Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miestenkin kannattaisi panostaa vähän siihen ulkonäköön

Vierailija
10.05.2018 |

Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin treffeille suht.koht. kivannäköisen tavallisen miehen kanssa. Sellaista olin etsinytkin, enkä mitään salihemmoa.

Tavalliset ok kuteet, normaali mittainen ja kivat jutut kun viestittelimme. Mutta, kun tapasimme niin ne hampaat. Rikkinäisiä, puuttui muutama, kellanvihreät. Se oli siinä.

Vietimme kahvilla ja kävimme kävelyllä sen kerran, mutta ei jatkoon, kiitos.

Vierailija
22/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikilla auta. Jos oot sosiaalisesti vammainen, vähän outo, epävarma itsestäsi ja kelkasta jäänyt, niin siinä ei panostukset auta.

Minulla on kokemusta tästä. Ei se ulkonäkö pitkälle auta kun kukaan ei seurassa kauan viihdy vaan pitää outona.

Useilla meistä on. Siksi tällaiset 'tee tämä yksi juttu ja pariudut' - ketjut hieman aina ärsyttää. Ihmiset ovat monimutkaisia, mutta myös niin samanlaisia. Mun ongelmat pariutumisen suhteen ovat useahkot ja suurin osa ei halua ihmistä, joka poikkeaa normista. Se on ihan okei, mutta ei se mun ongelmaa poista. Eikä poista joku epämääräinen ulkonäköön panostaminenkaan.

Olen ajatellut että minun kohdallani "ongelma" oli se että en vastannut mielikuvia siitä millainen minun näköinen ihminen on.

Olen huoliteltu, hymyilevä ja moni sanoo että helposti lähestyttävä.

Minulle ihmisten kanssa puhuminen on oikeasti haastavaa ja töksäyttelen typeriä asioita suustani mitä uuden tuttavuuden on vaikea sietää.

Jos olisin näyttänyt yhtä "oudolta" kuin olen minua ehkä olisi lähestynyt ihmiset jotka sellaista piirteitä pitää tai sietää.

Osaan jotenkin samaistua. Itse olen normaalin näköinen ja kait muutenkin ihan normaali. Tietyissä tilanteissa vain menen lukkoon tai toimin toisin kuin on sosiaalisesti hyväksyttyä. En tunne normeja tai ehkä tunnen, mutta omista lukoistani johtuen en osaa niitä noudattaa. Lopputuloksena jään paitsioon, enkä pääse edes tutustumaan syvällisemmin.

Juuri tuota yritin sanoa. Hauska että me kaksi normaalin näköistä ihmistä jos kåvisimme tätä keskutelua kasvotusten emme lukkojen kanssa ainakaan tutustuisi toisiimme :D

Tunnistan kyllä mikä käytöksessäni ei ole normaalia ja yritin olla toisenlainen mutta se menee näyttelemäseksi jos ei kuitenkaan ole oma itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin itsestäni, pukeudun siististi ja salilla tulee käytyä ahkerasti, mutta eivät nämä ole kyllä naisten saamisessa auttaneet, koska olen epävarma ja hieman ujo

Vierailija
24/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTTIPEUKKU (y) (y) (y)

Miehet keskittyvät kovin naisten ulkonäköön ja habitukseen, ymmärtämättä että kyllä naisillekin merkitsee miehen ulkoiset puitteet. 

Vierailija
25/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perussiisti ulkonäkö on ehdoton kriteeri parinnanvalinnassa - ellei mies ole niin nuori, että kestää renttulookin.   Moni mies on todella ruokkoamattoman näköinen.

Ylipaino-ongelma miehilläkin häiritsee - etenkin nettideiteissä, joissa on monesti pelkkä naamakuva ja jos mies on vielä sitä tyyppiä, että painoa kertyy helposti juuri naamaan, niin eihän se kovin hyvältä useinkaan näytä...

Ylipaino on kaiketi yleisesti miehillä häiritsevämpää kuin naisilla noin esteettisesti ja kauneusihanteet huomioiden.  Viinakin tietysti näkyy kasvoista, jos kovin juo.

Vierailija
26/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikilla auta. Jos oot sosiaalisesti vammainen, vähän outo, epävarma itsestäsi ja kelkasta jäänyt, niin siinä ei panostukset auta.

Sama tilanne on naisillakin.

Vierailija
27/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÄTTIPEUKKU (y) (y) (y)

Miehet keskittyvät kovin naisten ulkonäköön ja habitukseen, ymmärtämättä että kyllä naisillekin merkitsee miehen ulkoiset puitteet. 

Mitä tuo habitus tarkoittaa?

Nainen kerran sanoi että "sun habitus on täysin priimaa", tarkoittikohan vartaloa vai mitä?

