Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtoehtoja Aavalle...

24.04.2006 |

Nimiäispäivä lähestyy ja nyt pitäisi tehdä kohta päätös nimestä. Itse olen täysin jämähtänyt nimeen Aava Lumia, mutta mitä muita vastaavia yhdistelmiä teillä on mielessä. Käytössä on jo toisella sisaruksella Kaisla, joten se on poissuljettu. Ehtona siis luontoon liittyvä, ei kaikista yleisin tytön nimi.

Ja mikä teistä näistä on kaunein Aava Lumia, Aava Linnea vai Aava Julia?

Kommentit (8)

1/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, otsikon perusteella aloin heti miettiä vaihtoehtoja Aavalle, jolloin mieleen tuli ainakin Meri, Myrsky, Tyyni, Aalto, Laine, Pisara, Merituuli ym. Kaikki muuten naisille annettuja nimiä, osa myös miehille.

Nimiyhdistelmävaihtoehdoistanne kaunein minun mielestäni on Aava Linnea. Aava Julia olisi itseasiassa ykkönen, mutta se pitäisi sitten ehkä kirjoittaa yhteneväisyyden vuoksi Ava Julia (tämä on ihana!!) tai Aava Juulia?

Vierailija
2/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita ::

Lilja Sania

Kielo Annia

Tuuli Ennia

Kukka Minea

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ehdotuksia tulee mieleen Aava Julian, Aava Lumian ja Aava Linnean pohjalta:

Lilja Mireille

Aamu Adele

Silmu Illuusia

Sade Sofia

Vierailija
4/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä tässä vaihtoehtoja Aava nimelle:

Isla

Saga

Meri

Pilvi

Aamu (meidän neiti)

Aurinko

Nuppu (meidän neiti)

Ruusu

onkohan nämä sinnepäinkään?

:: Athy

Vierailija
5/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aava on kyllä kaunis nimi. Toisena nimenä ehkä paras miettimistänne on Linnea, vaikka se on kyllä aika yleinen nimi. Entäs Keesia tai Aurelia toisena nimenä?

Vierailija
6/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasa tietyllä tavalla on, koska luonnonjumalat olivat aasoja. Selja olisi sitten vielä yksi luontonimi, jota ehdottelen aina, kun se on niin ihana.

Vierailija
7/8 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia ja Julia ovat kauniita nimiä, mutta tuo Linnea sopii parhaiten Aavan kanssa.

Aava Heinikki ja Aava Merikki / Meritta ovat myös söpöjä, mutta monet kokevat nuo -kki-nimet liian vanhaskaisiksi...

Vierailija
8/8 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siinä molemmista nimistä. Lumia-nimestä en itse pidä, tulee mieleen jokin viimeisimpien nimiämistrendien mukaan nimetty yritys/tuotemerkki/tms. Tässä nimessä minusta ei vain sovi se a-kirjain sinne perään, vaikka nimestä Lumi kyllä pidän paljon.

Muita mieleen tulleita luontonimiä:

Lauha

Hilla

Paju

Saarni

Usva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi