännyt vain niihin tapauksiin, joissa komea mies saa naisilta lähestymisiä, vaikka parturissa ei ole käyty pitkään aikaan tai vaatteet ovat likaiset tai asuyhdistelmä koominen
eri
Ei auta, on testattu. Ulkonäkö ratkaisee.
M35