Vierailija
28/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon kelaillu homman niin että turha mun on näin sinkkuna panostaa älyttömästi itseeni koska ei ole kukaan kattelemassa kotona. Sit jos saisin naisen hurmattua alkaisin kulkemaan joka viikko salilla ja panostamaan itseeni huomattavasti enemmän kun sittenhän mulla olisi joku syy. En nytkään näytä miltään resupekalta mut Puman kollarit ja niken juoksukengillä mennään kauppaan.

Vierailija
29/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin treffeille suht.koht. kivannäköisen tavallisen miehen kanssa. Sellaista olin etsinytkin, enkä mitään salihemmoa.

Tavalliset ok kuteet, normaali mittainen ja kivat jutut kun viestittelimme. Mutta, kun tapasimme niin ne hampaat. Rikkinäisiä, puuttui muutama, kellanvihreät. Se oli siinä.

Vietimme kahvilla ja kävimme kävelyllä sen kerran, mutta ei jatkoon, kiitos.

Hampaat on tärkeät - olisi edes suht ehjät ja puhtaat, vaikka olisi esim. hiukan värjääntyneetkin.

Suomessa on kyllä aivan liian huono ja kallis hammashoito - ja joillain todella on heikompi hammasluu sekä tietysti myös jotain terveysongelmiakin, mikä kuluttaa hampaita.  Siis vaikka pesisikin, mutta jos ei edes pese ja elää muutenkin hampaiden kannalta huonosti, niin karuahan se jälki on.

Jos miehellä on rahaa, niin kuin moni ikisinkkumies täällä hehkuttaa - niin hampaat kannattaa hoitaa, se nuorentaa ilmettäkin.

Vierailija
30/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. 

Pääsääntöisesti voidaan sanoa ettei oikeastaan kannata. Jos pohjat ei ole kunnossa, miehestä ei kovin kummoista saa aikaan kovallakaan yrityksellä. On erittäin harvinaista, että siellä homssuisen kuoren alla olisi vain välinpitämättömyyden vuoksi hautautunut kalsarimallimies. 

Miehissä ja naisissa on tässä suurehko ero. 

Naisensaannin kannalta on melko yhdentekevää oletko homssuinen mies vai kovasti yrittävä kehnot pohjat omaava mies. 

Mä olen kyllä ihan varma, että siististi pukeutuvaan suhtaudutaan paremmin kuin räjähteneen näköiseen. Epäsiististä olemuksesta tulee heti vähän pelottava vaikutelma jos ei viitsi edes itsestään pitää huolta. Kyllä siistit hiukset ja vaatteet auttaa. Mutta saahan sitä rähjäisenäkin kulkea tietysti.

Vierailija
31/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÄTTIPEUKKU (y) (y) (y)

Mitä tuo habitus tarkoittaa?

Nainen kerran sanoi että "sun habitus on täysin priimaa", tarkoittikohan vartaloa vai mitä?

Habitus = ulkoinen olemus. Geneettiseen ulkonäköön ei tietenkään voi hirveästi vaikuttaa, mutta ulkoiseen habitukseen voi, esim. ryhti, hiuksista/ihosta huolehtiminen, imartelevien vaatteiden valitseminen, linjojen kurissa pitäminen jne.

Vierailija
32/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne on naisillakin.

En sanonut etteikö olisi. Mulle henkilökohtaisesti nuo ei olisi naisessa ongelmia, mutta mitä minä tämmmöisenä rikkinäisenä hyypiönä mitään normaalien ihmisten kriteereistä tiedän.

Vierailija
33/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon kelaillu homman niin että turha mun on näin sinkkuna panostaa älyttömästi itseeni koska ei ole kukaan kattelemassa kotona. Sit jos saisin naisen hurmattua alkaisin kulkemaan joka viikko salilla ja panostamaan itseeni huomattavasti enemmän kun sittenhän mulla olisi joku syy. En nytkään näytä miltään resupekalta mut Puman kollarit ja niken juoksukengillä mennään kauppaan.

Kummallinen ajattelutapa. Jos seurustelee haluan että se kumppani viettää aikaa kanssani eikä salilla ja verkkareissa minäkin kuljen kotona.

Jos ei salilla käyminen ja tälläytyminen ole oma juttu niin ei sitä jaksa vuodesta toiseen toisen ihmisen takia.

Sinun tarvise vain hurmaa nainen jonka mielestä kauppaan ei tarvitse laittautua.

Vierailija
34/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tuntuu olevan tässä se että naiset on niin erilaisia (tietenkin on, eikä siinä ole mitään pahaa, päinvastoin). Sen huomaa tällä kin palstalla hyvin, ensin tulee aloitus "Kauheaa kun aikuisella miehellä on [asia x]" (huppari, lippalakki, lenkkarit, nahkatakki, pitkät hiukset, liituraitapuku ym. ), sitten tulee paljon komppausta että kyllä se on kamalaa ja hirveää ja miten ne ikinä saa naisia. Vähän ajan päästä tulee toinen aalto naisia jotka nimenomaan sanoo että pitää siitä että mies käyttää edellä mainittua vaatetta.

Joku väitti että miehet on kamalan tarkkoja naisten ulkoisesta habituksesta, mutta ei samalla tavalla mielestäni. Miehet tsekkaa naisen takapuolen, tissit ja kasvot, ja siistit vaatteet on plussaa jos ne hyvin istuu.

Vierailija
35/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.

Miesvihaajafemakko.

Vierailija
36/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, panostakaa miehet! Itse tykkään että miehellä on partaa, mutta sellainen täysin hoitamaton risuparta on kyllä nounou. Ja ei tarvitse olla mikään puku päällä, mutta omalle vartalomallille sopivat ja istuvat vaatteet. Ja ei lotrata niillä partavesillä, mielummin puhtaat ja raikkaat, hajusteettomat vaatteet päälle. Asianmukainen tilanteeseen sopiva pukeutuminen.. Ja jos hiusraja on jo päässyt pahasti vetäytymään ja päivä paistaa päälakeen, niin kokonaan hiukset vaan pois, ei sitä kaljua saa enää millään sivuheitoilla peitettyä. Hoitakaa hampaat kuntoon! Pieni keltaisuus, vino purenta tms ei haittaa, mutta monilla on nuuskan pilaamat hampaat. Tai muuten vaan hoitamaton suukalusto, hyi. 

Urheilullinen kroppa pukee miestä kuin miestä. Ei tarvitse olla näkyvät vatsapalat, mutta hyvä ryhti sopii kaikille, painosta ja pituudesta huolimatta. 

Vierailija
37/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei se heti auttaisi naisen saamisessa, voi siitä olla hyötyä. Siistiin ja fyysisestä kunnosta huolehtivaan ihmiseen suhtautuvat kanssaihmiset paremmin ja se voi ainakin vähän helpottaa ujoutta.

Naisilla tuo ehkä toimiikin, mutta miehillä se ulkonäköön panostaminen ei tuota ihan yhtä näkyviä hyötyjä, ja osittain tästä syystä monet miehet eivät ulkonäköönsä juuri panosta. 

No taatusti tuottaa, paitsi jos haluat muuttua joksikin mallinaisilta irtopimpsaa saavaksi pleijariksi yhdessä yössä. Mene parturille joka leikkaa juuri sinulle sopivan hiusmallin ja käy siellä toistekin, huolehdi ruokavaliosta ja harrasta urheilua ainakin pari kertaa viikossa ja päivitä vaatteet tälle vuosikymmenelle. Tyylitaju ei maksa mitään. Hammaslääkäri, hammasharja ja suihkushampoo kuuluvat asiaan. Onko liikaa vaadittu ja luuletko että mitään eroa ei ole flaksissa tämän jälkeen? Mitä luulet naisten tekevät tämän lisäksi. Paljonkin.

Vierailija
38/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta tästä. Ei se ulkonäkö pitkälle auta kun kukaan ei seurassa kauan viihdy vaan pitää outona.

Useilla meistä on. Siksi tällaiset 'tee tämä yksi juttu ja pariudut' - ketjut hieman aina ärsyttää. Ihmiset ovat monimutkaisia, mutta myös niin samanlaisia. Mun ongelmat pariutumisen suhteen ovat useahkot ja suurin osa ei halua ihmistä, joka poikkeaa normista. Se on ihan okei, mutta ei se mun ongelmaa poista. Eikä poista joku epämääräinen ulkonäköön panostaminenkaan.

Olen ajatellut että minun kohdallani "ongelma" oli se että en vastannut mielikuvia siitä millainen minun näköinen ihminen on.

Olen huoliteltu, hymyilevä ja moni sanoo että helposti lähestyttävä.

Minulle ihmisten kanssa puhuminen on oikeasti haastavaa ja töksäyttelen typeriä asioita suustani mitä uuden tuttavuuden on vaikea sietää.

Jos olisin näyttänyt yhtä "oudolta" kuin olen minua ehkä olisi lähestynyt ihmiset jotka sellaista piirteitä pitää tai sietää.

Osaan jotenkin samaistua. Itse olen normaalin näköinen ja kait muutenkin ihan normaali. Tietyissä tilanteissa vain menen lukkoon tai toimin toisin kuin on sosiaalisesti hyväksyttyä. En tunne normeja tai ehkä tunnen, mutta omista lukoistani johtuen en osaa niitä noudattaa. Lopputuloksena jään paitsioon, enkä pääse edes tutustumaan syvällisemmin.

Juuri tuota yritin sanoa. Hauska että me kaksi normaalin näköistä ihmistä jos kåvisimme tätä keskutelua kasvotusten emme lukkojen kanssa ainakaan tutustuisi toisiimme :D

Tunnistan kyllä mikä käytöksessäni ei ole normaalia ja yritin olla toisenlainen mutta se menee näyttelemäseksi jos ei kuitenkaan ole oma itsensä.

Hah, näin se varmaan menisi. Mulla tuo ongelma lievenee, kun tutustuminen syvenee ja opin luottamaan toiseen ihmiseen. Tuohon tilanteeseen vain on vaikea päästä ja siksi tutustumisyritykseni ovat kuin sulkapallon pelaaminen pimeässä. No, ehkä vielä joskus osun siihen palloonkin.

Vierailija
39/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on epämääräinen lyhyehkö parta, lievästi ylipainoa ja tukka joka lähtee päästä. Hiuksia on vielä, mutta selvästi vähemmän kuin muutama vuosi sitten. Olen siis pikku hiljaa kaljuuntuva, keski-ikäinen  suomalainen äijä, jonka pitäisi tämän foorumin pahansisuisten naisten mielestä suunnilleen sulkea itsensä johonkin kellariin.

No, useamman kerran on tapahtunut niin, että olen ollut arkisissa vaatteissa, epäsiistillä tukallani  liikeellä ja naiset ovat kiinnostuneita. Mitä vanhemmaksi ja väsähtäneemmäksi olen tullut, sitä enemmän olisi saumaa.

Homma on ollut sillä tasolla vuosia, että esim. julkisessa liikennevälineessä kaksi minua ainakin 10 vuotta nuorempaa naista alkaa tuijottaa ja sitten toinen tokaisee toiselle "no, onhan se varsin fine". Täysin tuntemattomia ihmisiä.

Kapakassa kiimainen keski-ikäinen nainen luulee etten kuule ja kommentoi naistuttavalleen minusta, että "siinä on seksikäs äijä". Tämän jälkeen tämä toinen 40+ rouva huvittavalla tavalla "salaa" yrittää tirkistellä minua, että mikä äijä kysymyksessä.

Yhdessä yhteydessä nuori, kaunis, runsasmuotoinen nainen avoimesti flirttailee, me törmäämme uudelleen usemman kerran ja joka kerta sama homma. Minä voisin biologisesti olla hänen isänsä.

Raitiovaunussa itseni ikäinen nainen tulee seisomaan aivan viereen ja alkaa varovasti vilkuilemaan , vaikka ympärillä on  kaikkialla tyhjää tilaa.

Kaukainen tuttava, 30+ vee miehen puutteessa oleva sinkkunainen kirjaimellisesti suunnilleen jahtaa allekirjoittanut ruokakaupassa ja yrittää päästä juttusille.

Ainoa perinteinen miehinen vetovoima tekijä mikä minussa nyt ehkä on, on että olen pari senttiä keskimääräistä suomalaista miestä pidempi, eli selkä oikein suorana joku 188.

Vierailija
40/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tuntuu olevan tässä se että naiset on niin erilaisia (tietenkin on, eikä siinä ole mitään pahaa, päinvastoin). Sen huomaa tällä kin palstalla hyvin, ensin tulee aloitus "Kauheaa kun aikuisella miehellä on [asia x]" (huppari, lippalakki, lenkkarit, nahkatakki, pitkät hiukset, liituraitapuku ym. ), sitten tulee paljon komppausta että kyllä se on kamalaa ja hirveää ja miten ne ikinä saa naisia. Vähän ajan päästä tulee toinen aalto naisia jotka nimenomaan sanoo että pitää siitä että mies käyttää edellä mainittua vaatetta.

Joku väitti että miehet on kamalan tarkkoja naisten ulkoisesta habituksesta, mutta ei samalla tavalla mielestäni. Miehet tsekkaa naisen takapuolen, tissit ja kasvot, ja siistit vaatteet on plussaa jos ne hyvin istuu.

Tsekataan takapuolet, tissit ja kasvot, okei. Ovatko nuo kriteerit sitten jotenkin epätarkempia siinä erilaisuudessaan? Luuletko että kasvot ovat samat ilman meikkiä ja meikillä? Hämmästyisit miten monet luonnonkauniiksi luulemasi nuoret naiset meikkaavat näyttääksen luonnonkauniilta. Mikä siinä on ongelma jos naiset katsovat kasvot, ryhdin ja yleisen habituksen tissien sijaan?